To stab or not to stab

Reactiescore
382
Ik ben wel benieuwd hoe de compensatie er in jullie ogen uit moet zien? Een paar dagen NAP erbij wordt hem natuurlijk niet en is ook waardeloos, kratje pils misschien?:biggrin:
Permanente nap met qzdr, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Moet je maar niet zo achterlijk een NAP opstellen. Daarbij 3 weken nap met imago als verontschuldiging voor de domme fout van hun stamgenoot. Kan je als dubbelop zien, maar zodra qzdr aanvalt is en zal ik dit altijd als stab bezien.

Niet dat ik nog speel, maar dat terzijde.
 
Reactiescore
69
Permanente nap met qzdr, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Moet je maar niet zo achterlijk een NAP opstellen. Daarbij 3 weken nap met imago als verontschuldiging voor de domme fout van hun stamgenoot. Kan je als dubbelop zien, maar zodra qzdr aanvalt is en zal ik dit altijd als stab bezien.

Niet dat ik nog speel, maar dat terzijde.

Heee ga weer eens flammen :p!
 
Reactiescore
244
Probeer te overleggen, als je drie weken te veel vind misschien dat ze met 2,5 akkoord gaan.

Ik denk dat ze dat wel zouden doen als ze niet door de NAP met POV compleet vast liggen langs die kant dus ze moeten wel door de rim gaan komende weken of ze liggen 2-3 weken quasi stil en aangezien ze nu al ver achter spread liggen zie ik dat niet snel gebeuren :p
 

DeletedUser77755

Guest
Ok, de volledige stamnap is bij deze in mijn ogen volledig van tafel aangezien Tring net Wow Who en consorten die al geruime tijd onder aanval liggen vanuit Imago hebben opgenomen.
Nice try but no cigar in dit geval. Weten we ook alweer waarom dit hier gevraagd werd.
 
Reactiescore
1.647
Ok, de volledige stamnap is bij deze in mijn ogen volledig van tafel aangezien Tring net Wow Who en consorten die al geruime tijd onder aanval liggen vanuit Imago hebben opgenomen.
Nice try but no cigar in dit geval. Weten we ook alweer waarom dit hier gevraagd werd.

Misschien ff teruglezen wat al 3x gezegd is ;)
 
Reactiescore
290
Er is al verteld dat deze niet zouden betrokken worden mocht er een stamnap komen.
Ik weet ook niet waarom jullie hier doen alsof ik wat probeer te halen. Hier is duidelijk een afspraak gemaakt en die willen jullie nu verbreken.
Wij vragen of dat de nap gewoon blijft gelden, of er een compensatie komt wat naar mijn mening niets is wat ik probeer te halen maar waar we gewoon recht op hebben.
 
Reactiescore
1.049
Er is al verteld dat deze niet zouden betrokken worden mocht er een stamnap komen.
Ik weet ook niet waarom jullie hier doen alsof ik wat probeer te halen. Hier is duidelijk een afspraak gemaakt en die willen jullie nu verbreken.
Wij vragen of dat de nap gewoon blijft gelden, of er een compensatie komt wat naar mijn mening niets is wat ik probeer te halen maar waar we gewoon recht op hebben.
Dus je komt toch wat halen :D Alleen iets waar je recht op hebt.
 
Reactiescore
2.368
Er is al verteld dat deze niet zouden betrokken worden mocht er een stamnap komen.
Ik weet ook niet waarom jullie hier doen alsof ik wat probeer te halen. Hier is duidelijk een afspraak gemaakt en die willen jullie nu verbreken.
Wij vragen of dat de nap gewoon blijft gelden, of er een compensatie komt wat naar mijn mening niets is wat ik probeer te halen maar waar we gewoon recht op hebben.
Wat voor 'compensatie' heb je eigenlijk in gedachten? Ik lees hier al hele tijd dit woord maar ik heb nog nergens gelezen wat je hier verwacht? En misschien is dat al privé besproken, maar dat mag naderhand hier ook wel gepost worden. Als je met een situatie naar het AF komt, mag je ook de verschillende zetten meedelen met de nieuwsgierige lezers.
 

DeletedUser77755

Guest
Ja mooi dat ze er niet bij betrokken worden maar levert hen wel indirect een voordeel op: deff die nergens anders nodig kan zijn.
 
Reactiescore
290
Dus je komt toch wat halen :D Alleen iets waar je recht op hebt.

Ja ik doelde vooral op hun "PROBEREN te halen". Alsof er vrijgevigheid gevraagd wordt terwijl er gewoon om gerechtigheid gevraagd wordt.
Maar goed ik denk dat mijn punt wel duidelijk gemaakt is ondertussen. Laten we gewoon afwachten met de reactie van imago.

Wat voor 'compensatie' heb je eigenlijk in gedachten? Ik lees hier al hele tijd dit woord maar ik heb nog nergens gelezen wat je hier verwacht? En misschien is dat al privé besproken, maar dat mag naderhand hier ook wel gepost worden. Als je met een situatie naar het AF komt, mag je ook de verschillende zetten meedelen met de nieuwsgierige lezers.

Er is hier al geschreven dat wij een volledige stamnap vroegen in privé van 3weken maar hier werd niet op in gegaan.

Ja mooi dat ze er niet bij betrokken worden maar levert hen wel indirect een voordeel op: deff die nergens anders nodig kan zijn.

Staat voor mij los van het feit dat er afspraken gebroken worden. Als jullie met een betere compensatie komen, let me know.
 
