Overig Time and Distance Calculator

Reactiescore
1.754
Auteur
Tsalkapone
Beschrijving
Het script biedt enkele makkelijke tools om snel tijden en afstanden te berekenen. Handig voor aankomst/terugkomst tijden en snipelijst.
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
Overzicht --> Gecombineerd
Automatisch uitvoeren
neen
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/Time-and-Distance-Calculator_206285.js');
Hoi hoi

Dit scriptje had ik zelf in mijn snellijst staan en aangezien ik het wel iets fijn vind, dacht ik waarom dien ik het niet lekker in.

De mogelijkheden van het script:
  • Distance calculator: voer de oorsprong en het doel in en je krijgt een overzichtje van de looptijden per eenheid.
  • Back-time calculator: voer de oorsprong en het doel in, alsook de aankomsttijd. Als je dan op calculate klikt, krijg je te zien wanneer de aanval terug aankomt in het thuisdorp.
  • Snipe back-time: heb ik zelf niet gebruikt dus not sure wat dit is.
  • Snipe calculator: geeft je een overzicht met ELKE optie om te snipen (onderaan de pagina komt dit), het berekent vanuit elk dorp met elke eenheid waardoor je makkelijk een lijst in notities kan plakken voor iemand die op steam/mobiel helpt bijvoorbeeld.
  • Fields calculator: ook nooit gebruikt dus geen idee.
  • Time calculator: brengt je naar een website waar je zelf tijden kan uitrekenen in een online rekenmachine.

Hier is een screenshot van hoe het script eruit ziet:
tsalkapone.png
 
Bovenaan