To Beauty and Beyond - BaBe vs Finity

DeletedUser54299

Guest
Volgens mij is er prima gedeffed, verliezen calculeren lijkt me niet nodig aangezien die er niet zijn.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
je bedoelt dus de waardes die alleen worden geupdate wanneer iemand onder aanval is

Hint: Als iemand onder aanval is heeft ie meer deff in zijn dorpen...

Overigens, dit was een uurtje terug. Als ik me niet vergis wordt DBTD op het moment niet aangevallen.
https://nl43.tribalwars.nl/public_report/f8801a37586b2a2afa0e62022096176b

Onder aanval, alsof de stacks van Killib anders niet zo torenhoog zijn.. Ik weet dat dat jullie noobaccount is, dus het is normaal dat het vol staat. Maar het is tegelijkertijd ook gewoon een sneue bende.

DbTD heeft gewoon zijn stacks wat dikker gemaakt omdat hij target was. Niemand die hem dat kwalijk neemt, net zoals jullie van NK ook een tijdje 12 dorpjes in bepaalde dorpen hadden hoor:p
 

DeletedUser73082

Guest
je bedoelt dus de waardes die alleen worden geupdate wanneer iemand onder aanval is

Hint: Als iemand onder aanval is heeft ie meer deff in zijn dorpen...

Overigens, dit was een uurtje terug. Als ik me niet vergis wordt DBTD op het moment niet aangevallen.
https://nl43.tribalwars.nl/public_report/f8801a37586b2a2afa0e62022096176b

Waar haal jij je info vandaan?
Ik word wel gwn aangevallen?
Daarnaast snap ik niet wat hier zo faal aan is, Baba Yaga had ontzettend veel edels door zijn dorpenverlies bij BaBe en besloot die allen op killb te sturen in de hoop op fouten en dus verliezen bij jullie. Vervolgens gooide ik wat clears om hem hierbij te ondersteunen en om paniek te zaaien. Is allemaal niet gebeurd en er was geen dorpenverlies. Vandaag probeert killb hetzelfde met hetzelfde resultaat. Moet je dan je stamgenoot ook gaan afzeiken. Je moet wat ondernemen heh ;)
 
Reactiescore
660
Ik wil babe feliciteren met de eerste plek, dat hebben ze goed gedaan.

Proficiat.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Maak geen slapende wolven wakker:D
 
Bovenaan