Timen voor Chrome

DeletedUser72940

Guest
Je kan je wel afvragen of een speler die een fake trein herkent aan t verschil tussen 100 en 150 ms gap je fake trein niet zou herkennen aan t feit dat hij niet met edelmannen is gestuurd :p
Als ik in de nacht stuur dan lijkt het in de ochtend toch verdacht veel op een edeltrein hoor. Iedere noob snapt tegenwoordig dat 100 ms een edeltrein is.

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
946
Moet zeggen dat ik dit ook gemerkt heb overtijd. Ondanks dat de gap op minder dan 100 ms stond was 1/2 aanvallen van de 4 toch op meer dan 100ms. Ik ging er van uit dat het om lag ging...

Reactiescore
1.300
Hij werkt bij mij incorrect, maakt niet uit welke gap je invoert?

Reactiescore
1.275
En wat werkt er dan precies niet? Worden ze niet verstuurd, of in de foute volgorde?
Heb incidenteel dat er niet exact hetzelfde aantal ms tussen de edels zit dus bijvoorbeeld aankomsttijden van : 100 200 300 403 ms.
Ook heb ik best vaak dat de eerste tab op 1 of andere manier niet meestuurt.

DeletedUser71679

Guest
mijn ervaring is dat je het beste de time gap 30 35 ms kan zetten ook al hoort dit niet uit te maken maar ik heb het zelfde probleem heb gehad met de time gap

Reactiescore
78
Heb incidenteel dat er niet exact hetzelfde aantal ms tussen de edels zit dus bijvoorbeeld aankomsttijden van : 100 200 300 403 ms.
Ook heb ik best vaak dat de eerste tab op 1 of andere manier niet meestuurt.
Je zet de gap best een stukje lager dan de limiet. Als je hem juist op 100 ms is het zeer waarschijnlijk dat er uiteindelijk wat meer tijd tussen zit, aangezien je internet verbinding ook een aantal ms vertraging heeft. Maar ook niet te laag want dan is de kans groot dat je aanvallen niet meer in de juiste volgorde worden verstuurd. 30ms-50ms lijkt me inderdaad goed voor een 100ms wereld. Maar je kan best zelf eens wat proberen en zien wat het beste voor je werkt.

De eerste tab die niet verstuurd wordt heb nog al eens gehoord, maar heb het zelf nog meegemaakt en zou dus ook niet weten hoe ik dat kan oplossen. Is er een bepaalde situatie waarin dit gebeurt of gebeurt dit volledig willekeurig?

Reactiescore
1.984
De oude t timer was ook kapot. Gap van 100 ms en hij stuurde op 30 ms

Reactiescore
1.300
En wat werkt er dan precies niet? Worden ze niet verstuurd, of in de foute volgorde?
Op w65 zit er 125 ms tussen edels met de standaardmethode. Maar als ik de gap op 125 zet doet hij het nooit precies. Als ik hem op gap 40 zet doet hij wel 125. Stemt hij hem automatisch op de wereldinstellingen af?

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
946
Op w65 zit er 125 ms tussen edels met de standaardmethode. Maar als ik de gap op 125 zet doet hij het nooit precies. Als ik hem op gap 40 zet doet hij wel 125. Stemt hij hem automatisch op de wereldinstellingen af?
Dat is iets dat tribalwars voor jou automatisch doet... Elke wereld heeft een minimum aan MS dat aanvallen uit elkaar moeten liggen als ze gelijktijdig verstuurd worden. Wanneer je meerdere aanvallen verstuurd zal TW controlleren of er meer MS tussen zitten dan de wereldinstellingen aangeven, indien dit niet is zal TW ze automatisch op de minimum zetten (in jou geval 125). Andersom werkt dit echter niet (als je een gab groter zou invullen dan 125ms zal die op - of rond - die gab komen en niet op de minimum) alsook zit er voor de ingame verstuurmethode voor edels een minimum van 50 ms op (ook wanneer de wereld een minimum van bv 33 ms hanteert zoals de huidige classic). Dat laatste is eigenlijk een bug van TW...

Dit script werkt echter niet 100% correct en wijkt een beetje af, als je dus een gab instelt van 125 ms zal die de ene keer 120 nemen en de andere keer 130 ofzo. Echter is dit niet zo een groot probleem als je het weet, want het enige dat je moet doen is die gab van je script altijd zeer laag zetten: zijnde op 10ms of zelfs op 1ms. Zo zullen je aanvallen altijd en automatisch de minimum van de wereld instellingen aannemen ;)

Reactiescore
1.300
Dat is iets dat tribalwars voor jou automatisch doet... Elke wereld heeft een minimum aan MS dat aanvallen uit elkaar moeten liggen als ze gelijktijdig verstuurd worden. Wanneer je meerdere aanvallen verstuurd zal TW controlleren of er meer MS tussen zitten dan de wereldinstellingen aangeven, indien dit niet is zal TW ze automatisch op de minimum zetten (in jou geval 125). Andersom werkt dit echter niet (als je een gab groter zou invullen dan 125ms zal die op - of rond - die gab komen en niet op de minimum) alsook zit er voor de ingame verstuurmethode voor edels een minimum van 50 ms op (ook wanneer de wereld een minimum van bv 33 ms hanteert zoals de huidige classic). Dat laatste is eigenlijk een bug van TW...

Dit script werkt echter niet 100% correct en wijkt een beetje af, als je dus een gab instelt van 125 ms zal die de ene keer 120 nemen en de andere keer 130 ofzo. Echter is dit niet zo een groot probleem als je het weet, want het enige dat je moet doen is die gab van je script altijd zeer laag zetten: zijnde op 10ms of zelfs op 1ms. Zo zullen je aanvallen altijd en automatisch de minimum van de wereld instellingen aannemen ;)
Ja, ik heb het nu door haha. Maar als je dat niet weet is het best confusing en lijkt het alsof de script niet werkt. Bedankt voor de uitleg.