Toch oorlog op W20

DeletedUser

Guest
Zegt degene die als co gaat spelen op The.Vampire een paar dagen/maximaal een week geleden.
Dus gij moet al helemaal niet lullen :D


HAHAHA, ik speel hier al heel lang hoor :eek:.. Onze nieuwe CO is nog maar 1x online geweest ;) Dus jij moet niet lullen ^^
 

DeletedUser17072

Guest
Waarom zou ik snel tevreden zijn? Kijk eens naar de ranglijst van stammenoorlogen, dan naar dorpenverhouding ;)

ik denk dat wij minder te klagen hebben dan jullie...

Woehoee, tegen wie hebben jullie nou echt weerstand gehad?
Jullie pakken haast alleen de kleintjes.... Wees daar trots op...
 

DeletedUser17072

Guest
Zegt degene die als co gaat spelen op The.Vampire een paar dagen/maximaal een week geleden.
Dus gij moet al helemaal niet lullen :D

Weet jij nou al het verschil tussen OD en ODD...
Dan mag jij pas lullen...
 

DeletedUser

Guest
jullie zijn ook noob voor ons -.- Weet je nog toen we jullie MBtjes van Order aanviele? :p
 

DeletedUser

Guest
ja en jij zit er vanaf gister bij omdat ze zo snel mogelijk naar de 300m willen.

Kijk bijvoorbeeld naar rene. Alleen nog maar geïnterned en een klote-ODA (zoals de helf van de leden daar). Moet je dan trots op zijn om eerste te staan :p Nooit iets moete doen
 

DeletedUser17072

Guest
ja en jij zit er vanaf gister bij omdat ze zo snel mogelijk naar de 300m willen.

Kijk bijvoorbeeld naar rene. Alleen nog maar geïnterned en een klote-ODA (zoals de helf van de leden daar). Moet je dan trots op zijn om eerste te staan :p Nooit iets moete doen

tja, internen hoord nou eenmal bij het spel..... En misschien heeft rene wel zijn clears goed gebruikt....
 

DeletedUser

Guest
@nervous: volg het gesprek ff wil je ;)

@little pipin: kijk zijn tw stats. Grootste faalhaas van heel de top 100
 

DeletedUser17072

Guest
@nervous: volg het gesprek ff wil je ;)

@little pipin: kijk zijn tw stats. Grootste faalhaas van heel de top 100

Er is niks met rene mis, aardige gast en hij weet wat tw inhoud....
hij zal jou noch verbazen...
 
Bovenaan