Toch oorlog op W20

DeletedUser

Guest
tummeehhhh

doe is zo statistiekie raggie vs bwr?

weenie hoe moet me noobsta:cool:
 

DeletedUser36252

Guest
Het vreemde is dat BWR zoveel safezone (en dus ook makkelijk verplaatsbare def) heeft. Hierdoor moeten de harde frontzones toch met gemak gestackt kunnen worden? Edeldorpen aan het front stacken en gelijk backtimen ofzo?

dat doen ze al tegen mij maar iedere keer mislukt het

maar daar ga je ze niet horen over praten hoe veel edels er al gestrorven zijn op mij account :p
 

DeletedUser

Guest
Nog even een toevoeging. Het 'groot' BWR bestaat eigenlijk uit de stammen BWR, BWR-MB en Order toch? Nu zie ik dat er stats zijn tegen Order (wat ook deel uitmaakt van BWR). Daarin staat het 840-28 op 3 maanden tijd. Just sayin'
 
Reactiescore
4
Nog even een toevoeging. Het 'groot' BWR bestaat eigenlijk uit de stammen BWR, BWR-MB en Order toch? Nu zie ik dat er stats zijn tegen Order (wat ook deel uitmaakt van BWR). Daarin staat het 840-28 op 3 maanden tijd. Just sayin'

Als het in hun tegendeel is Hebben ze het er niet over of komen ze met smoesjes aan Niles snap dat nou :D
 

DeletedUser59445

Guest
ff simpel gezegd: ZEIKERDS :)
BWR is al maanden mikpunt #1 maar staat er nog steeds groot en sterk met al zn koppigheid
 

DeletedUser50913

Guest
iedereen weet toch dat OUT DE stam is op W20.......hahahahahhahahah
 

DeletedUser50913

Guest
1 x vv gedraaid en jij kent een stam al door en door, knap......
 

DeletedUser30190

Guest
Ik zeg niet dat ik de stam door en door ken. Maar er worden ook spelers uitgegooid door onder de maat te presteren, dat vind ik wel iets over de stam zeggen.
 

DeletedUser50913

Guest
zo zie je maar, er is nog nooit een lid uit OUT gekicked omdat hij of zij ondermaats presteerde.......
 

DeletedUser50913

Guest
ja....:) heeft al een paar maal aan het spreekwoordelijke draadje gehangen.
 
Bovenaan