Timebattles Seizoen 2!

Reactiescore
279
Aangezien het er niet op lijkt dat er nog een battle voor plaats drie gaat plaats vinden zou ik graag van iedere deelnemer die op zijn minst de potjes in de poulefase gespeeld heeft horen naar welk account de premium punten kunnen aangezien dit het laatste seizoen van de timebattles is gebleken. De prijzenpot voor komend seizoen wil ik hierom verdelen over de deelnemers voor dit seizoen.
Alles naar de winnaar? ;)
Mag naar Oelewapper
 
Reactiescore
26
Aangezien het er niet op lijkt dat er nog een battle voor plaats drie gaat plaats vinden zou ik graag van iedere deelnemer die op zijn minst de potjes in de poulefase gespeeld heeft horen naar welk account de premium punten kunnen aangezien dit het laatste seizoen van de timebattles is gebleken. De prijzenpot voor komend seizoen wil ik hierom verdelen over de deelnemers voor dit seizoen.
@Chameleon durft maar niet, ik zit nog steeds te popelen ;)
 
Reactiescore
685
Aangezien het er niet op lijkt dat er nog een battle voor plaats drie gaat plaats vinden zou ik graag van iedere deelnemer die op zijn minst de potjes in de poulefase gespeeld heeft horen naar welk account de premium punten kunnen aangezien dit het laatste seizoen van de timebattles is gebleken. De prijzenpot voor komend seizoen wil ik hierom verdelen over de deelnemers voor dit seizoen.

Steek die PP lekker in je eigen zak joh, Of verdeel het over degene met wie je dit georganiseerd hebt. Tenzij het om veulll PP gaat dan doe ik mee natuurlijk :).
 
Reactiescore
2.368
Nee joh, de winnaars verdienen hun pp :wink:
 
Reactiescore
26
Aangezien het er niet op lijkt dat er nog een battle voor plaats drie gaat plaats vinden zou ik graag van iedere deelnemer die op zijn minst de potjes in de poulefase gespeeld heeft horen naar welk account de premium punten kunnen aangezien dit het laatste seizoen van de timebattles is gebleken. De prijzenpot voor komend seizoen wil ik hierom verdelen over de deelnemers voor dit seizoen.

Kan naar ChickMagnet trouwens
 
Reactiescore
26
Goedenavond allemaal,

Vanavond heeft de zinderende strijd tussen de nr3 en nr4 plaatsgevonden. Daar we beiden al enige tijd niet meer getimed hadden is dit wel een slechte afsluiter van het tweede seizoen van de timebattles, maar goed, hier gaan we ;)

Ronde 1
Doel: 36:849

1590611423878.png
De winnaar van deze eerste ronde is dus overduidelijk Chameleon, want zeg nou zelf die eerste slaat toch nergens op?

Ronde 2
Doel: 09:628
1590611568360.png
En hopla, we gaan door met ronde twee. Daar moest ChickMagnet even terugkomen om weer gelijk te komen. Daar staan we met een mooie 1-1. Wat gaan de volgende ronden ons brengen?!

Ronde 3
Doel: 46:391
1590611715705.png
Hier begon de timebattle leuker te worden met de kleinere afwijking tot het doel. Chameleon was hier de terechte winnaar en zo staat het 2-1.

Ronde 4
Doel: 16:562
1590612045431.png
En in de laatste ronde ging ChickMagnet compleet verkeerd. Tsja, dat krijg je als je dichterbij wilt, risico's haha. En hierbij dus Chameleon wederom de winnaar.

Al met al leidt dit tot een stand van 3-1 voor Chameleon die dus de rang 3 van het tweede seizoen van de timebattles is.
@Chameleon Thanks voor de battles ;)

(P.S. Dit is gespeeld op W74, omdat W73 even niet mogelijk was voor ons)
 
Reactiescore
2.368
Zou wel grappig zijn, Lars alle pp van sponsors innen en dan nooit meer terugkomen :smile: :wink:
 
Bovenaan