~Tnw~ Vs Team!

DeletedUser62248

Guest
Veel suces gewenst aan beide stammen. Maak er een mooie oorlog van!
 

DeletedUser

Guest
En natuurlijk ook van mij veel succes gewenst! ;) Benieuwd wat er hier gaat gebeuren :D
 

DeletedUser62448

Guest
Onzinnige discussie altijd -1. Als je het beter kan moet je zelf maar een oorlogje opzetten met een mooie nieuwe thread! tot die tijd moet je je mond houden.

http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?106437-Topstammen-Flopstammen/page406

Niet moeilijk.? dit topic is nog geen 2 minuutjes werk. al heeft Corsar er waarschijnlijk een dik uur over gedaan.

Denk dat ge daarmee op mlicka bedoelt? :)

Voor jou geldt hetzelfde, zwaar in niveau gedaald de laatste tijd op het AF.
Je maakt wel een heel domme fout, wanneer jij mij aanspreekt op skype, Met de vraag, waarom ik gestopt ben op gabber-mafia, Vervolgends bleek je de verkeerde (Same Name) te hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55201

Guest
@Mlicka We zijn niet zo een drama queen zoals jij. :)

Voor de statsfreaks! Tis alweer om zeep, Team is aant winnen:
Verslagen tegenstanders als verdediger
1 cruiseman56 Team! 0 0 0 674
2 king@marcel ~TNW~ 0 0 0 300
 

DeletedUser

Guest
Voor jou geldt hetzelfde, zwaar in niveau gedaald de laatste tijd op het AF.
Je maakt wel een heel domme fout, wanneer jij mij aanspreekt op skype, Met de vraag, waarom ik gestopt ben op gabber-mafia, Vervolgends bleek je de verkeerde (Same Name) te hebben.

Eigenlijk niet want ik veronderstelde dat jullie beiden dezelfde persoon waren! :)
 

DeletedUser59349

Guest
@Mlicka We zijn niet zo een drama queen zoals jij. :)

Voor de statsfreaks! Tis alweer om zeep, Team is aant winnen:
Verslagen tegenstanders als verdediger
1 cruiseman56 Team! 0 0 0 674
2 king@marcel ~TNW~ 0 0 0 300

Jullie stonden wel even voor met 300 - 0 :p

Maar ik denk niet dat we dat nog uit handen gaan geven die voorsprong qua ODD ^^
 

DeletedUser55201

Guest
Da's waar, straks sta je op plaats twee ODD van alle spelers.
 

DeletedUser

Guest
Rang Naam Stam Veroverde dorpen Verloren dorpen ODA ODD

1 Corsar ~TNW~ 0 0 2.263.894 0
2 Just Awesome ~TNW~ 0 0 1.648.200 0
3 king@marcel ~TNW~ 0 0 550.791 300
4 Mr Hindsight ~TNW~ 0 0 496.308 3.962
5 The Rots ~TNW~ 0 0 102.942 0
6 Vxi2010 ~TNW~ 0 0 71.782 0
7 mickned14 ~TNW~ 0 0 68.537 0
8 baby swakke ~TNW~ 0 0 11.327 0
9 mislukteoen ~TNW~ 0 0 5.713 0

10 cruiseman56 Team! 0 0 0 1.427.790
11 white angel 00 Team! 0 0 0 35.118
12 Reunited. Team! 0 0 0 16.666.161
 

DeletedUser59349

Guest
Nou de veroveringen nog he. :p

Zo'n feest is het niet ^^

~TNW~:

i3dkcg.png


SEI*:

rkbibl.png
 

DeletedUser

Guest
Mooi ODD cadeauke he :D
Wel netjes gestackt. Maar jullie hebben ook een redelijk safegebied.
Veel rode rapportjes. Maar ook wat gele en groene. Dus gaatjes en zwakke plekken zijn er.

Nu verder uitputten... Off maakt zich sneller aan als Def dus is in ons voordeel :p
 

DeletedUser59349

Guest
Mooi ODD cadeauke he :D
Wel netjes gestackt. Maar jullie hebben ook een redelijk safegebied.
Veel rode rapportjes. Maar ook wat gele en groene. Dus gaatjes en zwakke plekken zijn er.

Nu verder uitputten... Off maakt zich sneller aan als Def dus is in ons voordeel :p

Ik had meer verwacht :mad: Maar ik kan moeilijk alles gaan stacken als de def er niet is. Of denk je dat je nu de zwakke plekken en gaatjes gezien hebt dat je me nu verslagen hebt? ^^ Zoiets heet strategisch stacken :p Wel eens wat anders als die opgevers eh, dat heeft TNW niet vaak gezien ofwel? ;)

Om even op in te gaan op het safegebied, iedere speler heeft bijna 1 continent front als je alle bochten ed. meeneemt. Op white angel na... Dan heb je nooit genoeg safegebied, en ik vind dat nog wel meevallen ook... :(

Off maakt idd sneller aan als def, maar als je tactisch stackt, dus met o.a. crossdef/defdorpen verdelen over meerdere dorpen zul je weinig van het voordeel merken ^^

Maar, de massa op mij is nog niet voorbij, missch kunnen jullie nog wat flikken? :)
 

DeletedUser46343

Guest
Wou idd net zeggen, hoe lang houden wij al wel niet vol? denk dat eerste vijandelijkheden van tnw al 'n half jaar zijn langs onze kant ;)
Daar komt nog bij dat dit massa nummer zoveel is richting cruise, dit de grootste was (kwa aanvallen/clears) en die met de minste verliezen.. en aan corsar, off maakt zich idd sneller aan, maar als je stacked zoals wij doen verliezen we nog niet 1k troepen voor 'n volledige clear, dus ja, ga vooral door met je clears op onze stacks te gooien! en in het midden cluster kata je maar kapot wat je wilt, maar is toch zo terug gebouwd ;) En als je kijkt naar mijn front heb ik een 180° front, lijkt me niet min.. maar ach, jij hebt nooit moeten vechten dus je weet niet wat het is ;) lekker aasgiertje spellen bij maori, ton en nuevo ;) En just ownage is bij jullie trouwen ook de grappigste thuis ofzo^^
 
Bovenaan