TLS - Break

DeletedUser

Guest
Beste allemaal,

Een nieuwe stam, die een schone start maakt. Hierbij wensen wij niet geconfronteerd te worden met gebeurtenissen uit het verleden. Dit is een nieuwe stam, met een nieuw forumtopic. Hierbij spreek ik de uitdrukkelijke wens uit, dat iedereen hier op een aardige manier met elkaar omgaat. Verschillen van mening kunnen altijd, maar de manier waarop je deze uit is belangrijker.

Ik wens beide partijen een zeer mooie strijd toe. Een last stand.

Met groeten,
Nakur - Aanspreekpunt TLS
 

DeletedUser

Guest
AW: TLS - Break

Succes aan TLS vanuit Break! Hopelijk komen er genoeg leden mee en gaat de rest van equi niet delete. Vanuit hier natuurlijk ook de wens een schone oorlog te gaan houden, er is absoluut geen reden voor beide partijen om rare streken uit te gaan halen. Dat W18 een mooi eind mag gaan krijgen!
 

DeletedUser54807

Guest
Ik wens je (nogmaals :p) succes nakur! Dat je TLS in goede baanen kan lijden. En ook op een eerlijke en faire oorlog tussen Break en TLS.
 

DeletedUser

Guest
Rashani en Pagani, hartelijk dank voor je vertrouwen, succeswensen en steun. TLS zal vandaag nog zeker groeien in aantal. Een aanleiding voor schelden en rare streken is er inderdaad geen. Ik hoop dan ook dat men op dit AF ook respectvol met elkaar zal omgaan. Denk even 5 seconden na voordat je een post verstuurd en weer onnodig iemand met de grond gelijk maakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: AW: TLS - Break

Succes aan TLS vanuit Break! Hopelijk komen er genoeg leden mee en gaat de rest van equi niet delete. Vanuit hier natuurlijk ook de wens een schone oorlog te gaan houden, er is absoluut geen reden voor beide partijen om rare streken uit te gaan halen. Dat W18 een mooi eind mag gaan krijgen!

Dat was er ook niet bij de oorlog EQUI - Break, toch zijn er toen rare dingen gebeurt.
Maar goed, dat is het verleden, nu maar eens kijken of een eerlijke oorlog werkelijk nog bestaat.
 

DeletedUser

Guest
Re: AW: TLS - Break

succes aan beide partijen al zal er geen verschil te zien zijn denk ik behalve dat TLS wat minder leden heeft
 

DeletedUser

Guest
Dank jullie allemaal, sportief dat jullie ons allemaal succes wensen :)
 

DeletedUser65368

Guest
Dank jullie allemaal, sportief dat jullie ons allemaal succes wensen :)

Toch wel bewonderingswaardig dat jullie nu nog doorgaan als een echte 'last stand' succes!

Dank jullie allemaal, sportief dat jullie ons allemaal succes wensen :)

Toch wel bewonderingswaardig dat jullie nu nog doorgaan als een echte 'last stand' succes!
 

DeletedUser37978

Guest
Succes aan beide partijen. Dat dit nu de vriendelijke oorlog zal zijn die er begin dit jaar al had moeten zijn.
 

DeletedUser68252

Guest
Succes toegewenst aan TLS, Op een eerlijke oorlog en mooi einde van de wereld. :)
 

DeletedUser

Guest
AW: TLS - Break

Aah wat leuk! Not-Afraid ook in TLS! Krijg ik toch nog een overstackte buurman waar ik lekker op kan gaan bashen :D
(en ben ik de enige die hier op het tw.nl forum alleen maar duitse text ziet? Afijn, ik ben nu 'auf thema an zu antworten' en druk nu eerst op 'vorschau' en dan op 'antworten' (met de juiste Zusätzliche Einstellungen angezeigt)!)
 

DeletedUser63840

Guest
Re: AW: TLS - Break

Aah wat leuk! Not-Afraid ook in TLS! Krijg ik toch nog een overstackte buurman waar ik lekker op kan gaan bashen :D
(en ben ik de enige die hier op het tw.nl forum alleen maar duitse text ziet? Afijn, ik ben nu 'auf thema an zu antworten' en druk nu eerst op 'vorschau' en dan op 'antworten' (met de juiste Zusätzliche Einstellungen angezeigt)!)

Heb hier alles nog gewoon in het Nederlands..

En allen succes!
 

DeletedUser34690

Guest
Gelukkig gaan de spelers die bij mij aan het front liggen nog door.
Ben benieuwd! Veel succes:)
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat de stamleiding van break zoals ze hier nu zelf beweren voor een eerlijke oorlog gaan en dus hun spelers thefchesser en bloemkool terecht wijzen

de gekickte speler van here comes the boom die blijkbaar wachtwoord van zijn vorige acount fascinated nog had heeft eerst acount op delete gezet en nu had hij v.v. eerst aan thefcheseer doorgegeven en daarna had bloemkool de v.v. (wederom backstab van bloemkool)

Bloemkool4life vandaag om 00:38 uur vandaag om 03:28 uur
thef1chesser op 29.07.2013 om 23:30 uur vandaag om 00:38 uur


dus verzoek om nu eens op te houden met die vieze backstabs
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan