Overig TimeTool

Reactiescore
279
Auteur
Bottenkraker
Beschrijving
Helpt met het timen door middel van een gekleurde balk die elke seconde eenmaal opvult, en gevuld is op de ingevoerde milliseconde.
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
https://nl*.tribalwars.nl/game.php?*screen=map*
https://nl*.tribalwars.nl/game.php?*screen=place&try=confirm
Automatisch uitvoeren
ja
Snellijstcode
javascript:

var timeColor = "green";
var waitingColor = "#ff9933";
var noDateColor = "green";
var timeBarWidth = false;

$.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/TimeTool_206574.js');
Een tool om te helpen met timen, in TW geïntegreerd.
De code staat op GitHub. Voel je vrij om hier contributies maken, zelf zal ik waarschijnlijk niet veel meer aanpassen.

Ik krijg vaak de opmerking dat de ingebouwde confirmenhancer niet de tijden in het script invoert. Meestal komt dit omdat de gebruiker een andere confirmenhancer gebruikt dan degene die ingebouwd zit in dit script. Denk hier graag om.

Mocht je alleen een ConfirmEnhancer willen die de tijden exporteert voor de Externe TimeTool, gebruik dan deze: TimeExport
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
Ondanks dat de scripts denktank en de moderatoren eigenlijk vinden dat dit soort scripts niet thuis horen op TW is deze nu toch goedgekeurd, meer informatie hier over kan je vinden in deze post.
 
Reactiescore
5.598
Hé hé, eindelijk, kan @DragonShield3 weer komen spelen nu die weer kan timen.
 
Reactiescore
383
Kan de nr2 Lau in de community zn taak weer overnemen en de eerste worden? Het zal een spannende strijd worden... @DragonShield3
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
903
is deze of word deze ook beschikbaar voor de app?
 

Deleted User - 24028

Guest
Bekijk bijlage 29566
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bekijk bijlage 29567

Sorry maar ik sta perplex, Weet niet hoe ik op dit exacte scherm (1e foto) ben terecht gekomen. Maar heb niet het idee dat het iets deed toen ik 500 invulde. Het lukte me eerst wel om te reproduceren, maar later (2e foto) dus weer niet. Het gaat dus om het feit dat er staat 'delay: [__] remember: [ ]'. Ik wist niet dat deze functie er was.
Die "delay" wordt enkel weergegeven als er al bevelen op dat dorp lopen, daar onder worden als het goed is de bevelen dan ook getoond.
 
Reactiescore
279
De delay word idd bij een geselecteerd bevel opgeteld wanneer er een bevel word aangeklikt om deze in de timetool in te vullen
 
Reactiescore
1.228
Aangezien Ricardo het druk heeft met zijn scriptie /feestdagen heb ik een aantal bugfixes / features toegevoegd aan de bottenkraker:

- bugfix bij het berekenen van de datum wanneer het net na middernacht is.
- kleine aanpassing aan de commandtable die je ophaalt -> timer tonen achter iedere line die zichtbaar is + tonen welke troepen er meelopen in de aanvallen die zichtbaar zijn + weghalen van teruglopende bevelen
- timer tonen in document.title ipv de statische tijd waarop er verstuurd moet worden
- timestamp uit vorige url halen om die direct in te vullen (dit voor gebruikers van def pack of mijn snipetool die hier gebruik van maken en je tijd te besparen dit telkens over te typen wanneer de incs niet op jezelf zijn)
- kleuren aanpasbaar voor de progress_bar, hiervoor moet je wel je snellijst aanpassen, zie nieuwe aanpassing aan snellijst link.
- hernaming van troop_confirm_go => troop_confirm_submit voor betere werking.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3
De script op de app werkt niet helaas. Hij komt wel tevoorschijn, maar de balk loopt niet. Wordt daar ook aangewerkt? Alvast bedankt.

Martijn
 
Reactiescore
1.228
De script op de app werkt niet helaas. Hij komt wel tevoorschijn, maar de balk loopt niet. Wordt daar ook aangewerkt? Alvast bedankt.

Martijn
Probleem is opgelost, vanaf Warre hem pushed zou hij terug mobiel moeten werken. :)
 
Reactiescore
99
@Warre Timetool is kapot, hier is de update

regel 237 is de change
 

DeletedUser84257

Guest
Bottenkraker werkt niet meer met Firefox
- de timer start wel op en begint te lopen, maar als ik op het bevel klik waarop ik wil timen, blokkeert het balkje en de stuurtijd
- ik heb het getest in chrome ook en daar werkt het wel
 
Reactiescore
65
Bottenkraker werkt niet meer met Firefox
- de timer start wel op en begint te lopen, maar als ik op het bevel klik waarop ik wil timen, blokkeert het balkje en de stuurtijd
- ik heb het getest in chrome ook en daar werkt het wel

Idd zelfde probleem hier, maar als je tijden manueel ingeeft werkt die wel op FF
 
Reactiescore
1.228
Bottenkraker werkt niet meer met Firefox
- de timer start wel op en begint te lopen, maar als ik op het bevel klik waarop ik wil timen, blokkeert het balkje en de stuurtijd
- ik heb het getest in chrome ook en daar werkt het wel
Is opgelost, vanavond stuur ik hem naar Warre :)

Echter werken er wel heel veel scripts niet op Firefox die op andere browsers wel correct werken voor wat ik gezien heb?
 
Bovenaan