~Tnw~ Vs Team!

DeletedUser

Guest
Jij hoeft je ook niet te bewijzen :) want dat is reeds onmogelijk. Want buiten stacken met anderen hun os kan jij niets ;)
Je gebruikt zelfs via vv os van nuevo om te stacken... erg :)

Wat een achterlijk geneuzel is dit man...

So what hij haalt OS bij mensen buiten Team! dat is toch gewoon onderdeel van het spel. Moet niet gekker worden dat een speler geen OS van buiten de stam mag accepteren.

Wat een onzin zeg....

DeletedUser

Guest
Tuurlijk mag dat. En tuurlijk is dat een onderdeel van TW.

Maar mijn standpunt gaat uit dat ze altijd beweren dat ze zo goed zijn en al de rest van dat niveau praatjes.
Als hij een groot ego heeft en zich wil bewijzen dan moet hij niet lopen stoefen dat een klein massa op hem niets voorstelt en al dien kak.
Want het is door ANDEREN dat hij nog op de kaart staat ;) Door anderen hun def.

Dus zoals ik al zei os krijgen van buitenaf is ind ok en een normale zaak...
Alleen is hij dan niet in een positie voor te showen.

Zo kan iedereen zijn dorpies late volzetten en een grote mond gaan hebben en roepen ik ben de man ik ben de pro niemand geraakt door mijn front.....
Spelen met skils noemden wij vroeger jaren geleden op de .com versie en w1 en W2 dan toch net iets anders.
Dit noem ik teren op een ander zijn welzijn.

Maar goed prop die front dorpies maar lekker vol ;)
Er is nog tacktiek genoeg in de handel :)
We zullen is laten zien wat de term skills werkelijk inhoud.

Vanaf nu geen bla blaa meer want zo kan iedereen de pro uithangen...
Maar daden.
Mij hoor je alvast niet meer hier... dit heeft absoluut toch geen meerwaarde.

Succes :)

DeletedUser59349

Guest
Jij hoeft je ook niet te bewijzen :) want dat is reeds onmogelijk. Want buiten stacken met anderen hun os kan jij niets ;)

Och, negeer de andere 95% van de post maar, is zoals gewoonlijk...

Bewijs het dan maar eens over Nuevo, want wat ik jou kan vertellen is dat hier geen troepen aanwezig zijn van Nuevo, maar blijf zo denken, dan kan alles alleen maar tegenvallen :D En het mooie voor mij is dan dat het alleen maar mee kan vallen :) Mooie positie dat je me inschuift ;) Ik kan je meegeven dat het je wel heel erg tegen gaat vallen ;)

DeletedUser

Guest
En ja die noobs hebben os van Nuevo. Dus houw je achterlijk geneuzel voor jezelf en steek het waar de zon nooit schijnt ;)
Staat niet bij cruise maar bij Reunited.

DeletedUser59349

Guest

1.Maar mijn standpunt gaat uit dat ze altijd beweren dat ze zo goed zijn en al de rest van dat niveau praatjes.
Als hij een groot ego heeft en zich wil bewijzen dan moet hij niet lopen stoefen dat een klein massa op hem niets voorstelt en al dien kak.

2.Dus zoals ik al zei os krijgen van buitenaf is ind ok en een normale zaak...

3.Zo kan iedereen zijn dorpies late volzetten en een grote mond gaan hebben en roepen ik ben de man ik ben de pro niemand geraakt door mijn front.....
Spelen met skils noemden wij vroeger jaren geleden op de .com versie en w1 en W2 dan toch net iets anders.

4.Maar goed prop die front dorpies maar lekker vol ;)

5.Vanaf nu geen bla blaa meer want zo kan iedereen de pro uithangen...
Maar daden.

1. Waar beweren wij dat dan? Wij beweren enkel dat we jullie gaan verslaan. Dat is iets anders als pro zijn gezien jullie niveau ^^ En het werkt wel, ik kan zo richting vorteks! :D En corsar wees eens reeel, jij zou in je eentje nergens komen...

2. Waarom niet leg mij dat eens uit, voorlopig heb ik maar een dorpje verloren, die ik net had, terwijl ik toch behoorlijk wat gaten heb volgens jou zeggen ;) En dat het zo afgelopen is, of wil je nu beweren dat daar niets meer van waar is? :eek:

3. Nogmaals ik heb nooit gezegd dat ik pro ben, en valt het jou even tegen dat ik toevallig bij de laatste 100 zat op W2 ;) En nee niet bij ~TBR~ of een van hun vriendjes ;)

4. Tactiek bij TNW? Zelfde als met de clusters? Dat wordt me wat dan :eek: De deur is al een paar maanden open, wel netjes de voetjes vegen bij binnenkomst, anders geen koekjes voor jou!

5.Wij zijn hier niet voor niets op het AF, wij hebben wel wat gepresteerd, en kom nou niet met dat we dat niet gedaan hebben want die 'discussie' hebben we al gevoerd, ofwel kom ik weer met argumenten en jij gaat er niet op in.

Van hetzelfde nogmaals.

