Time VS Cervix & co

DeletedUser71152

Guest
Dat is inderdaad een smerige actie! :eek: Cervix zou hetzelfde doen als het zou moeten hea jongens? :D zei hebben meerdere keren geprobeert om mensen uit destijds Time en het huidige NS en Wifi? Kapot te maken zo gingen DutchWarEagle en Michant naar Cervix en stabte ze Henridejongdegekste.

Bij Resist probeerde ze Team Payback en Lucifertje weg te halen zodat Resist niks meer waard was. Die actie was gelukkig mislukt, omdat deze gasten stam trouw waren :)
 

DeletedUser

Guest
Martijn,
Het zijn de spelers die blijven maar het spelletje dat veranderd in dit geval.
Backstabbers zoals altijd al geweest dus!
 
Reactiescore
1.089
Nouja Karel, ik vind het gewoon ook vervelend voor de mensen die door diezelfde dutchwareagle nog meer zijn gestabbed.
Het is mij overkomen, en blijkbaar dus andere. Het is dus vrij duidelijk dat deze gast geen greintje respect heeft voor anderen. Hij had nooit meer ergens mogen spelen na zo'n daad. En pardoes, flikt hij gewoon hetzelfde kunstje weer; maar dan nog een treetje erger.
Dat is gewoon ontzettend sneu, maar goed ook dat hij gestopt is, want zo'n figuur is de TW community liever kwijt dan rijk.

Dat is inderdaad een smerige actie! :eek: Cervix zou hetzelfde doen als het zou moeten hea jongens? :D zei hebben meerdere keren geprobeert om mensen uit destijds Time en het huidige NS en Wifi? Kapot te maken zo gingen DutchWarEagle en Michant naar Cervix en stabte ze Henridejongdegekste.

Bij Resist probeerde ze Team Payback en Lucifertje weg te halen zodat Resist niks meer waard was. Die actie was gelukkig mislukt, omdat deze gasten stam trouw waren :)

Maar het idee alleen al om zomaar stamgenoten te gaan edelen terwijl ze op vakantie zijn. Dat vind ik gewoon uiterst laf, achtelijk, en merkwaardig. En dat er ook nog meerdere aan mee doen; zit er allemaal een draadje bij ze los? Dat past er gewoon bij mij niet in hoor. Sommige mensen steken behoorlijk veel tijd hierin, omdat ze zich aan hun accounts gaan hechten. En dan gaat zo'n figuur een beetje je account omzeep helpen. Dat vind ik gewoon onzettend triest..
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68047

Guest
Mocht dit die dutchwareagle zijn. Ik weet dat hij op w12 ook al vies spel heeft gespeeld. Ik heb er helaas zelf geen bewijs meer van, want het is ong. 3 jaar terug (wellicht meer). Maar ik kan me het nog goed herrineren, tot in de details.

Klopt dat is hem!;)

En ja ik heb hem ooit eens aangenomen als co op W12 op het account NL84Power.. Tijdje later was ik mijn acc kwijt en was mijn pass veranderd..
 
Reactiescore
3.536
Segg je verhaal over w12 is echt wel erg :p
Als mij dat zou overkomen zijn opw23 bv ik zou oz hard flippen en rage niet normaal :p
 
Reactiescore
1.089
Het is een vreemde gozer dat zeker..

@ jokersbrain, ik vond het ook echt erg. Maar het was voor mij de mazzel, ruelf was niet zo groot, en ik speelde er (relatief) niet lang. Dus ik had er niet echt een binding mee :p
Maar ja voor de originele speler K. was het een van zijn eerste werelden toen, en alhoewel die regio nog vrij nieuw en klein was had hij er toch wel al flink wat tijd ingestoken. En ja daar was hij wel erg kwaad om ja.

Edit: ruelf bestond 1 jaar en 2 maanden ofzo. Dus dat is nog wel redelijk lang..
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.536
Gewoon het principe alleen al dat iemand je zo naait is al genoeg om te rage :0
En zeg maar Jannes zoals iedereen :cool:
 
Reactiescore
1.089
Ik heb het hem wel altijd kwalijk genomen, zat nog zeker toekomst in dat acc voordat het werd gebackstabbed. Maarja, shit happens, je moet zoiets gewoon mee maken, ervaring leert zeggen ze. Heb m daarna altijd wel vermeden. Maar toch gaat er diep van binnen wel wat gejuich door me heen dat ie gestopt is :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser40405

Guest
Nouja het is niet zo erg als wat er op w28 is gedaan, bij lange na niet. Maar er is gewoon een account vies gebackstabbed;
Ik speelde op w12 een lange tijd op sseg (vanaf 500 k opgebouwd, ban gekregen door Multi accen van mijn co en weer opgebouwd toen gestopt door naai actie van 2 buurmannen). Ik deed af en toe eens een vv'tje op het acc: Ruelf ik kende deze speler persoonlijk
Een keer een week vanwege een vakantie van de speler (aangeduid met K.) en een keer om een snellijst scriptje erop te zetten, maar dat was echt 2 minuten. Maar ruelf lag aan de geheel andere kant van de wereld, met stammen waar mijn stam niks mee te maken had.

