Timen kan iedereen

Reactiescore
525
Enige kans om deze ook te laten werken op mobiel? :D
Op mobiele browser werkt het als je er een snellijstscript van maakt :)
Dat kan je doen door de code uit het userscript te kopiëren en in je snellijst te zetten maar dan eerst 'javascript:' typen. Ziet er dan zo uit:
javascript:
// ==UserScript==
// @name Snipetool
// @author Ricardo / Bottenkraker
// @description Millisecond timer to help you snipe
// @include https://*.tribalwars.*/game.php?*screen=map*
// @include https://*.tribalwars.*/game.php?*screen=place&try=confirm
// @version 2.1
// @grant GMxmlhttpRequest
// ==/UserScript==

$.getScript('https://dl.dropboxusercontent.com/s/e8fqndcwa9jn7oi/snipetool[version2_1]_obfuscated.js');


@Bottenkraker ik vroeg me af of het mogelijk is om 'aanvragen' te doen ter verbetering van het script? Zo lijkt het me fijn als er een soort volgorde komt in de remember opties zeg maar.
Momenteel ben ik aanvallen aan het sturen en hierbij heb ik in het bovenste vakje een aankomst ingegeven die het script moet onthouden. Daarnaast moet ik soms een aanval timen na de vorige en daarvoor heb ik mijn onderste vakje (delay) op 100ms gezet en ook op remember gedrukt.
Nu is het dus zo dat wanneer ik dan ergens moet timen en daarvoor klik op een bevel, die daarna de snipe ms onthoudt op volgende tabs in plaats van hetgeen ik oorspronkelijk had ingegeven. Daarom lijkt het mij handig als dat bovenste vakje een soort van voorrang krijgt op de delay maar dat je ze wel beiden kan 'rememberen'?

Geen idee wat de mogelijkheden zijn aangezien ik zelf niet kan scripten, maar ik hoop dat door mijn uitleg je het begrijpt en misschien kan aanpassen? :)
 
Reactiescore
0
Ik gebruik hem zowizo als snellijst :)
Maar m'n vraag was dus of het ook mogelijk was die compatibel te maken met de mobiele app.
 
Reactiescore
0
Toegevoegd aan snellijst. Dank voor de tip!!!

Helaas verdwijnt de snipe optie uit het venster wanneer je op de kaart op het dorp klikt en vervolgens op aanvallen klikt. Dan verschijnt niet automatisch de snipefunctie zoals deze wel bij de userscript zat.

@Pinmunch werkt dat trucje met javascript voor alle userscripts? Werkt dat ook voor Sangu?
 
Reactiescore
525
Toegevoegd aan snellijst. Dank voor de tip!!!

Helaas verdwijnt de snipe optie uit het venster wanneer je op de kaart op het dorp klikt en vervolgens op aanvallen klikt. Dan verschijnt niet automatisch de snipefunctie zoals deze wel bij de userscript zat.

@Pinmunch werkt dat trucje met javascript voor alle userscripts? Werkt dat ook voor Sangu?
Klopt, ik ben absoluut niet thuis in de wereld van scripten maar het grote verschil tussen userscript (via Tampermonkey) en snellijstscripts, is dat dat een userscript automatisch wordt geladen op bepaalde pagina's en een snellijstscript niet.
Zo komt dus ook het verschil dat je als je vanaf de kaart een aanval wil sturen, je de balk niet zal zien (en ook niet op kan klikken omdat het aanvalsvenster een soort pop-up is op dat moment). Je kan dus best altijd naar dorpsinformatie -> troepen sturen als je graag de balk krijgt.

Verder werkt het trucje voor veel scripts, maar een aantal vallen daarbuiten zoals bijvoorbeeld een sangu door zijn uitgebreide code. Deze is te lang om in de snellijst te kunnen.
 
Reactiescore
246
Als het goed is kan je op de kaart t script activeren. En vervolgens naar t aanvalsscherm gaan via de kaart. Ik heb dit overigens niet getest, dus moet je zelf uitproberen
 

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
946
Verder werkt het trucje voor veel scripts, maar een aantal vallen daarbuiten zoals bijvoorbeeld een sangu door zijn uitgebreide code. Deze is te lang om in de snellijst te kunnen.
Ook Sangu (en andere grote scripts) kunnen prima omgezet worden naar snellijst, alleen dient de code geupload te worden (bijvoorbeeld op dropbox).

Wat dit script betreft en de werking op de kaart, je kan een sneltoets aan het script verbinden, die werken wel als de pop-up al open is ;)