TNE valt uit elkaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Verwijderd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zodra mijn troepen weer terug zijn krijg jij ze als eerste :)
 

DeletedUser15630

Guest
Hallo Allemaal!

TNE valt uit elkaar! heel veel goede leden verlaten de stam! de kans is groot dat de stam in elkaar valt! inmiddels heeft de nummer 2 stam al 1 lid meer! denk niet dat ze het nog lang gaan volhouden!

Mvg,

Tamie

Omg, kan iemand hier ff een slotje om doen?

1. Het is niet omdat de nr.1 stam minder leden heeft dan de nr.2 dat die daardoor uit elkaar valt.

2. Hoe weet jij nu of het goede leden waren of niet? Volgens mij staat TNE nog altijd even sterk in hun schoenen als voorheen, mss zelfs nog sterker...
 

DeletedUser

Guest
pff peerke02, beter kom je terug als wereld 53 start.
Misschien ben je dan wat verstandiger en snap je het spel misschien ook wat meer.
 

DeletedUser

Guest
pff peerke02, beter kom je terug als wereld 53 start.
Misschien ben je dan wat verstandiger en snap je het spel misschien ook wat meer.

Heb ik gelijk een naam voor je, Appel53.
Ben je ook geen na-aper:D
 

DeletedUser

Guest
Van degene die nu vertrokken zijn kende ik Tonhe toch redelijk goed van w17, en dat is zeker een sterke speler .. ;)
 

DeletedUser

Guest
Van degene die nu vertrokken zijn kende ik Tonhe toch redelijk goed van w17, en dat is zeker een sterke speler .. ;)

tne heeft waarschijnlijk gewoon een interne ruzie ofzo laat ze toch rustig ze zullen wel verklaren wat er aan de hand is zodra alles een beetje is opgelost (of iemand van ex-war het van hun forum haalt :p)komt wel goed lijkt me niet een stam die zo direct gaat vallen
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft gelijk jongens, TNE is op sterven na dood haha :D
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar slaat dit dus ook helemaal nergens op.

Closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan