DeletedUser61018
Guest
Ik probeer mijn vensters zo dicht mogelijk bij elkaar te zetten voor de ok-knopjes, maar als ik men venster aanklik verschuiven ze niet, hoe kan ik best die vensters verschuiven ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zoekfunctie ? Wiki ?Timen? Met vensters? We leven niet meer in het w1 tijdperk hé, tegenwoordig kan je met opera/firefox timen. Gewoon even de zoekfunctie gebruiken (t-timen en scrolltimen).
Je kan ook bij opera instellen dat als je op 2 klikt, je een tabblad naar rechts gaat. Dan doe je gewoon 2-linkermuis-2-linkermuis-2-linkermuis dan kan je ze ook in een seconde hebben.
Waarom moeilijk doen als t-timen makkelijker & sneller gaat?![]()
Ja vind ik ook, maar hij zegt dat die niet kan t-timen
Altijd als ik t-time, komen mijn edels eerst aan en dan pas men clear, dat gebeurt echt elke keer.
Ik probeer mijn vensters zo dicht mogelijk bij elkaar te zetten voor de ok-knopjes, maar als ik men venster aanklik verschuiven ze niet, hoe kan ik best die vensters verschuiven ?
Zeg ik dat?
Who tell![]()
Hahaha wat een noobje xd
Moeilijk doen als je ook gewoon 1x op T kunt drukken en dan loopt je trein met 50ms tussen je edels![]()