To Klepto and Beyond

DeletedUser75834

Guest
Als ik ze kapotgemaakt heb willen ze mn vrienden niet meer zijn :( Zonder geintjes, ik speel liever met mn vrienden dan tegen ze. De helft van de lol van tw is lekker lullen met je vrienden tijdens/over het spelen. Je kan lastig tegen je vrienden die tegelijk je enemy over een blitz op hun gaan praten xD


Bang om te verliezen? :rolleyes:
 

DeletedUser75834

Guest
Hoe gaat het nu eigenlijk met oorlog?


Finity hebben jullie alle dorpen? :D
 

DeletedUser73082

Guest
Mwah, gaat moeilijk als de leden van Klepto besluiten te leaven :)

f31ecc4089.png


Zijde 1:
Stammen: Finity, F²
Zijde 2:
Stammen: Klepto

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18
Kant 2: 6
Verschil: 12

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 119,672
Kant 2: 49,885
Verschil: 69,787

chart
 

DeletedUser76153

Guest
Zo makkelijk is Klepto dus down :cool:

Haha grapje maar deze oorlog was imo wel zielig :eek:
 

DeletedUser

Guest
Mwah, gaat moeilijk als de leden van Klepto besluiten te leaven :)
f31ecc4089.png


Zijde 1:
Stammen: Finity, F²
Zijde 2:
Stammen: Klepto

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18
Kant 2: 6
Verschil: 12

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 119,672
Kant 2: 49,885
Verschil: 69,787

chart

De leave heeft echt niks met Finity of de oorlog te maken, de oorlog stelde maar weinig voor.
 

DeletedUser73082

Guest
Waar zie je mij dat beweren dan?
Er wordt gevraagd hebben jullie al dorpen van Klepto en ik geef aan dat dat moeilijk kan als zowat heel Klepto aan het leaven is.
 
Reactiescore
254
De leave heeft echt niks met Finity of de oorlog te maken, de oorlog stelde maar weinig voor.

Dat beweert hij ook helemaal niet, reageer niet zo gefrustreerd man. :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben totaal niet gefrustreerd. Hij post eerst een screenshot van de leaves en daarna van de statistiekjes.
 

DeletedUser73082

Guest
Leer dan is lezen. Die screens waren als reactie op de vraag of Finity al Klepto dorpen heeft gepakt.
Ik post daarop dat er weinig dorpen van Klepto te pakken zijn als Klepto gevallen is met ondersteuning een screen dat leden Klepto verlaten en de statistieken tot nu toe die dus weinig voorstellen (12 dorpen is niet echt een prestatie). Daarmee beweer ik nergens dat wij ervoor gezorgd hebben dat jullie Klepto leaven of dat wij er uberhaupt invloed op hebben en dan komt je reactie zoals Vita al zei behoorlijk gefrustreerd over ;)
 

DeletedUser63354

Guest
Leer lezen? Goeie vorm van argumentatie altijd. Ik las het meer als een soort defence tegen het opkomende gezeik en niet per se als reactie :p
 

DeletedUser75798

Guest
Ze zijn een beetje Mentally Disabled zeker? :D (slechtste woordspeling die ik ooit maakte :eek:)
 
Bovenaan