Reactiescore
2.368

DeletedUser77755

Guest
stande pede kicken, en dan is er weer ruimte voor onderhandeling imo
 

DeletedUser79704

Guest
een stamnap is totaal niet realistisch en zie niet in waarom imago hierop zou ingaan. als het niet gecommuniceerd is dat er een perma nap is zijn ze evenveel genaaid als jullie nu toch?
 
Reactiescore
1.647
een stamnap is totaal niet realistisch en zie niet in waarom imago hierop zou ingaan. als het niet gecommuniceerd is dat er een perma nap is zijn ze evenveel genaaid als jullie nu toch?

Als jouw kind iets breekt ben je ook genaaid, of als jouw kind iets steelt en jouw niet verteld. Ouders blijven verantwoordelijk en zo geld ook met dit verhaal. Is gewoon simpel QZDR heeft iets gedaan zonder zijn stamleiding het te vertellen. Als dan onder vandaan wilt komen betekend niet dat stamleiding hier niet mede verantwoordelijk is. Of stamleiding zegt dat kind gewoon aan gemaakte afspraak moet houden of ze moeten ervoor zorgen dat degene die kind dupeert schadeloos word gesteld.
 
Reactiescore
290
stande pede kicken, en dan is er weer ruimte voor onderhandeling imo

Dit feit staat los van de situatie met qzdr in onze ogen, ik zal het ook nogmaals vertellen dat de gesprekken over een fusie al bijna een halve maand aan de gang waren dus dit ook helemaal geen gevolg is van deze situatie.

een stamnap is totaal niet realistisch en zie niet in waarom imago hierop zou ingaan. als het niet gecommuniceerd is dat er een perma nap is zijn ze evenveel genaaid als jullie nu toch?
Ik ga ook niet ontkennen dat zij ook genaaid zijn, maar het is hun lid dus ook hun verantwoordelijkheid.
 
Reactiescore
253
Er is al verteld dat deze niet zouden betrokken worden mocht er een stamnap komen.
Ik weet ook niet waarom jullie hier doen alsof ik wat probeer te halen. Hier is duidelijk een afspraak gemaakt en die willen jullie nu verbreken.
Wij vragen of dat de nap gewoon blijft gelden, of er een compensatie komt wat naar mijn mening niets is wat ik probeer te halen maar waar we gewoon recht op hebben.

Het feit dat je hiervoor een topic opent en onder de ogen van heel het AF diplomatische besprekingen voert, wekt bij mij al het vermoeden dat je hier iets 'probeert te halen'. Je probeert bijval te krijgen bij de gasten van Spread, die hier vervolgens gretig op ingaan om zo Imago onder druk te zetten. Dat is je goed recht natuurlijk, maar ik kan niet anders dan denken dat je achter het net gaat vissen, zeker met de nieuwste kansloze recruits.
 
Reactiescore
1.647
Het feit dat je hiervoor een topic opent en onder de ogen van heel het AF diplomatische besprekingen voert, wekt bij mij al het vermoeden dat je hier iets 'probeert te halen'. Je probeert bijval te krijgen bij de gasten van Spread, die hier vervolgens gretig op ingaan om zo Imago onder druk te zetten. Dat is je goed recht natuurlijk, maar ik kan niet anders dan denken dat je achter het net gaat vissen, zeker met de nieuwste kansloze recruits.

Vind dit kansloze reactie. Kenbaar snap je situatie niet of is dit poging tot slechte P&P.
 

DeletedUser79704

Guest
Als jouw kind iets breekt ben je ook genaaid, of als jouw kind iets steelt en jouw niet verteld. Ouders blijven verantwoordelijk en zo geld ook met dit verhaal. Is gewoon simpel QZDR heeft iets gedaan zonder zijn stamleiding het te vertellen. Als dan onder vandaan wilt komen betekend niet dat stamleiding hier niet mede verantwoordelijk is. Of stamleiding zegt dat kind gewoon aan gemaakte afspraak moet houden of ze moeten ervoor zorgen dat degene die kind dupeert schadeloos word gesteld.
alleen is het bullshit wat je zegt. als jouw kind ooit iets zodanig ernstig doet dat hij de gevangenis inmoet ga jij dan erbij gaan zitten? als jouw stamlid een nap verbreekt, dan moet jouw stamlid gevolgen dragen, niet een hele stam
 
Reactiescore
1.647
alleen is het bullshit wat je zegt. als jouw kind ooit iets zodanig ernstig doet dat hij de gevangenis inmoet ga jij dan erbij gaan zitten? als jouw stamlid een nap verbreekt, dan moet jouw stamlid gevolgen dragen, niet een hele stam

Hebben we het over de gevangenis? Hebben het niet over account hacken of iets of een actie a la Martijn. Hebben het over afspraken verbreken, oftewel een licht iets. Dan trap je kind gewoon gevangenis in of uit stam in dit geval.

Kan Tring er iets aan doen dat QZDR het zo gespeeld heeft? Nee. Als QZDR nu zijn afspraak wilt verbreken dan goedrecht van Tring om een compensatie te willen. Wat dat is moeten beide partijen overeen komen, zo niet blijft zo'n afspraak gewoon staan.

Side-note: Wij wisten van dit gedoe pas sinds gisteren en om Tring te joinen speelt nu 2,5 week. Vonden het geen fair play om te wachten tot Tring een complete stam NAP eventueel had om dan te profiteren. Gewoon open vizier en transparant zijn, die paar dagen overleefde we namelijk ook nog wel onder vuur.
 
Bovenaan