TLS - Break

DeletedUser

Guest
Ik weet eigenlijk ook niet wat ik zou doen als ik nu opeens jouw vv zou krijgen :D
 

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer is het ongevraagd krijgen van een vv van een stam die op delete staat een backstab, drollekop.
Oo wacht je staat niet op delete, sorry dan.

Verder sorry voor het bevuilen van jullie topic TLS. Succes gewenst daar, hopen op een mooi einde zonder een ringo die menigeen op hol doet slaan.

1:dat jij nauw contact hebt met N die op AF de naam here comes de boom gebruikt weten we al sinds half juni
2:eerst zegt N dat hij niet meer op here comes the boom deft en laat daar email en w.w. wijzigen en zegt zogenaamd gehackt te zijn)
3:daarna geeft hij zijn maatjes die hij op fascinated heeft gezet de opdracht om niet meer te deffen op fascinated omdat hij met een deal bezig is met break en over wil stappen naar break (heb ik van de huidige speler zelf)
4:als ze hier geen geghoor aan geven zet dezelfde N het account fascinated op delete echter zonder succes want hij is geen emaileigenaar
5:nu logt N wederom in op fascinated (omdat hij ooit daar gespeeld heeft en w.w. dus nog wist) en geeft v.v. eerst aan thefchesser die hem een paar uur later doorgeeft aan bloemkool

En nu kom jij met het smoesje Ohh ik dacht dat die gestopt was en ik zijn dorpen mocht hebben????

wat een rare gedachte heb jij toch in die kronkelhoofd soms
Als ik van een vijandelijke accont zomaar een v.v. zou krijgen zou ik minstens een pm sturen naar die speler om te vragen wat er de bedoeling van was of een pm naar de leiding van zijn stam


Maar dat N de mol in equi is hebben we nu wel bewezen en dat jullie er wederom misbruik van maken is om van te kotsen


en wie bent u? zeker 2e forum acount van N
 

DeletedUser

Guest
De VV accepteren is niet netjes maar geen backstab IMO. Hangt af van de plannen die er waren.
Ringo/bloemkool, het lijkt me respectvol om dit in een ander topic voort te zetten.
 

DeletedUser

Guest
De VV accepteren is niet netjes maar geen backstab IMO. Hangt af van de plannen die er waren.
Ringo/bloemkool, het lijkt me respectvol om dit in een ander topic voort te zetten.

Lees alles ff na aub

het gaat niet alleen om fascinated (edsan) maar ook om acount here comes the boom (1kl5)
beide gebackstabt door N die daarbij contact had met break om equi een loer te draaien, inloggegevens,pm,s en skype berichten hebben dit al bewezen

en fascinated is account die naar TLS zou gaan en nu al wordt gebackstabt waar bepaalde spelers in equi vanaf wisten (niet heel de stam)

en aangezien breakleiding een eerlijke oorlog toezegden in dit topic hoort dit gebeuren wel thuis in dit topic
 

DeletedUser

Guest
Oke, maar wel in een ander topic dit heeft niets met TLS te maken.
 

DeletedUser

Guest
Oke, maar wel in een ander topic dit heeft niets met TLS te maken.

Hoezo niks met TLS?

fascinated is ook een account van equi die naar TLS zou gaan, niet iedereen is al overgestapt en elke backstab richting equi of tLS is hetzelfde als men beweert een eerlijke oorlog te willen

zo zijn er nog meer accounten in equi die nog over moeten stappen maar TLS is een beetje traag hierin om ze over te laten gaan
 

DeletedUser

Guest
Ik moet eigenlijk gek zijn om in te gaan op jou domme complottheoriën. Maar ik zal er nog een keer op in gaan. N. viel mij aan op HCTB en defte tot jij in equi kwam en jij weer met je domme dreigementen kwam. Daarna heb jij het voor HCTB verpest en deed hij niks meer, door jou. Dat hij daarna een hekel aan equi kreeg, net als vele anderen, ligt bijna altijd aan jou. Van die hack situaties weet ik niks van, alleen dat het verdomde irritant was dat hij niet aangevallen kon worden en er uiteindelijk niet eens aftrek of iets dergelijks was.

Verder mag je wel eens beter met je (ex) stamgenoten om gaan, want je vraagt nu aan de speler van fascinated zelf wie hij is. Dwaas. Daarnaast, heb ik even nagevraagd of het N. was die ingelogd had op fascinated en de vv overgedragen had:



Dus het zal nog wel weer iemand anders zijn die jou niet moet Ringo. Je geeft nu N. de schuld voor iets wat hij niet gedaan heeft. Verder sta je niet op delete en ben je een vieze aandachtsgeyler, waar ik bij deze gewoon echt 0,0 aandacht meer aan ga besteden, zeker niet in dit mooie ringoloze TLS topic. Met je neppe deletes en je wannabe antibackstabstam. Ga vissen ofzo. Toedeloe Ringo.



