Tips op Plaatjes + Tutorial - Topic

DeletedUser32240

Guest
ik weet niet of het hier past, maar ik vroeg me af of iemand me kon helpen. ik wilde eens zelf iets maken via photoshop, alleen ben ik niet zo een talent in tekenen enzo :oops:

dus ik dacht om eens een tutorial te volgen om te leren tekenen. nu mijn vraag is (omdat ik hoop dat er hier ook grafische ontwerpers aanwezig zijn) om paar tips te krijgen.





mijn problemen:
1.ik krijg geen volle lijnen als tekening: je ziet elk segment die ik apart heb proberen tekenen
2. ik weet niet hoe je de kleuren van de lijnen kan veranderen zonder opnieuw te tekenen (ja bruin was een foutje :$)
3. weet iemand hoe je een tekening kan inkleuren via photoshop, want elke keer ik iets probeer komen de lijnen erdoor en raakt die kleur buiten de lijntjes

hopelijk kan iemand me helpen,
en sorry als het hier niet thuis hoort

groetjes lisa
Dag schat,

Ik denk dat je daarvoor beter bent met een teken tablet.
Op zich ziet het er niet slecht uit maar ik denk wel dat daar vrij veel tijd is in gekropen enkel om de lijnen te maken.
Op zich heb ik zelf geen teken tablet dus daarmee kan ik je niet veel mee helpen maar ik denk dat het de betere optie is

Kevin
 

DeletedUser76786

Guest
Dag schat,

Ik denk dat je daarvoor beter bent met een teken tablet.
Op zich ziet het er niet slecht uit maar ik denk wel dat daar vrij veel tijd is in gekropen enkel om de lijnen te maken.
Op zich heb ik zelf geen teken tablet dus daarmee kan ik je niet veel mee helpen maar ik denk dat het de betere optie is

Kevin

ah dankjewel voor het idee!!
Ik heb me er eentje besteld :)
 

DeletedUser32240

Guest
top!
Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen :)
Heb ik je nog op skype?
Want ik denk niet dat ik je op skype heb staan volgens mij..
 

DeletedUser76786

Guest
top!
Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen :)
Heb ik je nog op skype?
Want ik denk niet dat ik je op skype heb staan volgens mij..

teken tablet is echt nog nice!! :)
En nee heb geen skype meer omdat mijn andere laptop kapot is en ik nu enkel een prehistorische computer meer heb met windows vista ':)
 

DeletedUser32240

Guest
teken tablet is echt nog nice!! :)
En nee heb geen skype meer omdat mijn andere laptop kapot is en ik nu enkel een prehistorische computer meer heb met windows vista ':)

Nice, blij dat je het leuk vind ^^
En spijtig voor skype, het was lang geleden dat wij nog gesproken hadden :p
 
Reactiescore
43
OWik2Ui.png
 
Reactiescore
831

mooie stock en de softbrush/sparkles zijn goed. Zelf zou ik nog een zwart/wit gradient map op luminocity erover doen voor contrast en een oranje/paars map op overlay voor kleuren. Speel dan wat met de opacity van die layers.

Verder zou ik nog wat anders met de tekst gedaan hebben.
MKOsk7i.png

Zoiets als deze zou er misschien mooi bijstaan?

Laat me in ieder geval je resultaten zien. Desnoods pm je me je skype :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Heel mooi, welke fonts gebruikt.
& Vind het jammer (*persoonlijk) dat de leeuw grijs is.. zou met de achtergrond wel mooier uitpakken lijkt me.

Vond het wel badass :p. En leeuw was redelijk LQ, kon het hiermee wat verbergen.

Font van Il Leone = Trajan Pro en van Indamobile = Vampire Calligraphy
 
Bovenaan