Timetopic

DeletedUser77452

Guest
Lekker hoor Aldo ^
Hier een 360 no scope tijdens de massa afgelopen weekend, had nog maar 1 kans en die laatste 2 edels wist ik niet of het (volle) edelclears waren:
52867a8d09cc1155889d7a3747bebd4d.png
 

DeletedUser7072

Guest
Dit lijkt al iets meer op een AF waardige timing C-Snipe denk?

duilhsqeyhrmx.png


Wel uit de geschiedenisboeken

Ah dat was tegen mij, ik weet dat nog wel :D

Klopt het was geen gewone C-snipe, dit is een doodgewone C-snipe. Ik wil het zelfs een slechte C-snipe noemen. Het AF totaal niet waard. Hij zit tussen de 1ste en 2de edel gefeliciteerd, ik verwacht dat iedereen dit kan. Met de 10.000 pogingen die je hebt met C-snipe.

De grap is toch meer dat hij op precies dezelfde ms aankomt als de 1ste edel? Niet dat dit een tactisch voordeel ofzo geeft, maar het is wel merkwaardig en nog maar net goed gegaan. Daarom zou je hem als AF waardig kunnen zien.
 
Reactiescore
1.853
Ah dat was tegen mij, ik weet dat nog wel :D



De grap is toch meer dat hij op precies dezelfde ms aankomt als de 1ste edel? Niet dat dit een tactisch voordeel ofzo geeft, maar het is wel merkwaardig en nog maar net goed gegaan. Daarom zou je hem als AF waardig kunnen zien.
Er staat 399, niet 339.
 

DeletedUser7072

Guest
Je hebt gelijk, my bad ;)

Dan geef ik Aldo helemaal gelijk.
 

DeletedUser76166

Guest
Af waardig :redface:
Wat mij betreft is haast alles AF waardig, kijk alleen ff waar je het zet, bij grappige IGM of timetopic :wink:

Nee zonder grappen, laat die jongen gewoon zn c-snipe posten :tongue:
 

DeletedUser7072

Guest
goede_aanval.png


Dit is ook best een aparte aanval, wat doe je? Snipen of recappen? Is die aanval van mij achter de laatste edel een fake of een clear, en is de trein wel 'echt'(als in, zijn de edels voldoende begeleid?).

Aldo was zo slim om te recappen, maar die irritante snipe def was hij tenminste kwijt, en later heb ik het dorpje alsnog gepakt :p
 
Reactiescore
1.853
Af waardig :redface:
Wat mij betreft is haast alles AF waardig, kijk alleen ff waar je het zet, bij grappige IGM of timetopic :wink:

Nee zonder grappen, laat die jongen gewoon zn c-snipe posten :tongue:
Ben het dit keer gewoon met je eens. Zie hier liever een normale c-snipe dan een time die niet eens van deze wereld is. Anders zou je elk wereldforum waar dit topic actief is dezelfde screentjes krijgen en is het nutteloos dit topic leven in te blazen op een specifiek wereldforum.
 

DeletedUser5114

Guest
Als ik het goed meen te herinneren zat ik toen op Girladoa te deffen :p
 
Reactiescore
2.478
Als ik het goed meen te herinneren zat ik toen op Girladoa te deffen :p

Volgens mij deed ik het eerste deel en de ridder snipe, en deed jij het middelste Ricardo, maar het resultaat telt :D

@dirk-janusIV Je vergeet ernij te zetten dat je het dorp pakte toen wij geen vv meer hadden(de dag erna), maar ik moet zeggen dat het wel kut deffen was met die edels die maar bleven komen, was blij dat die ridder in een dorp stond :D Gira had een kut cluster ;(
 

DeletedUser7072

Guest
Ja mysterie vv, dacht dat dobbelsteen1 die had maar Olivier ontkent. Iemand in Fide wellicht :eek:

Het was iig wel een apart figuur:

Gonohaba 04.09.16 12:10
De manier waarop je praat verraad je al, jij bent Vincitoree.

giraldoa 04.09.16 12:12
Sterke conclusies, gebaseerd op alleen de typtaal? Helaas, moet ik het fout rekenen ;)

Gonohaba 04.09.16 12:23
Dat is dan toch informatie :p

giraldoa 04.09.16 12:27
Dat is niet informatie, maar eerder je mening/gedachten. Een mens kan praten op verschillende manieren, dus baseren daarop is redelijk foutief. Als je het zelf wil geloven, prima. Zo kan ik dus weten hoe jij praat dat het Dirk is en niet Lucas of Nelis. Zo kan ik dit ook toepassen bijvoorbeeld bij alle andere accounts op deze wereld? Lijkt me toch vrijwel een iets te simpele indruk. :)

Gonohaba 04.09.16 12:29
Misschien ben ik wel Mark Rutte, weet jij veel :)

giraldoa 04.09.16 12:31
Wie is trouwens Mark Rutte?
En dat bedoel ik, iemand een naam aannemen op basis van praktisch niks, is foutief.

Gonohaba 04.09.16 12:34
Je komt dus uit België.

giraldoa 04.09.16 12:37
Als het één of andere Politieker is dan ken ik er zowel geen uit Nederland als België, want deze personen zijn een last voor de maatschappij die alles kapot maken en geld verdienen door praktisch alleen maar dingen slechter te maken.

Gonohaba 04.09.16 12:43
je bent wel duidelijk de kindertijd gepasseerd :)

giraldoa 04.09.16 12:47
Klopt, ik heb een duidelijke, heldere en realistische kijk op de zaken. Ongeacht of deze aansluiten met anderen hun gedacht/mening. Meesten sluiten hun ogen te vaak of volgen de grote massa omdat ze denken dat door hun grote deze het juiste pad betreden. Vaak foutief, zo worden de mensen allemaal gevangen in hun eigen vangnet. Best grappig te zien hoe vaak dit gedaan wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7072

Guest
Ik dacht dat het op deze wereld technisch onmogelijk was om 2 aanvallen vanuit hetzelfde dorp dichter dan 50 ms op elkaar te laten volgen?
 

DeletedUser5114

Guest
3 x precies 50 ms is na mij mening geen toeval meer, het is of van een andere wereld of ik call bullshit.

:edit Nvm ik ben retarted
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan