Time-Topic (W6)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik 0wn onze flex :cool: hij is niks tegen mijn skills :cool:

batchieboy hou je dan ook van mijn aangezien ik de grootste eigendunk van w6 ben :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Inderdaad, Maikel spamt je inbox vol en edelt daarna rustig je dorpjes, terwijl jij je inbox aan het opruimen bent.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, Maikel spamt je inbox vol en edelt daarna rustig je dorpjes, terwijl jij je inbox aan het opruimen bent.

och die paar pagina´s billie had er 500 wou er 1000 doen maar die vent blokkeerde me (en hij zei duidelijk mijn niet te blokken:mad:) en toen werd lex heel :mad:

jammer dat spammen strafbaar is anders zou ik gewoon de bom zijn:cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
och die paar pagina´s billie had er 500 wou er 1000 doen maar die vent blokkeerde me (en hij zei duidelijk mijn niet te blokken:mad:) en toen werd lex heel :mad:

jammer dat spammen strafbaar is anders zou ik gewoon de bom zijn:cool:

posten is zilver, spammen is goud zeggen ze altijd toch :p
 

DeletedUser

Guest
och die paar pagina´s billie had er 500 wou er 1000 doen maar die vent blokkeerde me (en hij zei duidelijk mijn niet te blokken:mad:) en toen werd lex heel :mad:

jammer dat spammen strafbaar is anders zou ik gewoon de bom zijn:cool:

bij mij mag je de 1000 wel doen:p
 

DeletedUser

Guest
bij mij mag je de 1000 wel doen:p

ja en dan een ban krijgen ben niet dom:p

zorg voor een acc (liefst heeeeeel klein) en dan spam ik je geheel onder dan krijgt mijn groot acc temmiste geen straf :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Omdat hier blijkbaar niemand anders in de afgelopen 3 pagina's iets van zijn timing-skills wil laten zien, gaat de thread dicht.

.closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan