Timen

• Topicstarter Topicstarter DeletedUser61018
  • Startdatum Startdatum

DeletedUser61018

Guest
Ik probeer mijn vensters zo dicht mogelijk bij elkaar te zetten voor de ok-knopjes, maar als ik men venster aanklik verschuiven ze niet, hoe kan ik best die vensters verschuiven ?

Timen? Met vensters? We leven niet meer in het w1 tijdperk hé, tegenwoordig kan je met opera/firefox timen. Gewoon even de zoekfunctie gebruiken (t-timen en scrolltimen).

Eerste knop elf indrukken dan snel t. mits wat oefenen heb je ze ook in 150 ms. Zoniet, in 200-300 ms. Met vensters heb je 1-2 seconden, dan lijkt de keuze me snel gemaakt.

Vingerspieren :) (neen niet dubbelzinig :o)
enja liever 150ms. Ligt het er ook niet aan of je een snelle of een trage pc hebt ? Of er staan vele andere dingen open. Heeft dat invloed ?

Je kan ook bij opera instellen dat als je op 2 klikt, je een tabblad naar rechts gaat. Dan doe je gewoon 2-linkermuis-2-linkermuis-2-linkermuis dan kan je ze ook in een seconde hebben.

Hahaha wat een noobje xd
Moeilijk doen als je ook gewoon 1x op T kunt drukken en dan loopt je trein met 50ms tussen je edels :o

Altijd als ik t-time, komen mijn edels eerst aan en dan pas men clear, dat gebeurt echt elke keer.

Ehm, open je edels en clear in tabs, zet voor de clear 2/3 tabbladen met bv tribalwars.nl open (zorg dat er niks geselecteerd staat) en als het goed is loopt alles mooi op volgorde dan :)

Hahaha wat een noobje xd
Moeilijk doen als je ook gewoon 1x op T kunt drukken en dan loopt je trein met 50ms tussen je edels :o

ja, want jou stijl ik zo uber pro!
1 knopje indrukken en het werk wordt voor je gedaan.

Er zijn mensen die al lange tijd niet meer hebben gespeeld, en dan terug komen.
Die zijn dus niet op de hoogte van al die makkelijke tooltjes etc ...

Terug
Bovenaan