tips voor een goede leider

DeletedUser

Guest
hallo,
zouden jullie mij wat tips kunnen geven om een goede oprichter te worden?
alvast bedankt
 

DeletedUser

Guest
kun je niet gewoon tips geven aub,
ik kan niet zo goed overweg met zo'n site's
 

DeletedUser

Guest
lezen kan iedereen he.;)(behalve blinden ofc)

anders kan je ook nog naar noobs in nood:p
 

DeletedUser49173

Guest
volg de richting managing director aan u plaatselijke universiteit.
na een 5jarige opleidingscurcus hebt u u diploma behaalt. pas dan begint de echte ervaringen als leider voor het gebruiken voor tw.
nadat u 25jaar ervaring hebt doorlopen, hebt u de skills om een stam degelijk te leiden.

:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
volg de richting managing director aan u plaatselijke universiteit.
na een 5jarige opleidingscurcus hebt u u diploma behaalt. pas dan begint de echte ervaringen als leider voor het gebruiken voor tw.
nadat u 25jaar ervaring hebt doorlopen, hebt u de skills om een stam degelijk te leiden.

:D:D:D

die diploma's schijnen wel goed te zijn ja, staan er ook paar curcussen bij loi
 

DeletedUser

Guest
volg de richting managing director aan u plaatselijke universiteit.
na een 5jarige opleidingscurcus hebt u u diploma behaalt. pas dan begint de echte ervaringen als leider voor het gebruiken voor tw.
nadat u 25jaar ervaring hebt doorlopen, hebt u de skills om een stam degelijk te leiden.

:D:D:D
rotfl :D
 

DeletedUser

Guest
lol
omg
wtf
(zijn er nog meer woorden hiervoor)

ik snap niet dat ie nog steeds op w10 speelt
als je alle pm's te lezen krijgt van party die ik al heb gezien dan lach je je gwn kreupel
die gast is gwn een noob die niet ophoud
wanneer ie in een stam mag in de top 20 zal ie wss wel ophouden (of dat dacht ik)
zo heeft onze stam hem eens aangenomen en voor ie et wist was ie al terug ontslagen
 

DeletedUser

Guest
Als hij noob is/was waarom nam jullie stam hem dan aan? Overigens, hij vraagt om tips... Hij is noob en hij geeft het toe en hij wil het veranderen... Dat is toch beter dan dat je noob bent en je doet alsof je pro bent?
 

DeletedUser

Guest
Als hij noob is/was waarom nam jullie stam hem dan aan? Overigens, hij vraagt om tips... Hij is noob en hij geeft het toe en hij wil het veranderen... Dat is toch beter dan dat je noob bent en je doet alsof je pro bent?

+1
De stam die een zogenoemde "noob" aanneemt is minstens even noob;)
 

DeletedUser

Guest
lol
omg
wtf
(zijn er nog meer woorden hiervoor)

ik snap niet dat ie nog steeds op w10 speelt
als je alle pm's te lezen krijgt van party die ik al heb gezien dan lach je je gwn kreupel
die gast is gwn een noob die niet ophoud
wanneer ie in een stam mag in de top 20 zal ie wss wel ophouden (of dat dacht ik)
zo heeft onze stam hem eens aangenomen en voor ie et wist was ie al terug ontslagen

rallyboy13
Punten: 2.307.025
Rang: 145
Verslagen tegenstanders: 14.837.173 (156.)

heeft van zijn 260 dorpen 168 verlaten dorpen ingenomen meerdere malen 116p dorpen en jij noemt hem een noob:rolleyes:

zoals ik al tegen pukkel zei en ook freek (die van nummers houdt) al heeft gezegd. hij is minder noob dan jij. hij weet te minste dat die noob is en probeert er wat aan te doen. zou je ook is moeten proberen, noob.
 

DeletedUser

Guest
Als hij noob is/was waarom nam jullie stam hem dan aan? Overigens, hij vraagt om tips... Hij is noob en hij geeft het toe en hij wil het veranderen... Dat is toch beter dan dat je noob bent en je doet alsof je pro bent?
__________________
W20 - Gunnar12, straks nummer 1


whaha die gast het er niet eens 10 sec ingezeten

uitgenodigd er in gekomen en weer eruit gekickt :p
 

DeletedUser

Guest
Je maakt dezelfde fout als ik deed. Wat lijkt op zijn handtekening onder het bericht is in feite zijn antwoord:p

nou je het zegt. maar goed vuur monster. slechts 1 blik op jou twstats site zegt me dat je zelf een noob bent.

290 (313|766) K73 127 Verlaten vuurmonster [-MNA-] 2011-02-18 14:58:16 Maw noob
 
Bovenaan