En ja die noobs hebben os van Nuevo. Dus houw je achterlijk geneuzel voor jezelf en steek het waar de zon nooit schijnt ;)

Grapjas, Reunited heeft VV van Nuevo :eek: Hoe kan die dan ooit OS krijgen? xD Wat een praat corsar, kunnen jullie het nu al niet meer winnen ofzo? :cool:

DeletedUser

Guest
Lol top 100 wat een prestatie ;):)
Hier ruim binnen top 15.

Wat jullie al gepresteerd hebben is kleinere spelertjes pakken meer niet. En een hoop gebackstabb als de tegenstand wat zwaarder werd :)

DeletedUser59349

Guest

Juist ja, je verandert met de seconde... De rest zal ik maar negeren.

DeletedUser

Guest
JIj hebt enkele dagen vv gehad nog niet zolang geleden.
Jij kreeg vv van reu en hebt ze nadien na safe tijd weer terug naar reu gestuurd.
Als je nu pinokio was jongentje dan was je neusje enkele metertjes groter. ;)

DeletedUser64109

Guest
Hier ruim binnen top 15.

Wat jullie al gepresteerd hebben is kleinere spelertjes pakken meer niet. En een hoop gebackstabb als de tegenstand wat zwaarder werd :)

Ik dacht dat top 100, toch iets anders was dan laatste 100.

DeletedUser59349

Guest
Hier ruim binnen top 15.

Lees jij wel? Ik zeg dat ik bij de laatste 100 zat, welke plek dat is mag je met diep research uit gaan zoeken dat ga ik niet aan jou neus hangen.

Voorlopig zijn jullie de enige backstabbers hier, niet? Anders kom maar met bewijzen, want wat je nu aan het doen bent is van alles verzinnen om ons in een slecht daglicht te zetten ;) Wat dus onterecht zou zijn gezien de onzin die jij verkoopt :p

JIj hebt enkele dagen vv gehad nog niet zolang geleden.
Jij kreeg vv van reu en hebt ze nadien na safe tijd weer terug naar reu gestuurd.
Als je nu pinokio was jongentje dan was je neusje enkele metertjes groter. ;)

Haha, dan weet je meer dan ik. Nogmaals, bewijs?!

EDIT: Ik zal je eens tonen hoe erg je aan het gissen bent: (09-01-2013 was het begin van de vv) als je het niet gelooft laat maar een expert er naar kijken of het bewerkt is.
2jb8b2g.png

Bijlagen

• IMG_31012013_235327.jpg
    IMG_31012013_235327.jpg
    20,2 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hmmm printscreen terwijl reu vv heeft.
Durf je de rest niet laten zien van het scherm ;) ;)
Bang dat er anders een kadertje bijstaat van teamviewer ;)

DeletedUser59349

Guest
Hmmm printscreen terwijl reu vv heeft.
Durf je de rest niet laten zien van het scherm ;) ;)
Bang dat er anders een kadertje bijstaat van teamviewer ;)

Je niveau qua posten daalt per post ;) En dat zegt wat gezien je eerste post al voor 95% bedrog was.

Ik zal het je even uit gaan leggen.
In Team! heerst een samenwerking. Door die samenwerking vond iemand van Reunited. het geen probleem om die printscreen te maken voor mij, en die door te sturen. Waarom we het kadartje weglaten mag je zelf maar bedenken ;) En dat is niet voor Teamviewer, ik heb niet eens teamviewer :eek: Voorlopig hebben wij dat nu bewezen en is het aan jou om eens met bewijzen te komen ipv. loze woorden/beschuldigingen. Want bewijzen heb ik welgeteld 0 keer gezien van jou/jullie kant. Wil je ooit een discussie winnen, dan moet je toch echt gaan posten met diepgang, dus onderbouwing, en moet je gaan komen met bewijzen. Heb je die niet, dan kun je beter wegblijven met reacties als deze. (wat je trouwens ook al zelf aangegeven hebt dat je weg zou blijven...)

DeletedUser55201

Guest
lol cruiseman zit op zijn paard^

Corsar is je maar aan het jennen hoor, het is hier geen echt politiek debat of zo hoor :p

Nog effe dit: ik ben trots op mijn noobcluster :p Het kan me ook niet schelen of jullie ons zien als noobs, we leren iedere dag nog bij en ooit zullen we het wel kunnen.

Maar, ik ben wel pro in football manager. Ha!
(nu is het niveau weer wat lager :))

Reactiescore
1.181

Corsar is je maar aan het jennen hoor, het is hier geen echt politiek debat of zo hoor :p

Nog effe dit: ik ben trots op mijn noobcluster :p Het kan me ook niet schelen of jullie ons zien als noobs, we leren iedere dag nog bij en ooit zullen we het wel kunnen.

