Tips op Plaatjes + Tutorial - Topic

DeletedUser

Guest
Re: Tips op Plaatjes - Topic

331zy95.png

Vind links lelijk, verder een paar rare softbrushes. Text kan misschien wat duidelijker.
 

DeletedUser

Guest
Re: Tips op Plaatjes - Topic


space stock heb je uit het gezicht gehaald dat is goed!

nr 2 vind ik net te overbelicht op het voorhoofd, maar vind ik dan wel weer mooi bij het haar.
ik denk dat je die [oranje - paars] gradient hebt gebruikt + screen (filter), waardoor het voorhoofd extra licht(oranja) krijgt, en het haar wat donkerder word (paars).

ik zou een mask (clipping mask = rechtermuisknop op layer) erover zetten, en dan het hoofd wat "uitgummen" (brushtool -> zwart, wel op de mask)
 

DeletedUser33734

Guest
Re: Tips op Plaatjes - Topic

Hmm, ik kan enkel Coral photoshop pro x2 gebruiken doordat dit een schoollaptop is. (downloaden geblokt, deze stond erop)
Ik zie hier geen clipping mask, enkel een normale en die snap ik nog niet 100%

Heb het nu zo gedaan:
Freehand selection tool (alles behalve het hoofd) -> +10 Brightness.
Toen kreeg ik een vage witte lijn op de scheiding van de selection tool, heb deze met Soften wat wegproberen te werken maar is niet helemaal gelukt, deed ook maar even een snelle poging om te begrijpen wat je bedoeld.

2iiv43p.png
 

DeletedUser

Guest
Re: Tips op Plaatjes - Topic

oh :p ja ik praat in photoshop (cs5/6) taal :p
 

DeletedUser57908

Guest
Re: Tips op Plaatjes - Topic

Die spacestock vind ik niet mooi, mss kan je beter een andere zoeken.
 

DeletedUser40402

Guest
Re: Tips op Plaatjes - Topic


Wat ik nog wil toevoegen is het volgende:

het is idd beter dat je fractals, spacestocks etc, niet op het hoofd laat vallen. Maar hier heb je dat wrs met het gommetje ofzo weggedaan? Hier vind ik persoonlijk het verschil tussen arm/hoofd te groot. Ikzelf gebruik een bepaalde brush via smudge om dan weg te smudgen. Heb je nog altijd hetzelfde kleur als de rest van het plaatje, maar zie je tenminste de sterren (in dit geval) zelf niet meer. Dit is mijn mening!
 

DeletedUser

Guest
Re: Tips op Plaatjes - Topic

24T9p.png


Ik doe het pas sinds een paar daagjes :D
 

DeletedUser63918

Guest
Re: Tips op Plaatjes - Topic

Beetje saai, ook zien die fractals er niet zo mooi uit.
 

DeletedUser

Guest
Re: Tips op Plaatjes - Topic

Oké, weet jij waar ik mooie fractals kan vinden?
Of heb jij er een paar voor me ? ;D
 

DeletedUser65576

Guest
Re: Tips op Plaatjes - Topic

118huvb.png


Mijn laatste werk. Heeft me wel wat tijd gekost en zou het daarom graag laten beoordelen :D
Zeg maar gewoon de waarheid :) Rond de pot draaien maakt me geen betere graf. designer :)

Oké, weet jij waar ik mooie fractals kan vinden?
Of heb jij er een paar voor me ? ;D
Deviantart enz, google enz :p
Ik kan er je ook wat geven. Die ik zelf heb gedownload maar ken de naam niet vanbuiten.
 

DeletedUser67010

Guest
Re: Tips op Plaatjes - Topic

rond het hoofd etc. is hij wat raar...
en ik zou de tekst iets nadrukelijker en mooier weergeven.
 

DeletedUser57908

Guest
Re: Tips op Plaatjes - Topic

24T9p.png


Ik doe het pas sinds een paar daagjes :D

Je hebt maar een klein stukje rood, als je met rood werkt zou ik meer dingen rood maken, verder ben ik niet gek van die fractal ik zou andere pakken. kijk op DA naar morbidsheep. Verder is de tekst opzich wel leuk maar ik zou het gewoon basic houden is 80% van de gevallen beter. Werkt meer met constrast doe die bijvoorbeeld is op 30/50 en dan brightness op 10/20.

118huvb.png


Mijn laatste werk. Heeft me wel wat tijd gekost en zou het daarom graag laten beoordelen :D
Zeg maar gewoon de waarheid :) Rond de pot draaien maakt me geen betere graf. designer :)


Deviantart enz, google enz :p
Ik kan er je ook wat geven. Die ik zelf heb gedownload maar ken de naam niet vanbuiten.

Mooie plaatje, ook voor jou doe is constrats 20/30 en brightness 10. Ik denk dat dat een mooier effect heeft. Verder is die stroke op een lager opacity bij je tekst niet mooi, doe hem dan gewoon 100% en de kwaliteit in het gezicht is erg raar.
Leuk plaatje hoor;)
 

DeletedUser63918

Guest
Re: Tips op Plaatjes - Topic

**stocks mogen nooit van deviantart gebruikt worden!!**
 

DeletedUser65576

Guest
Re: Tips op Plaatjes - Topic

rond het hoofd etc. is hij wat raar...
en ik zou de tekst iets nadrukelijker en mooier weergeven.

Mooie plaatje, ook voor jou doe is constrats 20/30 en brightness 10. Ik denk dat dat een mooier effect heeft. Verder is die stroke op een lager opacity bij je tekst niet mooi, doe hem dan gewoon 100% en de kwaliteit in het gezicht is erg raar.
Leuk plaatje hoor;)

Heb hiermee rekening gehouden.
En ben dus opnieuw begonnen.

aya69t.png

Ook ben ik bezig geweest aan een nieuw plaatje.
2gwuibd.png
 

DeletedUser60895

Guest
Re: Tips op Plaatjes - Topic

1: oversharpened
2: lelijke tekst imo
 
Bovenaan