Timetopic:

DeletedUser50167

Guest
Nieuweafbeelding7.jpg

Omdat het wel een mooie timing was vond ik zelf.

Dat is een mooie timing, maar persoonlijk had ik tussen de edels nog clears gedaan ;)
Je weet niet of hij er os tussen krijgt, dus het zekere voor het onzekere nemen. En er nog wat clears tussen plaatsen.

Maar voor de rest netjes getimed hoor ;)

DeletedUser

Guest
Clears tussen mn edels zetten? Wordt lastig als die uit hetzelfde dorp komen he

DeletedUser50167

Guest
Clears tussen mn edels zetten? Wordt lastig als die uit hetzelfde dorp komen he

inderdaad clears tussen je edels.
Je stuurt toch een edeltrein met daarvoor 3-4 clears. Dit heb je zo gedaan:
- clear
- clear
- clear
- edelclear
- edel
- edel
- edel
- edel
- OS

als je nou zorgt dat je vanuit een ander dorp tussen je edels nog 2-3 clears zet dan weet je zeker dat je het dorp zult hebben, want stel je voor hij krijgt er OS tussen, ben je al je edels kwijt ;)

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of je het weet, maar dat is een seconde wereld, geen ms.

DeletedUser

Guest
Het klopt dat je er nu OS nog voor kan krijgen, al moet je dan als verdediger het geluk hebben dat je troepen hebt die je precies na de laatste clear en voor de edels kan sturen en dat geluk heb je vaak niet :(

DeletedUser

Guest
Nah, ligt meestal aan de tijd waarin ze gestuurd worden, en als je t goed doet, zitten er niet meer dan een paar minuten tussen het versturen van laatste clear en de edels.

DeletedUser

Guest
Nah, ligt meestal aan de tijd waarin ze gestuurd worden, en als je t goed doet, zitten er niet meer dan een paar minuten tussen het versturen van laatste clear en de edels.

Precies, je hebt dan als verdediger geluk nodig.
Heb al meerdere malen op vv gehad dat er in dat dorp net geen troepen meer staan of dat een dorp te ver weg ligt :(
Ook al is het soms wel gelukt :)

DeletedUser

Guest
Het is dan wel een mooie timing, de vraag is op hoeveel tijd heb je het gedaan.

Als je vb voor deze reeks aanvallen 5 uur de tijd nodig hebt, dan heb ik evenzeer 5 uur de tijd om altijd mooi def tussen je aanvallen te stoppen. Kan je deze hele lijst in 20 minuten versturen, dan ben je pas goed bezig. ;)

DeletedUser

Guest
Het was aan mn front, dus dan zijn troepen wat schaarser, ik geloof dat deze was in 25 min ofzo.

Overigens 20 min vind ik ook nog niet zo goed, zoiets in 10 minuten is wel echt leuk :p

DeletedUser19851

Guest
mooie timing,

en je hebt het dorp ook :D

Feel It (235|897) K82 8,851 Crabbetje [Koekje] Merijn666 [|DT|] 2011-11-05 20:46:55

DeletedUser26035

Guest
mooie timing,

en je hebt het dorp ook :D

Feel It (235|897) K82 8,851 Crabbetje [Koekje] Merijn666 [|DT|] 2011-11-05 20:46:55

Crabbetje heeft er wel nog een edel achtergezet waar de toestemming terug op 2 kwam :rolleyes:
Dus geluk hoort er ook bij om het te behouden.

DeletedUser

Guest
Crabbetje heeft er wel nog een edel achtergezet waar de toestemming terug op 2 kwam :rolleyes:
Dus geluk hoort er ook bij om het te behouden.

Klopt :p En vandaag had ie er ook ergens 2 edels achter gezet, en toen had ie het dorp wel in een keer en was ie dus 2 edels kwijt xD

DeletedUser43670

Guest
Klopt :p En vandaag had ie er ook ergens 2 edels achter gezet, en toen had ie het dorp wel in een keer en was ie dus 2 edels kwijt xD

1 dan toch maar in principe?

En ja, dat geluk met die edels..snap nog steeds niet waarom dat er is eerlijk gezegd :eek:.

DeletedUser

Guest
Nieuweafbeelding9-1.jpg

was wel weer een mooie timing..
(in een half uurtje gedaan..)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50167

Guest
Lekker bezig hoor ;)
Deze is iets minder als de vorige en de verdediger heeft nog tijdzat om er nog iets tussen te krijgen :p

Maar mooie timing alweer!

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Vind het jammer van die clears zonder ram,als hij het stackt houdt die normaal alles tegen,maarja.

Voor de rest vind ik deze juist beter,of ligt het echt aan mij?

DeletedUser

Guest
zonder muur en boerderij rond de 25 heeft stacken niet enorm veel zin ;)

Bovenaan