Timen-tut, 4 of 5 aanvallen in 1 sec.

DeletedUser

Guest
ja maar dan stop je toch alle troepen in een aanval???
of gaat dit over timen met meerdere dorpen.

Je moet een dorp ca. 4 keer aanvallen met in elke aanval een edel.
Dus die aanvallen probeer je zo dicht mogelijk na elkaar te plaatsen zodat de tegenstander er moeilijk defence tussen kan krijgen.
Time je nog een paar clears vlak voor je edels heb je het dorp in de meeste gevallen binnen.
 

DeletedUser974

Guest
Ondertussen 2.5 jaar oud en nog steeds niemand die een betere heeft geschreven? Dacht dat het niveau hier toch wel wat hoger lag :p
 

DeletedUser

Guest
Beter, als in; je kan het niet beter doen. Maar moeilijk is het niet :p
 

DeletedUser

Guest
Zeer simpele maar goede uitleg, hier kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
 

DeletedUser61248

Guest
Kan iemand me aub helpen met het volgende:
Ik wil namelijk die 2-sneltoets gebruiken en er staat op dat ik naar "Extra -> Voorkeuren -> Geavanceerd -> Sneltoetsen -> en dan de knop "enkelknops-sneltoetsen inschakelen." aanvinken." maar ik weet niet hoe je daar geraakt.

Reeds bedankt.
 

DeletedUser48693

Guest
Kan iemand me aub helpen met het volgende:
Ik wil namelijk die 2-sneltoets gebruiken en er staat op dat ik naar "Extra -> Voorkeuren -> Geavanceerd -> Sneltoetsen -> en dan de knop "enkelknops-sneltoetsen inschakelen." aanvinken." maar ik weet niet hoe je daar geraakt.

Reeds bedankt.

bij opera: Ctrl + f12 ---> Geavanceerd staat dan als laatste van rechts ---> sneltoetsen staat 2e van onder aan de linker kant van het witte gedeelte ---> dan in het midden staat een vakje van: Enkelknops-sneltoetsen inschakelen en voila;)
 
Bovenaan