To stab or not to stab

Reactiescore
12
Is hier ergens al een reactie/uitleg gekomen vanuit qzdr?
Zij hebben de permanente NAP aangeboden, maar waarom?

Zijn er dan geen gesprekken met Imago geweest voor de overstap omtrent edellijnen waar vermoedelijk wel duidelijk ging zijn dat er uiteindelijk ging gestreden worden met hun oude stamgenoten? Want indien dit duidelijk was dan is er wel degelijk sprake van het voorliegen van Tring maar ook van Imago, in dat geval denk ik dat het account qzdr zal moeten boeten.
Als die gesprekken niet gevoerd zijn dan lijkt het me te wijten aan naïviteit of aan een gebrek aan toekomstgerichte visie dat er een aanbod werd gedaan van een permanente NAP.

Over het accepteren van de permanente NAP kan gezegd worden dat het naïef is maar het is een afspraak en die moet nagekomen worden. Daarnaast kun je het trouwens ook als slim zien omdat Tring enkel maar kon winnen door het aannemen van het aanbod, ofwel geldt de NAP permanent ofwel hebben ze een mogelijkheid tot onderhandelen over een compensatie als qzdr hem ooit zou willen verbreken.

Onafhankelijk van het tot stand komen van deze NAP en de beweegredenen hiervoor is het natuurlijk een andere discussie hoe deze moet opgezegd worden.
Die onderhandeling moet hier niet op het forum gebeuren maar over de mogelijke oplossingen kan hier natuurlijk wel gespeculeerd worden.
De permanente NAP nu opeens om te zetten in een tijdelijke (of het nu 2 of 3 of 8 weken is) zonder compensatie lijkt me dan ook onredelijk tegenover Tring.
Daarnaast is een NAP tussen de beide stammen (of het nu het gefuseerde of oorspronkelijke Tring is) ook wel wat veel gevraagd van Imago in mijn ogen.
 

DeletedUser77755

Guest
Ik vraag me echt af wat iedereen verwacht van compensatie :p
Dat woord valt hier veel, erg veel maar niemand die een voorbeeld geeft van wat exact dit dan zou kunnen zijn.
 
Reactiescore
1.367
Wat heeft de rest van Imago hier mee te maken dan? Tevens heb je met het rekruiten van Wow Who, die al dagen onder vuur ligt, die deur best wel hard dicht gesmeten :redface:

Mwah, 3 week stamnap om een permanente nap af te kopen, waarom niet. En volgens mij lees jij trouwens ook niet, want dat wow who gebeuren is al besproken :)
 
Reactiescore
218
Mwah, 3 week stamnap om een permanente nap af te kopen, waarom niet. En volgens mij lees jij trouwens ook niet, want dat wow who gebeuren is al besproken :)

Ik zal maar eerlijk zijn, de enige reden dat ik een post deed was om de ketting der ava's verder te laten evaluaren :tongue::biggrin:
 
Reactiescore
12
Stamnap is heel duur voor Imago, misschien kunnen wat dorpen van qzdr opgegeven worden?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Probleem opgelost lijkt me dan
 
Reactiescore
7.918
Ik kan hier vrij kort over zijn. Na intern overleg hebben we besloten de NAP van Qzdr in stand te houden met de bespelers van Tring. De nieuwe recruits van Tring vallen hier echter niet onder en kunnen gewoon aanvallen verwachten.

Hiermee voldoen we aan de tegeneis van @heis sport om de NAP in stand te houden. Om mijn part kan het topic dan ook gesloten worden.
 

DeletedUser81766

Guest
Ik kan hier vrij kort over zijn. Na intern overleg hebben we besloten de NAP van Qzdr in stand te houden met de bespelers van Tring. De nieuwe recruits van Tring vallen hier echter niet onder en kunnen gewoon aanvallen verwachten.

Hiermee voldoen we aan de tegeneis van @heis sport om de NAP in stand te houden. Om mijn part kan het topic dan ook gesloten worden.

Sportief en de juiste keuze, goed bezig heren. Mag ook gezegd worden!
 
Bovenaan