Tips op Plaatjes + Tutorial - Topic

Reactiescore
120
Bekijk bijlage 20425

hebben jullie wat leuke tips en opmerkingen?

Vind je edit best goed gelukt met die 'lichtstraal' zo om hem heen. Is echter wel te veel geblurd waardoor het geheel LQ lijkt, wat overigens ook wel een beetje te voorspellen was met de stock die je gebruikt hebt. Bij je zwaard kan je de pixels tellen en dit kan nooit de bedoeling zijn. Tekst zou ik ook, zoals al gezegd, een ander font gebruiken want dit soort drukke fonts pakken 9/10x niet goed uit. Ook vind ik het persoonlijk mooier als je de tekst in de onderste helft van het plaatje zet. Verder zou ik je border gewoon zwart houden. KIU.
 

Deleted User - 465713

Guest
Iemand die zijn mening/tips wil geven over dit plaatje?
A1qdjel.png


5-EA95-D4-A-493-D-4-D6-E-AB5-D-4-E8936-D7-FCFA.jpg
 
Reactiescore
603
anarchist.png
 
Reactiescore
2.367
Ik vind hem mooi. Enkel maybe wat eentoning wegens kleur en effect. Ook lijkt het nu alsof het logo + de tekst er gewoon is opgegooid. Maybe eens proberen ook wat effect op het logo te gooien (niet zo hard al bg natuurlijk). Ah en ik zou logo en tekst in het midden rechts of op het midden rechts zetten, nu staat het wat te hoog - maar dat is preferentie natuurlijk.
 
Reactiescore
603
Ik vind hem mooi. Enkel maybe wat eentoning wegens kleur en effect. Ook lijkt het nu alsof het logo + de tekst er gewoon is opgegooid. Maybe eens proberen ook wat effect op het logo te gooien (niet zo hard al bg natuurlijk). Ah en ik zou logo en tekst in het midden rechts of op het midden rechts zetten, nu staat het wat te hoog - maar dat is preferentie natuurlijk.

Ga morgen eens experimenteren, had wel wel een texture op het logo/tekst gedaan zodat het niet gewoon plain was en er zit 1 oranje laag overheen volgensmij om hem toch wat meer te blenden met de bg.

Bedankt voor de feedback!
 
Reactiescore
603
Ik vind hem mooi. Enkel maybe wat eentoning wegens kleur en effect. Ook lijkt het nu alsof het logo + de tekst er gewoon is opgegooid. Maybe eens proberen ook wat effect op het logo te gooien (niet zo hard al bg natuurlijk). Ah en ik zou logo en tekst in het midden rechts of op het midden rechts zetten, nu staat het wat te hoog - maar dat is preferentie natuurlijk.
03082020 Anarchist2.jpg

03082020 Anarchist3.jpg

03082020 Anarchist5.jpg
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.367
Middelste :smile:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Inderdaad, middelste! Wel erg mooi! De twee eromheen zijn toch nog wat "te druk" vergeleken met de middelste. :)
 
Reactiescore
2.367
4hsbqwq92u0.gif

T/C?
 
Reactiescore
2.367
Weinig op te zeggen om eerlijk te zijn, stuk voor stuk clean plaatjes. Heerlijke stijl gewoon.
 
Reactiescore
464
Misschien wat veel om wat neer te gooien in 1x. Maar hier een paar van wat recente werken van mij.. Open de spoiler om ze even te zien!

T/C


Lekker clean ;) Naar m'n persoonlijke smaak iets te veel blur lightning waardoor de kwaliteit ietsjes wazig wordt, maar het oogt daardoor ook wel weer heel erg mooi! Keep it up :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Zie nu je bericht pas lol, jammer genoeg niet meer te koop though ;)

347pOuu.gif


T/c?
Tijdje terug ook naar tuts gezocht voor smoke gifs, de manier hoe je het hebt gedaan is ook de enige die ik kon bedenken, vind het toch niet heel tof..
 
Bovenaan