Toch oorlog op W20

DeletedUser

Guest
lol bij ons zoude ze der gewoon uitvliege als ze ondermaats prestere XD je stam is zo zwak als je zwakste account. Dat is wat BWR nu net zo zwak maakt... (ja ook andere stammen voor jullie je weer aangesproke voelen)
 

DeletedUser59445

Guest
ik deel pp uit als iedereen BWR hier een week uit de convo kan houden!
 

DeletedUser59445

Guest
blijkbaar foute topic uitgekozen om het te plaatsen xD MY BAD
 

DeletedUser52567

Guest
Ik zeg niet dat ik de stam door en door ken. Maar er worden ook spelers uitgegooid door onder de maat te presteren, dat vind ik wel iets over de stam zeggen.

Wij kicken geen leden omdat ze verliezen draaien of wat dan ook.
Deze kick stond geheel los van de oorlog.

Maar dat Out toch echt wel ruled op dit moment, mag een vaststaand feit zijn.

Het ohh zo machtige bwr laat het zwaar afweten tegen de spelers die op dit moment onder vuur liggen.
Ik denk dat dat veel en veel meer over jullie zegt als stam zijnde ;) dan die ene kick die wij hadden.
 
Reactiescore
4
Dan viel het heeeeeeeeel toevallig samen nadat ie een twintigtal dorpen verlies aan BWR.

Niet elke stam werkt zoals jullie.
Maakt verliezen, hup naar order.
Gekhe dat die 840dorpen ofs achterstaan ;)
 

DeletedUser52567

Guest
het gaat hem over BWR
trouwens hallo vlekveradertje :)


oehhhhhhh worden we persoonlijk:)

Nee hoor schattie ik ben geen verradertje maar ben net op tijd geleaved om niet de afgang te moeten aanzien van de nieuwe recruits (die nu inmiddels alweer weg zijn vanwege te noob te zijn lol lol )
 

DeletedUser17072

Guest
oehhhhhhh worden we persoonlijk:)

Nee hoor schattie ik ben geen verradertje maar ben net op tijd geleaved om niet de afgang te moeten aanzien van de nieuwe recruits (die nu inmiddels alweer weg zijn vanwege te noob te zijn lol lol )

Inderdaad ze namen een voorbeeld aan jou:rolleyes:
 
Bovenaan