Tips op Plaatjes + Tutorial - Topic

Reactiescore
1.918
alle 3 heel vet, de naam komt mooi terug in het plaatje. Ik vind de 2de het gaafste alleen zou ik nog enkele aanpassingen graag zien; De flikkerlichtjes die je bij het eerste gedaan hebt kan je mss bij het 2de in die deur ook doen, dat is namelijk heel toepasselijk en geeft toch een extra dimensie aan die deur. Verder denk ik dat het verwijderen van de schuine afwisselend getinte strepen(of hoe je dat ook noemt) over het gehele plaatje ook mooier zou zijn tenzij dit misschien een truc is om de kwaliteit beter te doen uitvallen? ik ken er niet veel van

de 3de is ook leuk alleen vind ik het lichte deel daar wat te fel

groeten
 
Reactiescore
1.918
ik geef feedback zodat hij mn vriend wordt en ik binnenkort gratis plaatjes krijg voor de Pastasauzenclan van w84
 
Reactiescore
464
ik geef feedback zodat hij mn vriend wordt en ik binnenkort gratis plaatjes krijg voor de Pastasauzenclan van w84

Hahaha je eerlijkheid wordt beloond, stuur maar een pm als 't zover is :p

alle 3 heel vet, de naam komt mooi terug in het plaatje. Ik vind de 2de het gaafste alleen zou ik nog enkele aanpassingen graag zien; De flikkerlichtjes die je bij het eerste gedaan hebt kan je mss bij het 2de in die deur ook doen, dat is namelijk heel toepasselijk en geeft toch een extra dimensie aan die deur. Verder denk ik dat het verwijderen van de schuine afwisselend getinte strepen(of hoe je dat ook noemt) over het gehele plaatje ook mooier zou zijn tenzij dit misschien een truc is om de kwaliteit beter te doen uitvallen? ik ken er niet veel van

de 3de is ook leuk alleen vind ik het lichte deel daar wat te fel

groeten

En thanks voor de feedback :) Is idd wel een goede tip om daar ook nog wat mee te doen voor wat je zegt een extra dimensie eraan toe te voegen. Zal eens kijken of dat me gaat lukken ;) Qua die schuine strepen doe ik vaak met opzet, dan is 't minder druk dan het hele plaatje vol te gooien met effecten en gaat 't gelijk ook weer wat tegen dat 't juist weer te leeg is imo. Ondertussen heb ik het ook zo'n beetje als mijn stijl opgenomen.
 
Reactiescore
357
Ano95WC.gif
Bekijk bijlage 30590 Bekijk bijlage 30591

Tips/commentaar?


Zijn inderdaad alle 3 heel toepasselijk op de naam die plaatjes. Vet!
 
Reactiescore
464

Scanlines zijn heel lekker toegepast imo, heel subtiel. Plaatsing van de tekst is ook goed, legt de focus wat meer op de persoon en is verder niet storend. Had zelf alleen voor een andere kleuren combo gekozen sinds ik 't niet heel erg vind passen maar dat is mijn mening ;p Zit door de gradients en softbrush ook een bepaalde waas over het plaatje waardoor het in zn algeheel niet helemaal goed naar voren komt. Overall wel netjes in ieder geval maar imo heb je wel betere :)
 
Reactiescore
2.368
@Speeder. Hey man, wat is de discord als ik vragen mag?
Er is niet echt een actieve discord, hier is de kans het grootst als je tips/tricks wilt.
En Speeder moet je niet te serieus nemen betreffende plaatjes. In het algemeen trouwens ook niet.
 
Reactiescore
2.368
Hi

In de spoiler hieronder een paar van de plaatje waar ik best trots op ben. Indien jullie obvious fouten zien of iets dergelijks, laat gerust weten! Happy to learn.
1.
Caxares-gif-kopi-ren.gif


2.
Los-Bombarderos-gif.gif


3.
Master-of-the-oceans.gif


4.
Phantoms.gif


5.
The-Train-Goes-Chu-Chuuu.gif


6.
Hoist-The-Colours-High.gif


7.
The-Unknown.png
 
Reactiescore
80
Die 4e is nice imo!
Misschien mierenneuken, maar bij de 5e lijkt het licht van het stoplicht niet te kloppen. Is afgesneden oid?
 
Reactiescore
2.368
Die 4e is nice imo!
Misschien mierenneuken, maar bij de 5e lijkt het licht van het stoplicht niet te kloppen. Is afgesneden oid?
Euhm, ik zou moeten de stock zoeken. Ik kom er op terug :smile:
 
Reactiescore
57
Vind ze heel mooi allemaal, mooi gebruik gemaakt van gifjes (kan ik wat van leren hahah).
Enige puntje wat ik aan kan merken is dat ze allemaal redelijk monotoon lijken, meer contrast tussen donker/licht zou kunnen helpen of een andere kleur toevoegen.
Verder kan het aan de stock keuze liggen zoals bijv de onderste 2.
Voor de rest heel nice ;)
 
Reactiescore
80
Gezien hier weer wat activiteit is. Laat ik ook wat posten. T/c zou fijn zijn!

1. A Paroxysm of Guilt.png
2. Copyright525.png
3. Copyright551.png
4. Copyright571.png
5. Spaceman 5.pngv1Spaceman 6.pngv2
 
Reactiescore
57
Bij 1 kan de tekst wat beter imo voor de rest mooi
2 vind ik echt heel nice niks meer an doen
3 ook nice maar ziet er een beetje wazig uit (kan aan de stock liggen idk) en tekst kan duidelijker
 
Reactiescore
2.368
Mochten jullie een plaatje moeten maken om op te testen, een mooie (met gifje wellicht?, rond draaiende DNA cel?) voor Addison Rae W90 mag zeker gemaakt worden

PP is beschikbaar mocht dat een zekere motivatie zijn!

Linkje naar DNA / Genetic Gifs

Over Addison Rae valt genoeg te vinden ;)
Maat serieus rot op. Dit is niet de plek, ga weg.

Ik reageer een andere keer op de rest :wink:
 
Bovenaan