Timen voor Chrome

Reactiescore
109
Deze moet je gelijk uit de shop halen geloof ik ;)

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
637
Heb ik gedaan maar die doet het ook niet;)

Mcmartens

Guest
Jullie zullen helaas moeten wachten tot deze extensie angepast wordt door de maker. Hier kunnen wij helaas niets aan doen.

Reactiescore
134
Even wat rechtzetten, ik ben niet de maker alleen de hoster. De maker is King Low.
Als hoster probeer ik het script wel bij te houden en ik heb geen problemen versie uit de chrome store. Als er toch problemen zijn dan graag even testen zonder andere scripts en probeer een iets uitgebreidere foutomschrijving te geven.

DeletedUser3368

Guest
Heel wat tijd eraan besteed, maar uiteindelijk het probleem gevonden. Ik had hem opeens in de lijst gekregen (wist niet hoe), maar toen gaf hij de melding dat het niet uit de Chrome Shop kwam en daarom niet werkte. Ik kon hem dus niet inschakelen.
Ben daarna naar de Chrome Shop gegaan en heb 'Tribal Wars Time Extension' daar geïnstalleerd. Werkt weer naar behoren :D
Nu Sangu package weer werkend krijgen... Krijg dat bolletje naast de grondstoffen niet meer in beeld om het te activeren.

Leef jij ook nog :eek:
Hoi :p

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
637
Hier werkt hij ook weer;)

DeletedUser74122

Guest
En hoe kunnen we het oplossen als we met de browser opera spelen?

Reactiescore
1.283
En hoe kunnen we het oplossen als we met de browser opera spelen?
Van twscripts halen, timen voor chrome werkt ook gewoon op opera(miss goed idee om die naam keer op twscripts aan te passen).

Daarnaast ondervind ik met denk een hoop mensen nog een dot problemen met dit script, vooral het feit dat de eerste aanval niet verstuurd dit is dan nog makkelijk te omzeilen, maar het is de laatste tijd ook heeel vaak het geval dat de nuke als 2de 3de of 4de staat. Het gap veranderen is een extra risico'tje, trein kan dan op 2seconden vallen en dan husselt de trein nog steeds erg vaak. Heb er trouwens last van op een seconden wereld.

DeletedUser73657

Guest
Ik heb ook periodes dat mijn edelclear nooit als eerste is, dan heb ik weer periodes dat alle treintjes lukken enz :p Weet niet waar het aan ligt want gab zet ik altijd op zelfde

DeletedUser76034

Guest
Heb vandaag ook meegemaakt wat velen hier al meegemaakt hebben zie ik...
Aanvallen worden omgedraaid zodat edelclear na edel zit... 1e aanval die niet wil verzenden... enzoverder.

Kan iemand concluderen hoe ik het nu moet oplossen? Ik lees hier iets van de gap wat verhogen?

Mvg Jay

Reactiescore
361
Ik heb een ander probleem. Mijn treintjes worden altijd op vaste milliseconden verstuurd. Het maakt niet uit wanneer ik klik. Ze komen altijd op 800-900-000-100. Hooguit een verschil van 15ms. Het lijkt net of ik een timebot gebruik. Dat zou ik geen probleem vinden, ware het niet dat de trein over de secondegrens heen gaat en dus stukken makkelijker gesniped kan worden...

Iemand een oplossing? Dit speelt overigens al maanden, al meerdere keren alle cache, cookies, heel google chrome etc verwijderd... Echt van alles geprobeerd.

DeletedUser72940

Guest
@Tuam is het mogelijk dat je weer gewoon met 100ms kunt timen? Want nu pakt die telkens 150 ms en dat ziet er niet uit als een edeltrein...

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
1.964
@Tuam is het mogelijk dat je weer gewoon met 100ms kunt timen? Want nu pakt die telkens 150 ms en dat ziet er niet uit als een edeltrein...
Je kan je wel afvragen of een speler die een fake trein herkent aan t verschil tussen 100 en 150 ms gap je fake trein niet zou herkennen aan t feit dat hij niet met edelmannen is gestuurd :p