TLS - Break

DeletedUser35742

Guest
De schaarse vijanden die dit verdienden wel, Calbero is een door en door matige speler en een volstrekte idioot, hem respecteren zou een zeer verkeerd signaal zijn.

Ik vind het nog steeds zonde dat m'n account is afgewezen door Phalanx destijds. Ik had graag willen zien hoe het was gelopen!
 

DeletedUser

Guest
Met die ligging was dat niet te doen natuurlijk, weet niet of je er als speler door was gekomen al kan ik me goed voorstellen van wel.
 

DeletedUser81928

Guest
Jonguh flos jij zou toch wegblijven van het forum? Had je me nog zo beloofd, en nu kom in naar een paar maandjes weer eens kijken en ja hoor je bent er nog.... Niet best met jou :D
 
Reactiescore
2.064
dood hier..
 

DeletedUser53052

Guest
Geweldig om te zien dat =OU= er nog altijd is, toch één van de leukste stammen waar ik heb deel van mogen uitmaken :D
 

DeletedUser

Guest
Geweldig toch:p Langer volgehouden dan Phalanx in ieder geval

Grapje :D
 

DeletedUser

Guest
Jonguh flos jij zou toch wegblijven van het forum? Had je me nog zo beloofd, en nu kom in naar een paar maandjes weer eens kijken en ja hoor je bent er nog.... Niet best met jou :D

Ach ik heb zo'n zwakke wil. Bovendien moet iemand hier toch Phalanx' eeuwige suprematie blijven benadrukken, we zouden toch niet willen dat het iemand ooit nog ontglipt.
 

DeletedUser

Guest
Als |P| zo superieur was, zou niemand dat vergeten. Blijkbaar acht je het toch nodig :D
 

DeletedUser

Guest
Als |P| zo superieur was, zou niemand dat vergeten. Blijkbaar acht je het toch nodig :D

De menselijke domheid is oneindig Arbeitman dat laat jij elke dag weer zien en daarom moet ik, arme ik, hier steeds weer die zelfbevlekking ten tonele spreiden. Denk je dat ik het voor m'n lol doe of zo? Broodnodig is het.
 

DeletedUser

Guest
De menselijke domheid is oneindig Arbeitman dat laat jij elke dag weer zien en daarom moet ik, arme ik, hier steeds weer die zelfbevlekking ten tonele spreiden. Denk je dat ik het voor m'n lol doe of zo? Broodnodig is het.

Neen hoor, grootse superieure zaken hebben geen herinneringen nodig. Dus je geeft gewoon toe dat |P| niet zo groot en superieur was. Hoe jammer Flos, ik begon het net te geloven. Maar ja, als Bèta ben je natuurlijk sociaal inferieur en kunnen zo'n zaken gebeuren. Veel succes met je telraam en rekenmachientje. Alfamannetje out.
 
Bovenaan