Overig TimeTool

Reactiescore
1.228
Werd dit ook goedgekeurd op de international server (.net)?
Ik vind niet direct het juiste topic daar.
Voor zover ik weet is die enkel hier goedgekeurd.
 
Reactiescore
1.226
Ooh die zit al langer in TW, had ik toen ik nog speelde ook wel meegemaakt.
Probably omdat de milliseconden veranderen voordat de seconden veranderen. Hierdoor ga je van 10:05:17:999 naar 10:05:17:000 vooraleer naar 10:05:18:000 te gaan.
(is ook heel logisch als je weet dat men veranderingen op digitale klokken altijd van rechts naar links uitvoeren, omdat het rechtse cijfer altijd een factor tien (of zes jaja ik weet het) meer moet veranderen dan het cijfer links)

Had ik dit maar op school geleerd had mn leven een stuk makkelijker gemaakt.
 
Reactiescore
1.228
Er is momenteel na een update van het script een kleine bug voor mensen die mobiel spelen, deze zal hopelijk binnenkort gepushed worden door Duckje. :)

Voor de mensen die graag de breedte van de timebalk aanvullen kunnen in onderstaande code, timeBarWidth aanpassen naar een nummertje.
Code:
javascript:
var timeColor = "green";
var waitingColor = "#ff9933";
var noDateColor = "green";
var timeBarWidth = false;

$.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/TimeTool_206574.js');

Mocht duckje dit lezen, gelieve de beginpost aan te passen naar deze samenstelling, bvd. :)
 
Reactiescore
430
Werkt dit nog? Heb het in mijn snellijst staan maar doet niks.
Als je in het aanvalsscherm zit, moet je het script openen/activeren

Dan hoor je dit te krijgen (zie bijlage)

Als je de tribalwars browser extensie toevoegt aan je browser, krijg je de mogelijk om scripts in je snellijst automatisch te laten openen/activeren door het vinkje aan te zetten
(Die optie zie je pas als je de browser extensie toevoegt)

Als je het vinkje aanzet, hoef je hem niet bij elke aanval opnieuw te openen/activeren
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231125_103136_Chrome.jpg
    Screenshot_20231125_103136_Chrome.jpg
    155,4 KB · Weergaven: 32
Reactiescore
1
Als je in het aanvalsscherm zit, moet je het script openen/activeren

Dan hoor je dit te krijgen (zie bijlage)

Als je de tribalwars browser extensie toevoegt aan je browser, krijg je de mogelijk om scripts in je snellijst automatisch te laten openen/activeren door het vinkje aan te zetten
(Die optie zie je pas als je de browser extensie toevoegt)

Als je het vinkje aanzet, hoef je hem niet bij elke aanval opnieuw te openen/activeren
Bedankt, het werkt nu.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
238
Correct. Script is niet gemaakt en/of geoptimaliseerd voor mobiel. Hij werkt wel, maar om op de seconde nauwkeurig te kunnen timen moet je een reeds lopend bevel aanklikken. Hij pakt dan de seconde van dat bevel.

Zo is dit overigens bij (vrijwel) alle scripts. Vaak werken ze wel op mobiel, maar zijn er bepaalde zaken die niet werken, waaronder secondes. Massa rooftochten heeft dit bijv ook.
 
Reactiescore
1.228
Correct. Script is niet gemaakt en/of geoptimaliseerd voor mobiel. Hij werkt wel, maar om op de seconde nauwkeurig te kunnen timen moet je een reeds lopend bevel aanklikken. Hij pakt dan de seconde van dat bevel.
Valt alleen op te lossen door bottenkraker aan te passen en met 2 aparte velden te werken (date en time apart) bv voor mobiel.

1708259512622.png1708259520028.png

Maar geen idee of veel mensen dit mobiel gebruiken dus of dit nodig is :p
 
Bovenaan