Zoals het hoort :p

DeletedUser59349

Guest

Vind ik dan niet lief van corsar :(

En daar geef ik je gelijk in ;)

Pro footbal manager heb ik ook nog een tijd gespeeld ^^

DeletedUser46343

Guest
Ach robin, crosar weet niet eens waar hij over spreekt.. laat staan dat hij de term strategisch stacken begrijpt ;)
En corsar, er was dus geen os van buiten team.. en laat ik je dan ook nog 'ns informeren dat ik nog 50 def dorpen bij cruise hebt laten staan? boeit mij toch niet of je het geloofd of niet maar als je ziet dat je 15 aanvallen op 'n front dorpje ziet lopen prop je daar 8 def dorpen in, en dan ja verlies jij al jou clears en ik praktisch niks van mijn def ;) En dan hebben we ook nog 'ns een briljant systeem :)

DeletedUser59349

Guest
Ach robin, crosar weet niet eens waar hij over spreekt.. laat staan dat hij de term strategisch stacken begrijpt ;)
En corsar, er was dus geen os van buiten team.. en laat ik je dan ook nog 'ns informeren dat ik nog 50 def dorpen bij cruise hebt laten staan? boeit mij toch niet of je het geloofd of niet maar als je ziet dat je 15 aanvallen op 'n front dorpje ziet lopen prop je daar 8 def dorpen in, en dan ja verlies jij al jou clears en ik praktisch niks van mijn def ;) En dan hebben we ook nog 'ns een briljant systeem :)

Dus wel :eek: Maar dat was omdat ik goede vriendjes ben met een paar van Fear! :) Als heel Fear! me zou os'en dan zou ik nooit meer wat kunnen verliezen ^^

Verders ben ik het met je eens ^^

DeletedUser

Guest

Maar mijn standpunt gaat uit dat ze altijd beweren dat ze zo goed zijn en al de rest van dat niveau praatjes.

Dus zoals ik al zei os krijgen van buitenaf is ind ok en een normale zaak...

Zo kan iedereen zijn dorpies late volzetten en een grote mond gaan hebben en roepen ik ben de man ik ben de pro niemand geraakt door mijn front.....

Maar goed prop die front dorpies maar lekker vol ;)

Vanaf nu geen bla blaa meer want zo kan iedereen de pro uithangen...
Maar daden.

Wat ik mij dan toch altijd wel afvraag he...

Als Team! volgens jullie zo slecht zijn en geen skills hebben. Waarom is dan nog geen enkele massa van TNW en/of SEI* gelukt???

Echt letterlijk al jullie massa's zijn 1 grote faal geweest op deze spelers tot nu toe, er moet dus zeker ergens iemand zitten daar die weet wat hij/zij doet.

Ook al hebben ze OS van buiten af (voor wat ik ervan weet is dit niet eens erg veel) als je alleen kunt deffen op de stack manier dan is er vroeg of laat geen def meer over. Als ik het zo zie (ODD rang) gaat hij goed met zijn def om, hij weet dus hoe je effectief om moet gaan met de troepen. Volgens mij zijn jullie 1: Team! aan het onderschatten of 2: zwaar gefrutstreerd dat jullie er niet doorheen komen en dan hier op het AF maar je frustratie eruit typen.

In ieder geval vind ik het wel beetje lachwekkend dat Team! door hun vijanden wordt afgeschilderd als een groep noobs, terwijl ze zelf geen 1 goede massa op 4 spelers uit kunnen voeren. Mijn vraag is dan: Als Team! noob is wat zijn de vijanden van Team! dan???

DeletedUser

Guest
Wat ik mij dan toch altijd wel afvraag he...

Als Team! volgens jullie zo slecht zijn en geen skills hebben. Waarom is dan nog geen enkele massa van TNW en/of SEI* gelukt???

Echt letterlijk al jullie massa's zijn 1 grote faal geweest op deze spelers tot nu toe, er moet dus zeker ergens iemand zitten daar die weet wat hij/zij doet.

Ook al hebben ze OS van buiten af (voor wat ik ervan weet is dit niet eens erg veel) als je alleen kunt deffen op de stack manier dan is er vroeg of laat geen def meer over. Als ik het zo zie (ODD rang) gaat hij goed met zijn def om, hij weet dus hoe je effectief om moet gaan met de troepen. Volgens mij zijn jullie 1: Team! aan het onderschatten of 2: zwaar gefrutstreerd dat jullie er niet doorheen komen en dan hier op het AF maar je frustratie eruit typen.

In ieder geval vind ik het wel beetje lachwekkend dat Team! door hun vijanden wordt afgeschilderd als een groep noobs, terwijl ze zelf geen 1 goede massa op 4 spelers uit kunnen voeren. Mijn vraag is dan: Als Team! noob is wat zijn de vijanden van Team! dan???

Bijna had ik "ubernoob" geantwoord, maar dat zou een compliment zijn. :D

Bovendien zou ik niet willen dat men gaat verwarren met Cornelis Rex die het nobisme tot kunstzinnige liefkozing wist te verheffen.

DeletedUser46343

Guest
Dus wel :eek: Maar dat was omdat ik goede vriendjes ben met een paar van Fear! :) Als heel Fear! me zou os'en dan zou ik nooit meer wat kunnen verliezen ^^

Verders ben ik het met je eens ^^

heb het ook over mijn account, bij jou was idd os van fear, bij mij niet ;)
alleen van groupje en white :)

Bovenaan