Toch oorlog op W20

DeletedUser

Guest
Dit topic mag bijna dicht want we gaan de strijdbijl begraven hé :p
 

DeletedUser

Guest
niet mijn schuld, ik was op werkvakantie :cool: heb nu toch geen tijd meer voor TW dusja
 
Reactiescore
4
ik loop nu eenmaal mijn eigen weg,
deelde eerst jullie visie, maar jullie zijn verandert, ik niet :rolleyes:

Wij verandert ?
Of jij hebt opeens een bord voor je kop , of je hebt nog nooit geweten hoe t voelt normaal te zijn. sneu voor je :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
onze visie is niet verandert gast. We zijn gewoon de beste daarom gaan we winnen.
 

DeletedUser

Guest
Wij verandert ?
Of jij hebt opeens een bord voor je kop , of je hebt nog nooit geweten hoe t voelt normaal te zijn. sneu voor je :rolleyes:

Ja jullie zijn allemaal veranderd, iedereen die ik kende die momenteel in Sick zit. Jij, **, **, ** om maar een paar voorbeelden te noemen. Ik kende jullie als respectvolle spelers, maar nu zo de wereld verneuken door nu al te fuseren, rot op. We hadden nog een paar maanden door kunnen spelen als jullie niet gefuseerd waren, BWR zit pas op 250 miljoen punten, nog geeneens. We zouden ons pas over een paar maanden pas druk te hoeven maken over wie er W20 nou echt wint, dan had je dan maar gefuseerd, maar nu verpest heel Sick. het speelplezier van heel W20 en W20 überhaupt. Een paar maanden geleden was geen van jullie in staat geweest W20 zo te verneuken, moet je kijken wat er nu is gebeurd. JA **, jullie zijn stuk voor stuk veranderd.

Bij deze verbreek ik dan ook iedere band met elke Sick. speler die ik maar kende. Jullie hebben W20 Verpest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja jullie zijn allemaal veranderd, iedereen die ik kende die momenteel in Sick zit. Jij, Niels, Jeffrey, Kevin om maar een paar voorbeelden te noemen. Ik kende jullie als respectvolle spelers, maar nu zo de wereld verneuken door nu al te fuseren, rot op. We hadden nog een paar maanden door kunnen spelen als jullie niet gefuseerd waren, BWR zit pas op 250 miljoen punten, nog geeneens. We zouden ons pas over een paar maanden pas druk te hoeven maken over wie er W20 nou echt wint, dan had je dan maar gefuseerd, maar nu verpest heel Sick. het speelplezier van heel W20 en W20 überhaupt. Een paar maanden geleden was geen van jullie in staat geweest W20 zo te verneuken, moet je kijken wat er nu is gebeurd. JA Remco, jullie zijn stuk voor stuk veranderd.

Bij deze verbreek ik dan ook iedere band met elke Sick. speler die ik maar kende. Jullie hebben W20 Vern**kt.
Jammer dat je mij vernoemd :( Ik ben een maand afwezig geweest (examens + werk in Manchester). Door dat werk heb ik nu absoluut geen tijd mer voor het spel. Anders had ik zeker nog doorgespeeld ;)
 

DeletedUser36252

Guest
Ja jullie zijn allemaal veranderd, iedereen die ik kende die momenteel in Sick zit. Jij, Niels, Jeffrey, Kevin om maar een paar voorbeelden te noemen. Ik kende jullie als respectvolle spelers, maar nu zo de wereld verneuken door nu al te fuseren, rot op. We hadden nog een paar maanden door kunnen spelen als jullie niet gefuseerd waren, BWR zit pas op 250 miljoen punten, nog geeneens. We zouden ons pas over een paar maanden pas druk te hoeven maken over wie er W20 nou echt wint, dan had je dan maar gefuseerd, maar nu verpest heel Sick. het speelplezier van heel W20 en W20 überhaupt. Een paar maanden geleden was geen van jullie in staat geweest W20 zo te verneuken, moet je kijken wat er nu is gebeurd. JA Remco, jullie zijn stuk voor stuk veranderd.

Bij deze verbreek ik dan ook iedere band met elke Sick. speler die ik maar kende. Jullie hebben W20 Vern**kt.

lol :bijl:
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat je mij vernoemd :( Ik ben een maand afwezig geweest (examens + werk in Manchester). Door dat werk heb ik nu absoluut geen tijd mer voor het spel. Anders had ik zeker nog doorgespeeld ;)

Ah dat zit er dus verkeerd! Evi is er niet meer, al die para spelers zijn meteen hun ruggengraat kwijt :eek:
 

DeletedUser57892

Guest
Jankibalki

Jullie hadden dit allang kunnen zien aankomen anders had je een grote houte plank voor je kop. Wat is daarbij het verschil om nog 5 maanden door te spelen? Je dorpjes blijven hetzelfde hoor en het word er echt niet spannender op. Aangezien jullie geen fluit uit voeren doen wij ook niks. Dat is jullie instelling The V. Er staat een huge deff wall bij jullie en wij happen toch niet aangezien wij genoeg intern bullshit bij ons hebben liggen en dezelfde instelling als jullie hebben, de wereld laten dood bloeden. De enige die nog fighting spirit hebben zijn de front spelers van BWR en Out! en dan moet jij niet met je grote bek aankomen van moeilijke para zielige fuseren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan