Time VS Cervix & co

DeletedUser

Guest
Dutch jonge, ga anders wenen in een hoekje en kak anders een keer in u bed...
het is hier het w28 Forum tegen jou...

Er zijn bewijzen (zowel w28 als w12) en toch ga je zitten ontkennen blablabla...
amai, had beter verwacht van een speler met zo'n 'Kwaliteit' UHUM*UHUM*
 

Deleted User - 487958296

Guest
Dutch jonge, ga anders wenen in een hoekje en kak anders een keer in u bed...
het is hier het w28 Forum tegen jou...

Er zijn bewijzen (zowel w28 als w12) en toch ga je zitten ontkennen blablabla...
amai, had beter verwacht van een speler met zo'n 'Kwaliteit' UHUM*UHUM*

giphy.gif
 

DeletedUser40405

Guest
Dutch jonge, ga anders wenen in een hoekje en kak anders een keer in u bed...
het is hier het w28 Forum tegen jou...

Er zijn bewijzen (zowel w28 als w12) en toch ga je zitten ontkennen blablabla...
amai, had beter verwacht van een speler met zo'n 'Kwaliteit' UHUM*UHUM*

Sinds wanneer ben jij het W28 Forum?

Welke bewijzen? Dat van NL84Power? Das een half jaar geleden gebeurd, dat is oud nieuws en dat is uitgesproken.

Over kwaliteit wil ik jou echt niet horen praten, je weet niks over mij, je kent mij niet en als we moeten gaan zien naar de kwaliteiten van een speler op W28, dan komen we niet ver.
 

DeletedUser68047

Guest
Tis inderdaad uitgesproken met Dutch;) Tis en blijft een spel.. Vitten op elkaar heeft weinig zin haha;P

Ricardo weet wat ik ervan denk, ik weet wat hij ervan denkt. Dat is het belangrijkste;) Verder even goede vrienden.
 

DeletedUser65135

Guest
Zou er nog een stam als cervix geweest zijn die heel de wereld naait en hem vervolgens wint?
Kan alleen met geheimen zeker

En zouden ze op W2 ook dit soort dingen doen?
 

DeletedUser63804

Guest
Ik doe nooit meer mee aan een wereld met geheimen dat heb ik overgehouden aan w28 :p
 
Reactiescore
1.089
Ik heb er in de afgelopen 1,5 jaar niks moois over gehoord anders. :p

Nee hehe. Maar 2/3 jaar geleden tot het begin van w12 jaar geleden was het zeker een mooie wereld. Erg breed, het was geschikt voor zowel de ervaren als onervaren spelers. Niveau was er zeker te vinden, denk aan War! & Mercy en er waren zeker nog veel meer stammen die hiervoor niet onderdeden ( later nog Ice). Tribalwars op zijn best.

Niet dat achtelijk gepriel van tegenwoordig op werelden die niet groter worden dan maar een aantal continenten, een waslijst van PA functies, en de barbarenbordeeltjes die nog minder gs bevatten dan mijn portemonnee geld na een zaterdagavond/nachtje stappen.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487958296

Guest
Re: Time VS Cervix & co

Nee hehe. Maar 2/3 jaar geleden tot het begin van w12 jaar geleden was het zeker een mooie wereld. Erg breed, het was geschikt voor zowel de ervaren als onervaren spelers. Niveau was er zeker te vinden, denk aan War! & Mercy en er waren zeker nog veel meer stammen die hiervoor niet onderdeden ( later nog Ice). Tribalwars op zijn best.

Niet dat achtelijk gepriel van tegenwoordig op werelden die niet groter worden dan maar een aantal continenten, een waslijst van PA functies, en de barbarenbordeeltjes die nog minder gs bevatten dan mijn portemonnee geld na een zaterdagavond/nachtje stappen.

Het was ook een van de laatste werelden die (bijna?) vol gelopen is toch?

Sinds wanneer ben jij het W28 Forum?

Welke bewijzen? Dat van NL84Power? Das een half jaar geleden gebeurd, dat is oud nieuws en dat is uitgesproken.

Over kwaliteit wil ik jou echt niet horen praten, je weet niks over mij, je kent mij niet en als we moeten gaan zien naar de kwaliteiten van een speler op W28, dan komen we niet ver.

Er zijn 5 mensen ofzo tegen jou en Rickert. Dan kan Karel gewoon zeggen het w28 forum tegen jou.
 
Reactiescore
1.089
Reactiescore
323

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer ben jij het W28 Forum?

Welke bewijzen? Dat van NL84Power? Das een half jaar geleden gebeurd, dat is oud nieuws en dat is uitgesproken.

Over kwaliteit wil ik jou echt niet horen praten, je weet niks over mij, je kent mij niet en als we moeten gaan zien naar de kwaliteiten van een speler op W28, dan komen we niet ver.

Ik ben hier al langer als jij op dit forum.

En ik was de enigste persoon die je steunde toen je van Time naar cervix overstapte.
 
Reactiescore
323
Bovenaan