Timen voor Chrome

Reactiescore
134
Re: Timen voor Chrome

Toegestaan.

Dit script voert met één klik vier acties uit. Om het optimaal versturen van een edeltreintje niet meer alleen via Opera mogelijk te houden wordt dit script toegestaan. De regel "één klik-één actie" blijft gewoon staan, dit script is een eenmalige uitzondering.

Bedankt King Low!

Mcmartens

Guest
Re: [8.11] Timen voor Chrome

Geweldig, werkt perfect!
Heel erg bedankt!

Reactiescore
909

Krijg een foutmelding bovenin: Apps, extensies en gebruikersscripts kunnen niet worden toegevoegd vanaf deze website

Mcmartens

Guest

Vandaar dus ook dit gedeelte:

2. Open het tabblad met extensies door naar instellingen > extensies te gaan of door naar chrome://extensions/ te gaan.
3. Sleep het gedownloade bestand naar deze tab. (Als je het bestand juist hebt gedownload, vind je dit in je map "Downloads")

Reactiescore
909

Als ik deze volg dan lukt het me niet, ik krijg die knop linksonder niet, simpelweg dat balkje

Mcmartens

Guest

Je bedoelt dat je hier:
het onderste balkje niet te zien krijgt?
Dat heb ik de laatste tijd ook, maar zoals er in de OP staat, dan ga je naar de map Downloads, en sleep je hem vanuit die map naar je extensies.

Als je dat gele balkje bovenaan ziet weet je iig zeker dat hij hem gedownload heeft.

Btw, niet naar de Chrome downloads pagina gaan (chrome://downloads/) daar krijg je ze niet te zien. Maar ze staan wel gewoon in de Map.

Reactiescore
909

Je bedoelt dat je hier:
het onderste balkje niet te zien krijgt?
Dat heb ik de laatste tijd ook, maar zoals er in de OP staat, dan ga je naar de map Downloads, en sleep je hem vanuit die map naar je extensies.

Als je dat gele balkje bovenaan ziet weet je iig zeker dat hij hem gedownload heeft.

Btw, niet naar de Chrome downloads pagina gaan (chrome://downloads/) daar krijg je ze niet te zien. Maar ze staan wel gewoon in de Map.
Ga het nu proberen;) dank je:)

E: Werkt, helemaal top:D

DeletedUser20001

Guest

Ik krijg als ik die link wil downloaden. Apps, extentions and user scripts cannot be added from this website

Reactiescore
134

Ik krijg als ik die link wil downloaden. Apps, extentions and user scripts cannot be added from this website
Negeer die melding en ga verder met stap twee en drie, dan komt het voor elkaar :)
Als je niet weet in welke map Chrome je bestanden tijdelijk opslaat, open de link dan met een andere browser en sla het bestand ergens op waar je het terug kan vinden.

Mcmartens

Guest

Als je niet weet in welke map Chrome je bestanden tijdelijk opslaat, open de link dan met een andere browser en sla het bestand ergens op waar je het terug kan vinden.
Je kunt ook naar Downloads gaan. In dat lijstje staat het script niet, maar als je rechtsboven op Map 'Downloads' openen klikt, opent ie de map waar het script als het goed is in zal staan.

martijnkjr

Guest

zeer handig script maar de interval is wel hoger en niet altijd gelijk ...

Mcmartens

Guest

zeer handig script maar de interval is wel hoger en niet altijd gelijk ...
Heb dit ook gemerkt inderdaad, 1 keer gebeurd, en toen zat er 60 of 70 ms tussen de 1e en 2e edel, 3+4 gewoon 50 ms. Voor de rest tot nu allemaal foutloos gegaan.

DeletedUser65921

Guest

Heel handig, nu moet ik niet altijd meer naar opera gaan, bedankt :D

DeletedUser37493

Guest

super
heb alleen wat problemen met interval maar licht volgens mij aan mijn internetverbinding:mad:
zit soms 400 ms tussen
als er een expert tussen jullie zit graag wat tips of oplossingen
736|396 Edel! (playdoh) Bijl=4666, Lc=1857 morgen om 00:18:25:571 uur 2:23:39 annuleren
736|396 Edel! (playdoh) Bijl=4666, Lc=1857 morgen om 00:18:25:854 uur 2:23:39 annuleren
Aanval op Imperium Romanum (736|396) C37 morgen om 00:18:26:067 uur 2:23:40 annuleren
Aanval op Imperium Romanum (736|396) C37 morgen om 00:18:26:266 uur 2:23:40 annuleren

moet toch wel wat sneller kunnen :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:

Mcmartens

Guest

Mijn computer is al helemaal niet de snelste, en heb vrijwel nooit problemen ermee..

DeletedUser37493

Guest

licht vooral aan je internetverbinding als ik het goed begreep
had gisterenavond nog een treintje met 100 ms ertussen sneller kan ik gewoon niet halen