Timebattles seizoen 1

Reactiescore
1.018
Hey guys, ik heb een skypechat aangemaakt voor dit topic, deze is voor de tests van vanavond en ook voor verdere reminders
 
Reactiescore
1.278
Wegens sportiviteit zal ik me van dit event onttrekken zodat de rest ook nog enige kans maakt.
 
Reactiescore
1.018
Test 1:
1 aanval per account mag op 471|534 gestuurd worden met 30 verkenners.
Om 20.00 moet deze lopen, dan wordt de screenshot gemaakt.
De time moet op ms 523 zijn

Conclusie:
- 5 minuten van tevoren tijd en ms opgegeven, 3 pogingen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
524
Tijdens de contest zelf zullen de verzendtijden verder van de voren bekend zijn en de ms zoals hierboven aangegeven enkel minuten van te voren.
 
Reactiescore
1.018
Dus iedereen had welgeteld 4 minuten om deze post op te merken, te lezen en dan nog te timen? Zullen vast veel timings zijn :p
Is een van de mogelijkheden, we willen kijken hoe lang van tevoren de ms bekend maken ideaal is.

Tijdens de contest zelf zullen de verzendtijden verder van de voren bekend zijn en de ms zoals hierboven aangegeven enkel minuten van te voren.
Ik denk dat we wanneer de contest start een uur gaan aangeven waartussen we bekend maken welke ms op welk dorp, daarnaast zullen we reminders sturen in de skypechat!

Test 2:
1 aanval per account mag op 471|534 gestuurd worden met 30 verkenners.
Om 20.40 moet deze lopen, dan wordt de screenshot gemaakt.
De time moet op ms 860 zijn

Denk hierbij aan de max 10 minuten terugtrektijd, het half uur van tevoren inlichten is zodat mensen weten wanneer ze het kunnen proberen.


Conclusie:

- 30 minuten van tevoren tijd en ms opgegeven, 7 deelnemers
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.018
Test 3:
1
aanval per account mag op 471|534 gestuurd worden met 5 verkenners.
Om 21.20 moet deze lopen, dan wordt de screenshot gemaakt.
Om 21.15 wordt de ms bekend gemaakt

9 deelnemers!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.853
We hebben net enkele testrondes gedaan en het verliep al erg goed! Er zijn kleine aanpassingen gedaan in het oorspronkelijke concept, welke terug te vinden zijn in de beginpost van @Dr. Hannibal Lecter. Vanaf morgen wordt het eerste seizoen officieel geopend! We beginnen in de ochtend met de eerste ronde waarvan de begintijd rond 09u00 zal worden aangekondigd. Er zal een tijdsspanne worden gehanteerd van één uur. Het zal dus plaatsvinden tussen het moment van plaatsen en 60 minuten daarna. Dit zal zowel op het AF gebeuren als in de Time-chat op Skype, het AF is echter leidend! De uitleg en spelregels zijn weergegeven in de beginpost. Zet jullie wekkers maar vast en tot morgen!
 
Reactiescore
2.368
SECONDE??
 
Reactiescore
2.368
Ah, kdacht dat er ook een seconde ging gegeven worden tbh :p
 
Bovenaan