Timetopic

DeletedUser77704

Guest
1ueCSqwu.jpg


FF een c-snipe om wat leven in te blazen, heeft de 3 edels gedood ;)
 

DeletedUser

Guest
Snipen is niet echt speciaal qua timen vind ik persoonlijk, altijd fijn om ertussen te zitten natuurlijk!

Zie het meer als een faal vanuit degene die de trein verstuurd heeft aangezien hij niet eens met zijn 2/3/4e edel die troops kan doden.
 

DeletedUser7072

Guest
Het is leuk dat hij op precies dezelfde miliseconde aankomt, maar het is beter om je snipe zo dicht mogelijk voor edel x te zitten ipv zo dicht mogelijk achter edel x ivm het ontwijken van snipe kills. En een gesplit treintje zou inderdaad makkelijk deze snipe kunnen slopen.
 

DeletedUser77704

Guest
Wist dat het geen gesplitste trein was, en het was een c-snipe geen gewone -_-'
 
Reactiescore
2.478
Wist dat het geen gesplitste trein was, en het was een c-snipe geen gewone -_-'

Klopt het was geen gewone C-snipe, dit is een doodgewone C-snipe. Ik wil het zelfs een slechte C-snipe noemen. Het AF totaal niet waard. Hij zit tussen de 1ste en 2de edel gefeliciteerd, ik verwacht dat iedereen dit kan. Met de 10.000 pogingen die je hebt met C-snipe.
 

DeletedUser77704

Guest
Klopt het was geen gewone C-snipe, dit is een doodgewone C-snipe. Ik wil het zelfs een slechte C-snipe noemen. Het AF totaal niet waard. Hij zit tussen de 1ste en 2de edel gefeliciteerd, ik verwacht dat iedereen dit kan. Met de 10.000 pogingen die je hebt met C-snipe.

Alsjeblieft man zeiken om te zeiken, post wat om andere dingen te zien en krijg je dit gezeik. Heb 1x nodig en niks meer dus ga niet zo lopen janken maar post zelf dam maar eens wat. Want al het timen is simpel dus maakt toch geen zak uit.
 

DeletedUser61134

Guest
Gewoon elke 5 sec een nieuw bevel en zien waar hij land :eek:
De Cancel kan lastig foutgaan voor Sangu gebruikers dus is niet relevant
 

DeletedUser77704

Guest
Hele minuten en dan goed de server tijd onthouden, had 13:00 gestuurd, 6:30 gecanceld.
 
Reactiescore
3.540
Ach d'r gebeurd anders ook niks hier, laat hem lekker z'n berichtje plaatsen als hij daar trek in heeft.
 
Reactiescore
2.478
Dit lijkt al iets meer op een AF waardige timing C-Snipe denk?

duilhsqeyhrmx.png


Wel uit de geschiedenisboeken
 
Bovenaan