Tips op Plaatjes + Tutorial - Topic

DeletedUser77788

Guest
zrbjafmgvll97.psd22.psd2.jpg


Graag wat feedback, is mijn eerste poging in photoshop :oops:
 

DeletedUser69623

Guest
Zoek tutorials op, zijn best veel tekst tutorials. En begin gewoon met een CM op je tekst, 9/10 keer zit het dan al goed ;)
 

DeletedUser69623

Guest
Ik gebruik ook vaak cm, maar dan is het meestal niet wat ik daadwerkelijk wil :p

Je hoeft niet alleen CM te doen, je kunt op die CM ook nog smudgen en er zijn nog zat meer mogelijkheden, probeer maar uit;) en als je hulp nodig hebt kun je me altijd een pb sturen of via skype aanspreken
 

DeletedUser76153

Guest
r9xeiypjf1jf8.png


Maak ik eens een plaatje dat ik nog best lekker vind moet hij het niet hebben :eek:
T/C +te koop
 

DeletedUser63918

Guest
r9xeiypjf1jf8.png


Maak ik eens een plaatje dat ik nog best lekker vind moet hij het niet hebben :eek:
T/C +te koop

Uh, buiten het feit dat de tekst niet goed leesbaar is; font is dan wel weer prima; zie ik pas na 2 minuten, 3 borrels, veel fantasie en Tim haar :)x) reactie dat er een render inzit.

Verder, kan liggen aan de beeldscherm instellingen, maar contrast is veelte hoog. Je gaat van geel/goud naar zwart, zonder iets van een overgang of andere kleuren te gebruiken. Minder contrast geeft je meer kleur terug en maakt het geheel duidelijker.

Ik begrijp dat je voor dat goud achtige wilt gaan, maar doordat je daarvoor zoveel filters gebruikt, ziet het er in zijn totaliteit niet meer uit. Sawry.

Tekst zou ik persoonlijk onderin zetten, in het midden of aan de rechter helft. Staat het hoogstwaarschijnlijk beter.
 

DeletedUser77691

Guest
Nino heeft weer bij elke designer om een plaatje zitten vragen :D wel nice Jurgen
 

DeletedUser76153

Guest
heb het ff bekeken en heb enkele opmerkingen :)

Er komt van tussen zijn armen wit licht, vanboven is het een heel dof geel kleur, wat niet pst in het totaalplaatje. Probeer het effect na te maken van tussen te armen dat gaat ook mooier zijn. Verder is de tekst zeer saai. Probeer de eerste "N" met een andere font te doen zoals Old Lucida Blackletter of Old London, en de rest dan in Bebas Neue met spacing op -60. Verder zou ik het karakter iets naar links of rechts zetten, dan hoef je de tekst niet in het midden te zetten. Keep it up!
 
Bovenaan