TLS - Break

DeletedUser

Guest
P&P Shit? Er is hier totaal geen P&P gevoerd what so ever. Enkel nutteloos, irritant gespam. Inderdaad een beetje zonde van je goed bedoelde topic.

Succes met TLS :)

Het is geen P&P shit, maar wel shit P&P :D
 

DeletedUser

Guest
Succes aan TLS, ik heb alvast de aftrap gegeven :).

Toch triestig dat King Ringo weer zijn dagelijkse portie aandacht moest krijgen en onzinnige verdenkingen moet rondspuien. Het maakt overigens totaal niet uit waar op het w18 forum hierover wordt gepraat. Het is toch niet de bedoeling dat dit een knuffeltopic wordt? Of gaan we weer beginnen met diezelfde utopische droom van Break vs EQUI?
 

DeletedUser

Guest
Niet alles wat hij zegt is gelogen meneertje. Met je complottheorieën, je weet niet eens wat er gaande is man.
 

DeletedUser

Guest
Niet alles wat hij zegt is gelogen meneertje. Met je complottheorieën, je weet niet eens wat er gaande is man.

Als er iemand weet wat er gaande is op deze wereld, dan zal ik het wel zijn. Dus pas maar op met zo'n uitspraken.

Break krijgt de vv toegespeeld van een vijandig account, die werd aan de leiding gegeven. Daar stopt het verhaal gewoon. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik blijf het schokkend vinden dat bloemkool4life zich nog een leidersplaats heeft kunnen verwerven. Het laat zien waar Break staat. Dat geldt ook voor agonoize destijds maar dat wisten we al.
 

DeletedUser

Guest
Als er iemand weet wat er gaande is op deze wereld, dan zal ik het wel zijn. Dus pas maar op met zo'n uitspraken.

Break krijgt de vv toegespeeld van een vijandig account, die werd aan de leiding gegeven. Daar stopt het verhaal gewoon. ;)

Als iemand weet hoe dat verhaal precies in elkaar zit ben ik dat wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Als niemand anders zich profileert als leiding en het goed ging met Bloemkool4life als leider, zijn fout buiten beschouwing gelaten, is er geen reden tot verandering. Ik sta volledig achter Bloemkool4life als leider en heb zelf ingestemd dat hij leider zou blijven. Want het maakt namelijk niets uit of hij leider is of niet. Het is niet dat jullie mening anders zal zijn over Break als Bloemkool4life geen leider meer was.

Als iemand weet hoe dat verhaal precies in elkaar zit ben ik dat wel ;)

Dat is heel fijn voor jou, maar het zal niet anders zijn dan hoe ik het zeg.
 

DeletedUser

Guest
Mijn mening was in ieder geval wel anders geweest als bloemkool geen toegang tot Break meer verschaft was.
 
Bovenaan