~Tnw~ Vs Team!

DeletedUser

Guest
Even geduld weldra heb ik een paar dorpies aan het front cruise/ Reunited ;)
Dan praten we verder...
Eventjes geduld zou ik zeggen. Ik beloof je dat je niet lang zal moeten wachten ;)
 

DeletedUser23778

Guest
Ze zouden een limiet op die ;) dingen per bericht moeten stellen.

Anyway. Gefeliciteerd met #2 ODD Cruise. Op richting Vorteks. Je bent wat aan TNW verschuldigd. ^^
 

DeletedUser59349

Guest
Ze zouden een limiet op die ;) dingen per bericht moeten stellen.

Anyway. Gefeliciteerd met #2 ODD Cruise. Op richting Vorteks. Je bent wat aan TNW verschuldigd. ^^

Thanks.

Nee hoor, TNW doet enkel speldenprikjes als het om clears gaat :p Hiervoor moet ik toch echt SeI* bedanken ;)

En corsar, ik zie je wel verschijnen bij partypret? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik had meer verwacht :mad: Maar ik kan moeilijk alles gaan stacken als de def er niet is. Of denk je dat je nu de zwakke plekken en gaatjes gezien hebt dat je me nu verslagen hebt? ^^ Zoiets heet strategisch stacken :p Wel eens wat anders als die opgevers eh, dat heeft TNW niet vaak gezien ofwel? ;)

Als je dat strategisch stacken noemt :confused: Misschien even de kaart beter inlezen...

Wie geeft er nou op na 1 rondje spelde prikjes :) lol. Zou maar zielig zijn niet.
Uiteraard zijn er zulke hier maar tjah.
Bij jullie is het puur kwestie van tijd. Trust me :)
 

DeletedUser59349

Guest
Als je dat strategisch stacken noemt :confused: Misschien even de kaart beter inlezen...

Wie geeft er nou op na 1 rondje spelde prikjes :) lol. Zou maar zielig zijn niet.
Uiteraard zijn er zulke hier maar tjah.
Bij jullie is het puur kwestie van tijd. Trust me :)

Haha TBR geeft de hoogte van de stacks, niet hoe er gestacked is, betreft stategisch stacken; dat mijn beste kun je dus niet zien op de kaart ;)

Hou ik jullie aan ;)

Weet ik :D Nog ffies en we hebben jullie TNW ook op jullie rug liggen ;) Daar vertrouw ik je zeker in! ;)
 

DeletedUser

Guest
Jongentje toch :) om ons op onze rug te krijgen ga je wel wat meer moeten doen hoor ;)
Altans met u vocabulair ga je er alvast niet geraken.

Ps even over die stacks waar je zo over stoeft///
Wees blij dat je die os van buitenaf hebt staan in je frontdorpies ;)
Zonder die had het een heel ander verhaal geworden :)
Dus aub hang niet de grote Jan uit met zaken waar je profeit uit haalt die nog niet eens van je eigen zijn.
Grote mond jullie zijn pro jullie zijn W22 heersers...lol Jullie posten wilde verhalen van dat niemand door jullie front geraakt en blablabllaaaa maar allemaal dankzij buitenaf. Dus wanneer gaan jullie eindelijk jullie skills en kwaliteiten op tafel leggen zonder hulp van anderen :)

En even over dat slopen in jullie achterland en ook dat van off sneller opbouwt dan def...
Hoe gaan jullie snel je def opbouwen als jullie hoofdgebouwen en kazernes op 0 komen te staan :p:)
hmmmm:confused:


Of ga je doen zoals Reunited... muurtjes opbouwen met PA...
lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
met u vocabulair? Zeg dan tenminste uw als je een punt wilt maken!
 

DeletedUser

Guest
Als je even spectaculair wil komen doen...
Kijk eerst naar jezelf jochie.
Je vergeet namelijk hoofdletter in het begin van je zinsbouw :);)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha dat klopt, maar jij bent degene die hem wijst op zijn woordenschat. Daarom wijs ik jou erop dat je persoonlijke en bezittelijke voornaamwoorden uit elkaar moet halen.

En als we toch flauw zijn jij vergeet een punt bij je laatste zin hahaha.
Sorry :(

Maar ik denk dat team langer overleeft dan jullie denken :)
 

DeletedUser50804

Guest
Jongentje toch :) om ons op onze rug te krijgen ga je wel wat meer moeten doen hoor ;)
Altans met u vocabulair ga je er alvast niet geraken.

Ps even over die stacks waar je zo over stoeft///
Wees blij dat je die os van buitenaf hebt staan in je frontdorpies ;)
Zonder die had het een heel ander verhaal geworden :)
Dus aub hang niet de grote Jan uit met zaken waar je profeit uit haalt die nog niet eens van je eigen zijn.
Grote mond jullie zijn pro jullie zijn W22 heersers...lol Jullie posten wilde verhalen van dat niemand door jullie front geraakt en blablabllaaaa maar allemaal dankzij buitenaf. Dus wanneer gaan jullie eindelijk jullie skills en kwaliteiten op tafel leggen zonder hulp van anderen :)

En even over dat slopen in jullie achterland en ook dat van off sneller opbouwt dan def...
Hoe gaan jullie snel je def opbouwen als jullie hoofdgebouwen en kazernes op 0 komen te staan :p:)
hmmmm:confused:


Of ga je doen zoals Reunited... muurtjes opbouwen met PA...
lol

Wanneer gaan jullie eens zo slim zijn om jullie kata's te gebruiken op hoofdgebouwen en kazernes? :p

Who cares dat je smederij aan de vaantjes gaat ^^
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk cruise :cool:

Stuur dan even die os weg :) Dan vallen je dorpies zoals bladeren van de bomen in de herfst ;)
 

DeletedUser59349

Guest
Jongentje toch :) om ons op onze rug te krijgen ga je wel wat meer moeten doen hoor ;)
Altans met u vocabulair ga je er alvast niet geraken.

Ps even over die stacks waar je zo over stoeft///
Wees blij dat je die os van buitenaf hebt staan in je frontdorpies ;)
Zonder die had het een heel ander verhaal geworden :)
Dus aub hang niet de grote Jan uit met zaken waar je profeit uit haalt die nog niet eens van je eigen zijn.
Grote mond jullie zijn pro jullie zijn W22 heersers...lol Jullie posten wilde verhalen van dat niemand door jullie front geraakt en blablabllaaaa maar allemaal dankzij buitenaf. Dus wanneer gaan jullie eindelijk jullie skills en kwaliteiten op tafel leggen zonder hulp van anderen :)

En even over dat slopen in jullie achterland en ook dat van off sneller opbouwt dan def...
Hoe gaan jullie snel je def opbouwen als jullie hoofdgebouwen en kazernes op 0 komen te staan :p:)
hmmmm:confused:


Of ga je doen zoals Reunited... muurtjes opbouwen met PA...
lol

Je merkt het nog wel corsartje, zoals je zegt een kwestie van tijd ;) Het is dat jullie in cowboy-verhaaltjes geloven, maar ik heb het hier over de realiteit.

Die wilde verhalen horen er nou eenmaal bij op het AF, en de laatste die over skills en kwaliteiten mag praten ben jij! Voorlopig liegen mijn stats niet, zelfde geldt voor die van jou, en als je wilt weten hoeveel edels er door de tegenstander gesloopt zijn, dat aantal is 214 van de 352 die langskwamen om precies te zijn...(ja een leuk tooltje komt hier bij kijken...;)) En dan heb ik het over de afgelopen paar massa's niet vanaf het begin.

En leuk dat je vocabulair linkt met IG prestaties, want dat zegt ook o zo veel ja :rolleyes:
En voor je gaat zeuren over vocabulair moet je eens naar die plaat voor je kop kijken, zoals jullie de laatste tijd wel eens vaker gedaan hebben :D Ik zie namelijk dat jij het alles behalve foutloos doet....:eek:

Wees blij dat we niet zo doen zoals jullie... Dus, dan zal ik even linken zoals jij dat doet:
- Reunited. bouwt de muur op met PA.
- We doen dus iets meer.
- ~TNW~ ligt op zijn rug.

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Tuurlijk cruise :cool:

Stuur dan even die os weg :) Dan vallen je dorpies zoals bladeren van de bomen in de herfst ;)

Ik heb het erover dat de rapportjes en stats niet zoveel voorstellen, dat jij weer de verkeerde link legt...

Waarom zou ik dat doen? Ik hoef me echt niet tegenover jullie te bewijzen ^^
 

DeletedUser

Guest
Jij hoeft je ook niet te bewijzen :) want dat is reeds onmogelijk. Want buiten stacken met anderen hun os kan jij niets ;)
Je gebruikt zelfs via vv os van nuevo om te stacken... erg :)
 
Reactiescore
1.136
ik bouw geen muuren op met pa hoor :eek:
meschien een vv maar ik zelf heb dat niet gedaan ;)
verder staat er geen enkel def dorp van neuvo bij cruise dus dat is ook al onzin
hoedan ook staat er niet veel def bij cruise van buiten af wel beetje maar twee stammen die samen bijna 10x zo groot zijn mogen daar niet over gaan zeuren :eek:
 
Bovenaan