Toen ik later sseg verliet, en het acc overliet aan mijn co's, vroeg de speler van ruelf of ik bij hem kwam spelen. Dat heb ik gedaan, in de stam TSR kwamen we toen, een mb stam van TLR. Op een gegeven moment gingen we samen op vakantie met een groep vrienden. We gaven de vv weg; ik geloof aan buurman bahhumbug. En wij kwamen terug rond ong de 17e van augustus, en toen bleek dat ze in TLR & TSR half ons account hadden geedeld. Wij waren stom verbaasd, want dat was niet de afspraak. We kwamen gewoon terug.
Na een openstaande uitnodiging geaccepteerd te hebben (want we waren gekicked) even wat vragen gesteld te hebben, bleek dat we waren beschuldigd van spionage. Men had gezien in de vv geschiedenis dat ik via mijn eerdere acc daar 2x vv had gedraaid. Maar dat was al een aantal maanden daarvoor, toen ruelf nog niet eens in TSR zat. Dat vond men spionage. En daardoor hadden ze het acc geedeld. het was natuurlijk onzin, want mijn oude stam dacht dat ik gewoon gestopt had; ik had ook geen contact met ze (ook ivm dat ik daar ook een beetje genaaid werd door een van mijn buurmannen).

De 2 hoofdverantwoordelijke waren bahhumbug en dutchwareagle, de breinen achter deze vuile actie. En daarbij Dutch zette alles leeg, zodat bahhumbug zelf een deel kon edelen.
Ik heb toen bij de support aangekaart dat dit was gebeurd. Maar men wilde daar niks aan doen, want het was onderdeel van het spel zei men, K. was er toen klaar mee en stopte. En onze omgeving was compleet tegen ons. Heb nog een halve maand wat edels proberen te blocken en snipen. Maar we hadden in feite gewoon een 360 graden front gekregen. Toen ben ook ik gestopt daar.
Het is nooit zo opgevallen, omdat het maar een klein acc was, maar dat maakt de actie er niet minder smerig om.

Beste sseg,

Ten eerste ken ik je niet en ten tweede, "Maar er is gewoon een account vies gebackstabbed", dat was mijn account. Kzal anderen dan ook met plezier ook even toelichten. Kwas op vakantie in Frankrijk met een orkest en khad gedurende die tijd geen internet dus ik had alles overgelaten aan mijn co totdat ik terug was. MAAR... Wanneer ik terug thuis was en probeerde in te loggen, was mijn wachtwoord gewijzigd en mijn account op verwijderen gezet.

Kweet dat ik enkele dingen heb gedaan op W12 waarvan ik nu denk van WTF. Tis duidelijk dat ik wat kwaad bloed heb gecreeerd maar om spelers zwart te maken met acties waar ze dan ook niks mee te maken hebben gehad, vind ik wel héél zielig.

"Klopt dat is hem!

En ja ik heb hem ooit eens aangenomen als co op W12 op het account NL84Power.. Tijdje later was ik mijn acc kwijt en was mijn pass veranderd.."

En kweetnie wie jij bent, maar als jij de originele speler ben van NL84Power, dan jah, kheb je eraf gekickt. Voor een speler die ook maar niks uitvoerde op zijn account en alles overliet aan zijn co's (wrs al vanaf het begin van de wereld), ben je je naam niet waardig. NL84Power was één van de beste spelers op W12 en kheb een half jaar besloten om daarop te co-en omdat er vraag naar was. Kheb er zeer veel tijd in gestoken en wanneer de eerste massa kwam, was alles onder controle. Totdat alles werkt verneukt en jij gecontacteerd werd. Kdacht van: "jeej, de accountoprichter zal ook eens zen poten uitsteken" maar kwas fout, hij kwam zen account nog eens extra om zeep helpen. Men laatste poging was dan dus ook om het account te redden hiervan en de email/pas te veranderen, wat jij nu dus beweerd. Voordat je spelers gaat beschuldigen, moet je natuurlijk wel eerst heel het verhaal vertellen eh.

Greetz,
Dutch
 
Reactiescore
3.536
Als je iemand kickt van zen acc om de reden dat die niks doet dan ga je toch eerst met die speler praten zodat die mss weer actief kan worden zeker als het de oprichter is.
 
Reactiescore
1.089
Ik ga niet van mijn verhaal afwijken, want het is gebeurd zoals ik heb beschreven.
Wat ik gewoon weet is dat toen ik de vv verbrak. En ik dus zag dat mijn acc in puin lag, de laatste vv'er Dutchwareagle was (5/6 dagen), en daarvoor bahhumbug (1 dag).

Er stonden nog allerlei Pm gesprekken op ons account open, waarin werd overlegd wat er met ruelf gedaan zou worden, en waarom (deels).

Wie het precies was geen idee, maar het kwam van het acc dutchwareagle, dus dat moet iemand zijn geweest met het wachtwoord. En met meerdere mensen met zulke vreemde verhalen over dat acc, of over de speler, ja dan begin ik zeer zekers te twijfelen.
 

DeletedUser68047

Guest
Wie ik ben? Iemand die de massa 8 weken heeft staan deffen. ALLEEN! En daarna kon ik plots niet meer loggen omdat ja jij het wachtwoord veranderd had;)

En ik kan moeilijk het hele verhaal vertellen als ik van Weet Nie hoor dat het jouw keuze was het wachtwoord te veranderen terwijl jij mij altijd hebt gezegd dat je het moest doen van Weet Nie.

Jouw verhaal luid zo:

"Weet Nie dacht dat jij met de vijand samen speelde, dit omdat je dorpen verliest zonder weerstand"

Zal ik dat even verklaren? Na 8 weken deffen is het logisch dat je geen troepen meet over hebt. OS kreeg ik niet omdat anderen ook onder aanval lagen. Ik als nummer 52 speler lag onder flinke vuur van de nummer 1.. Ja dan ga je dorpen verliezen!

Toen ik vroeg aan weet nie of dit inderdaad zijn verhaal was heeft hij alles ontkent. Vraag mij nu nogmaals hoe ik moet denken over deze situatie;)

En nee.. Niet de hoofdeigenaar van het account! Ik ben een van die Co's die zich een paar jaar de naad in heeft gewerkt voor dat account voor niks;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40405

Guest
Re: Time VS Cervix & co

Als je iemand kickt van zen acc om de reden dat die niks doet dan ga je toch eerst met die speler praten zodat die mss weer actief kan worden zeker als het de oprichter is.

Kzeg toch, hij is uiteindelijk gecontacteerd geweest en online gekomen dus hij was wel actief maar hij verneukte heel het account dus jah, ik probeer hem te kicken natuurlijk. Kprobeerde het account te redden wat mislukt is:

http://nl.twstats.com/nl12/index.php?page=player&id=822956

Wie ik ben? Iemand die de massa 8 weken heeft staan deffen. ALLEEN! En daarna kon ik plots niet meer loggen omdat ja jij het wachtwoord veranderd had;)

En ik kan moeilijk het hele verhaal vertellen als ik van Weet Nie hoor dat het jouw keuze was het wachtwoord te veranderen terwijl jij mij altijd hebt gezegd dat je het moest doen van Weet Nie.

En nee.. Niet de hoofdeigenaar van het account! Ik ben een van die Co's die zich een paar jaar de naad in heeft gewerkt voor dat account voor niks;)

Dus jij gaat dan ook ontkennen dat ik ook zeer veel moeite in het account heb gestoken? Trouwens, kga geen spelers kicken zonder reden. Er was een vermoeden dat jij samenwerkte met reborn en aangezien je toen de laatste tijd ook niet meer zo actief was op dat account, heb ik dus maatregelen genomen.
 

DeletedUser68047

Guest
Ik was wel degelijk actief. Ik kon alleen weinig.

Het wachtwoord is veranderd zonder enig overleg of iets. Ik log in ik def, volgende dag log ik in en word geblokkeerd.
Ik was dan nog zo gek om het 3 keer opnieuw te proberen omdat ik dacht dat ik mijn wachtwoord fout in typte.. Maar nee hoor zelfs een uur later deed hij het nog niet.

Ik zeg niks over jouw kwa spelen, je hebt zat gedaan, hebt me altijd goed geholpen als co zijnde, maar toen we echt onder vuur lagen was je nergens te bekennen. Ik heb je meerdere malen gevraagd om hulp. Deze heb je altijd afgewezen, maar wel zonder overleg het wachtwoord veranderen.

Sorry hoor, maar dat gaat mij net wat te ver!
 

DeletedUser40405

Guest
Nahjah, je weet ook net zo goed als mij dat we ook maar niks hulp kregen vanuit de stam. Toen die ene massa was afgelopen, hebben we schade opgelopen wat makkelijk te vermeden was. Daarnaast moet je ook rekening houden (over het kicken) dat het mij (mss niet rechtstreeks) ook gevraagd was. Kvind het dus jammer dat de schuld dan ook volledig (maar ook onterecht) op mij wordt gestoken.

Jij en ook andere spelers die met mij hebben gespeeld, weten dat ik niet zo'n stabbertje ben xp W12 was bij mij het hoogtepunt van de stabs waar ik zelf voor heb moeten boeten (men eigen account verwijderd, 2 jaar moeite voor niks).
 

DeletedUser68047

Guest
Je was een beste en goede kerel, daarom verbaasde het me ook zo. En tuurlijk zijn er altijd twee kanten aan een verhaal. Ik geloof best dat weet nie je hiervoor opdracht heeft gegeven maar stab of geen stab. Overleg had even gekunnen, had mij, jouw en weet nie een hoop moeite gescheeld.

Na dit gedoe met NL84Power is er helemaal niks meer over aan W12.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Ik heb er in de afgelopen 1,5 jaar niks moois over gehoord anders. :p
 
Bovenaan