Feit dat je hem al op skype hebt zegt me al genoeg

naatuurlijk faken julliue nu een skype bericht waarin hij ontkent maart in equi hadden we alle bewijzen al in de stam, waarom denk je anders dat hij gekickt is door de leiding van here comes the boom

en waarom denk je dat zijn maatjes op fascinated mijn de gesprekken tussen N en hun hebben gegeven waarin N duidelijk zegt dat ze moeten doen wat hij zegt en dat ze niet meer mogen deffen tegen break

en hij is als enige op de hoogte van dat w.w. want die heeft hij aan die spelers gegeven toen ze erop kwamen en hij naar here comes the boom ging

ip adressen kloppen dus is het N geweest
 

DeletedUser

Guest
Snap je niet dat dit topic vrij behoort te zijn van backstabgelul en ruzies?
 

DeletedUser

Guest
Snap je niet dat dit topic vrij behoort te zijn van backstabgelul en ruzies?

ik snap dat wel maar bloemkool en zijn maatjes blijkbaar niet want die blijven doorgaan met vieze acties

en jij bent al een half jaar geleden gestopt dus maak je niet druk over w18 aub
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt niet eens een TLS geschiedenis dus van jou kan ik hetzelfde zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt niet eens een TLS geschiedenis dus van jou kan ik hetzelfde zeggen.

TLS of EQUi is beide hetzelfde alleen paar accounten minder die op delete staan

delete zijn
jabeplace
bosshog
kingringo


en ik denk dat er nog een paar bijkomen

en ja ik weet dat ik geen makkelijk persoon ben en vaak ruzie veroorzaak in een stam omdat ik niet iedereen vertrouw en men mij dan beschuldigd etc omdat het allemaal maatjes zijn maar achteraf heb ik steeds gelijk gekregen met iedereen waarvan ik dacht dat ze niet te vertrouwen waren


ook nu met N weer waar men boos om werd heb ik wederom gelijk gekregen, zijn echte vrienden geven het zelfs toe
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
TLS of EQUi is beide hetzelfde alleen paar accounten minder die op delete staan

delete zijn
jabeplace
bosshog
kingringo

Weet je het zeker?
Want hoewel er op je profiel staat dat je vanaf 26-07-13 op delete staat, hebben zowel jij als Jabe nog steeds geen geel bolletje.
Ik neem aan dat een ervaren speler als jij toch wel weet hoe je een account op delete zet?
 

DeletedUser

Guest
Weet je het zeker?
Want hoewel er op je profiel staat dat je vanaf 26-07-13 op delete staat, hebben zowel jij als Jabe nog steeds geen geel bolletje.
Ik neem aan dat een ervaren speler als jij toch wel weet hoe je een account op delete zet?

ik kan niet op jabeplace zijn accont kijken, als die niet op delete staat zal me dat verbazen
maar wat ik wel weet is dat ik al dagen op delete sta dus moet je wat nieuwe inkt in je stampatroon doen zodat de bolletjes geel worden

en ik zal nog wat mededelen

ik heb paar mensen al gewaarschuwd
als er een paar zaken niet opgelost worden (dat hoor ik vanavond van paar mensen op skype) dan gaan er meer accounten op delete ook die nu al in TLS zitten want dat laat ik desnoods regelen

en ga als ex equi nu niet nog meer naschoppen want dan doe ik ff een boekje open over de eerlijke equi mensen waaronder ikzelf
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53416

Guest
Weet je het zeker?
Want hoewel er op je profiel staat dat je vanaf 26-07-13 op delete staat, hebben zowel jij als Jabe nog steeds geen geel bolletje.
Ik neem aan dat een ervaren speler als jij toch wel weet hoe je een account op delete zet?

En wie ben jij?
 

DeletedUser81928

Guest
Heerlijk nieuws om te lezen zo op vakantie dat je op delete gaat rinogo. Ga je dan ook van het af af?
 

DeletedUser

Guest
Doe zoals bloemkool, verwijder even je eigen nutteloze posts. Als ze wat bij brengen kan je ze laten staan, danku
 
Reactiescore
205
hahaha, ik moest om twee dingen lachen.
Om de nieuwe inkt in het stampatroon en om het feit dat men dus weer bluft met het op delete zetten van accounts :p
 
Bovenaan