Tijd voor een lijstje!

DeletedUser57563

Guest
Spelers:

1. Wie was er DE speler van W22?
Quintkiller
2. Wie was de tacticus van W22?
Weet ik niet, ik volg gewoon de orders op :p
3. Wie was de failerd van W22?
voor mij: poppenmeester
4. Wie was de AF poster van W22?
Peeta
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W22?
Zijn er meerdere
6. Wie was de beste deffer van W22?
Ik als ik VV deed :cool:
7. Wie was je grootste steun van W22?
/
8. Wie was de grootste vv-er van W22?
Peeta
9. Wie was de verassing van W22?
Ikzelf :D
10. Met welke gestopte spelers had je graag W22 af willen maken?
Gijs
11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?
JJ

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W22?
Fear!
2. Welke stam leek je het gezelligst van W22?
Modus en Fear!
3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
UWS en TNW
4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?
Fear!
5. Welke stammen werkte het beste samen?
Fear! en BG's
6. Wat was DE BG van W22?
Fear!-Team!-No End
 

DeletedUser69459

Guest
Ik heb dus gwn een berisping gekregen van dao omdat ik op het vrije forum iemand een idioot noemde. Zelf beledigt hij me ook maarja, dao en die mjnd zijn beiden Nederlanders en ik had kritiek op Nederland :eek:
 

DeletedUser59942

Guest
Ik heb dus gwn een berisping gekregen van dao omdat ik op het vrije forum iemand een idioot noemde. Zelf beledigt hij me ook maarja, dao en die mjnd zijn beiden Nederlanders en ik had kritiek op Nederland :eek:

Tja, je moet ook geen kritiek hebben op Nederland:p
 

DeletedUser69459

Guest
Ze hebben dan ook niet schitterend gespeeld, zoals ze daar beweerden. Zeker 1ste helft was tamelijk slecht met de periode rond de 20ste minuut als dieptepunt :p
 

DeletedUser59942

Guest
Daar heb je zeker gelijk in, maar ja, de meeste Nederlanders kijken niet bepaald objectief naar zo'n wedstrijd he;)
 

DeletedUser69459

Guest
Nee idd. Zelf mogen ze kritiek geven op Belgie hun match tegen de VS maar omgaan met kritiek kunnen de meeste niet. De meeste kennen wrs nog niets van voetbal ook xD
 

DeletedUser62454

Guest
Eerste helft was niet bijzonder indrukwekkend, nederland was zeker beter maar zie gekke costa ricanen stonden met tien man achter elk gaatje actedekken, mooi voetbal? Nee . Tweede helft waren er meer kansen, 3 keer een paal lat situatie, 3 a 4 keer een verkeerd gevlaged buitenspel en ja we hadden naar mijn mening de scheids tegen. Nederland heeft naar mijn mening een erg overwichtig goede pot neergezet en costarica heeft goed verdedigt. Beter da. Belgie??? Zeker.
 

DeletedUser59942

Guest
Hierbij moet wel gezegd worden, Nederland speelt op hun niveau, veel beter dan ze nu spelen zal het niet worden.

België speelt nog lang niet op hun niveau. Als ik kijk naar bijvoorbeeld Eden Hazard, hij kan veel meer dan wat hij nu laat zien.
 
Reactiescore
1.089
Ze hebben dan ook niet schitterend gespeeld, zoals ze daar beweerden. Zeker 1ste helft was tamelijk slecht met de periode rond de 20ste minuut als dieptepunt :p

Eerste helft veel foute passes van achteruit, men stond stil, moeilijk een gat te vinden. Maar geen kans weggegeven, en zelf een paar gecreerd.
2e helft waren we stukken beter, costa rica kan zoiets niet volhouden, en hun ster speler campbell mocht ook vervoglens gaan banken. Paar keer pech met de lat, de paal en een goeie keeper, en zelf kwamen we in laatste minuut ook nog even goed weg.

Overwinning was zeker terecht, maar op t nippertje. Hadden het eerder moeten afmaken.

Belgie heeft het hele wk nog niet geschitterd, al wellicht tegen de vs wel, maar kwam belgie laatste minuut reguliere speeltijd wel even goed weg zeg.

En ook tegen argentinie schitterde belgie niet. Vanaf minuut 1 zag je dat argentinie beter was. En had ook gelijk het gevoel dat argentinie vroeg zou scoren. Dat deden ze ook (weliswaar iewat gelukkig). Toen was het duidelijk dat ze niet meer wilde voetballen en alleen tempo eruit gingen halen. Scheids zat belgie ook niet mee (scheidsrechters stellen me het hele wk al beetje teleur, ook bij de wedstrijd Ned - Costa rica). Maar belgie had in minuut 8 al het tempo moeten verhogen, wat Nederland toen tegen mexico deed. Maar daar wachtte de belgen mintens 70 minuten mee. En toen gingen ze lange ballen spelen, die overal werden weggekopt. Fellani kon er geen 1 (goed) onder controlle krijgen.

Ondanks dat ik er niet vanuit ga, denk ik dat Nederland toch wel goede kans heeft om in de finale te komen/ te winnen.
Brazilie mist Neymar, argentinie mist Di maria, Sergio aguero is weliswaar weer inzetbaar, maar heeft totaal geen wedstrijd ritme, en of is niet volledig fit voor een hele wedstrijd.

Duitsland speelt ook nog niet top. Hadden mazzel dat ze tegen 10 man kwamen in eerste wedstrijd. Maar voor de rest nog niet veel soeps...
 

DeletedUser62248

Guest
Lijstjeeeeee :D


Spelers:

1. Wie was er DE speler van W22?
Grumpy Old Noob/Gup21

2. Wie was de tacticus van W22?
Gup21

3. Wie was de failerd van W22?
Modus, uiteindelijk.

4. Wie was de (irritantste ^^) AF poster van W22?
Peeta

5. Wie was de grootste ODA geilerd van W22?
Jens/wanderkezanderke

6. Wie was de beste deffer van W22?
Grumpy Old Noob

7. Wie was je grootste steun van W22?
Larsero/ Jasper

8. Wie was de grootste vv-er van W22?
Jan.Jansen/wanderkezanderke/Asmodeus

9. Wie was de verassing van W22?
Team!

10. Met welke gestopte spelers had je graag W22 af willen maken?
Roy/lamentia, Koen/Barry1389

11. Van wie verwacht je veel voor de rest van TW?
Jan.Jansen en natuurlijk alle mensen die doorgaan van Fear! :)

Stammen

1. Wie was toch de topstam van W22?
Fear!

2. Welke stam leek je het gezelligst van W22?
SeI*/SEI*/same!/Toast./M~M/DAC, stam heeft best wat namen gehad...

3. Welke stam heeft het hardst gefaild?
Modus

4. Welke stam is er tactisch het sterkst voor de dag gekomen?
Team!/NoEnd

5. Welke stammen werkte het beste samen?
NoEnd

6. Wat was DE BG van W22?
Team! - Fear! (-NoEnd)
 

DeletedUser69459

Guest
Ik snap nog steeds niet waardoor die haat tegen mij is gekomen :0
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de paar vermeldingen mensen.
Leuk om te zien dat ik bij sommigen nog niet vergeten ben.

Jammer dat dit een zoveelste post is die wordt besmeurd door spam en offtopic gedoe.
 
Bovenaan