Tijd voor een lijstje!

DeletedUser

Guest
ff rustig horney jorney.
Peeta kan alles

Geen 10 miljard ODD halen op w21 :eek: Straks loopt hij weer te huilen dat we slopen bij hem. gaat ie weer zeggen ja ik ga stoppen 2de keer al in 2 maanden :eek: Maar grote bek houd ie nog steeds terwijl hij het nog steeds niet waar maakt...
 

DeletedUser69459

Guest
Ik vind dat ik tot nu toe mooi gedefd heb ginder hoor. 500mil ODD komt uit de lucht vallen (think)
 

DeletedUser

Guest
komt idd uit de lucht vallen met simpel stacken als het nu met moeite deffen was had ik nog credits gegeven maarja...
 

DeletedUser69459

Guest
Nouja, jij zegt dat alleen snipen enzo de moeite waard is. Kan ik eraandoen dat ik nog nooit heb moeten snipen tegen jou? :rolleyes:

Tegen Chippie heb ik wel al moeten snipen, met succes ;)
 
Reactiescore
1.089
komt idd uit de lucht vallen met simpel stacken als het nu met moeite deffen was had ik nog credits gegeven maarja...

Tis de kunst geen dorpen te verliezen.

Snipen is daarbij net zo'n kwaliteit als stacken en ook schuiven, kruisdeff en weet ik veel wat voor deff technieken er allemaal zijn. Organisatie van je account is daarbij belangrijk, en als je die haalt door middel van veel stacks, tja dat zal dan wel. In principe kost het allemaal weinig moeite, zolang je je account goed geordend/organiseerd houd, en weet wat je doet.
Dan is die 2x snipen met tig opties, die paar ingecalculeerde strak getimde backdrafts met getimed os erachter net zo goed te doen, als stacken van je dorpjes of het vernietigen van de edelclears van de vijand door schuiven.
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser69459

Guest
Hij kan idd alles :eek: Eerst grote bek geven dat we amper dorpjes hebben veroverd maar als er een massa begint met de staart tussen zijn benen quiten...

Ga je me nu ook nog op het w22 forum proberen zwart te maken? Gelukkig heb je hier geen medestanders die met 5 man op mij bashen dus kan ik hier rustig mijn verhaaltje vertellen over de reden van mijn stop. Gup, sorry alvast :D

De kick van Nikolaas door Andre vorige was de druppel voor mij, net zoals voor vele anderen. Ook werden de problemen die Philips had veroorzaakt door op bb te gaan niet aangepakt. Ik gaf toen ook aan om te stoppen want de situatie was zinloos. Moises was verpest en het oosten was helemaal omzeep. Jozien en Ruud overtuigden me om te blijven doordat ik mijn mening eens mocht geven over hoe de situatie aangepakt moest worden. Ze waren akkoord met hetgene wat ik zei en gingen die plannen zo snel mogelijk uitvoeren. Vandaag de dag, een week later, staan de plannen nog steeds niet op het forum en wordt er ook niets aan gedaan. Dat is reden nummer 1.

De 2de reden heb ik al halvelings aangegeven. Het front van muay-ray is verdriedubbelt doordat Oriskany onder vv. ligt van Fruit. Dat werd duidelijk toen oriskany, de persoon die zelf verkondigde dat hij niert aanviel omdat hij geen aanvalsscript begreep, gisteren ineens 6,5k aanvallen op mijn achterland stuurde en dat met het aanvalsscript van fruit, gecombineerd met een nieuw script. Met dit nieuwe script, stuurde hij vanuit elk dorp een vijftal aanvallen die binnen de 250ms aankwamen op een dorp van mij en zo 60 per dorp. 2 keer raden wat voor aanval de eerste is. Typerend voor Fruit als je het mij vraagt, alles uitvinden om zo effectief te kunnen slopen. Dit is dan ook de 3de reden voor mijn vertrek. Ik heb geen zin om mijn dorpen weer tot onder de 3k punten kapot geknald te zien.

Mijn laatste reden is dat het gewoon hopeloos is. Als ze niet door muay-ray geraken, geraken ze er wel ergens anders door, het scenario van de afgelopen maanden. Voor zoiets ga ik niet elke dag van mijn vakantie opstaan om 7uur om te zien of je edels hebt gestuurd vanuit je cf's, noch ga ik mijn vakantie niet verspillen aan een hopeloze situatie. Geloof het ofniet, mij boeit het niet veel wat mensen zoals die er rondlopen op w21 van mij denken. En tja, de enige die w21 verpest hebben zijn jullie door het uitvinden van scripts die mss legaal zijn, maar redelijk dubieus zijn. Kortom, Fruit. heeft de wereld gewoon gewonnen op basis van hun scripter Warre, misschien moet je voor hem een taart kopen ofzo ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
We hebben het niet te danken aan warre dat we gewonnen hebben hoor. dat heeft elk lid toch echt zelf gedaan door de doorzettings vermogen en de bereidheid te willen blijven leren. Dat warre zijn scripts een groot aandeel zijn geweest in de strijd dat is al meer dan 2 jaar zo zelfs in plague al ( misschien zelfs daarvoor al maar toen zat ik er niet bij.) Dat resist nog steeds geen weer woord heeft kunnen geven op fruit is te danken aan hun zelf en niet aan onze tactieken. ( jullie gebruiken immers dezelfde tactiek van het slopen......)

Dat jij nog steeds denkt dat we nooit door muay ray waren gekomen ook al zou oriskany niet mee doen is pure onzin. Je weet zelf ook wel dat we er wel door waren gekomen linksom of rechtsom.
 
Reactiescore
1.367
We hebben het niet te danken aan warre dat we gewonnen hebben hoor. dat heeft elk lid toch echt zelf gedaan door de doorzettings vermogen en de bereidheid te willen blijven leren. Dat warre zijn scripts een groot aandeel zijn geweest in de strijd dat is al meer dan 2 jaar zo zelfs in plague al ( misschien zelfs daarvoor al maar toen zat ik er niet bij.) Dat resist nog steeds geen weer woord heeft kunnen geven op fruit is te danken aan hun zelf en niet aan onze tactieken. ( jullie gebruiken immers dezelfde tactiek van het slopen......)

Dat jij nog steeds denkt dat we nooit door muay ray waren gekomen ook al zou oriskany niet mee doen is pure onzin. Je weet zelf ook wel dat we er wel door waren gekomen linksom of rechtsom.

Als het niet door de scripts van warre komt, geef resist het zelfde script en kijk of het dan nog zo leuk is
 

DeletedUser62454

Guest
Ik sta achter peeta, duidelijke argumenten alhoewel je zelf ook een forumpost had kunnen maken bij regel twee/drie.
Euhm, lekker gedeft peeta, je staat ver biven de rest met ODD respect.
 

DeletedUser

Guest
Als het niet door de scripts van warre komt, geef resist het zelfde script en kijk of het dan nog zo leuk is

Dat ze maar zelf met een goed script komen.. Dat hun nou geen goede scripter hebben, kunnen wij nie helpen :D Verder peeta ist gewoon je eigen schuld dat je telkens veel inc krijgt. Je zet telkens een grote bek op dus dan krijg je wat je verdient, en nou ga je quiten :p Stoer :D

Ik sta achter peeta, duidelijke argumenten alhoewel je zelf ook een forumpost had kunnen maken bij regel twee/drie.
Euhm, lekker gedeft peeta, je staat ver biven de rest met ODD respect.

Die die heeft gehaald enkel door een boel def aan te vragen :D Dus respect omdat hij zo goed kan stacken? :p :eek:
 

DeletedUser69459

Guest
Dat ze maar zelf met een goed script komen.. Dat hun nou geen goede scripter hebben, kunnen wij nie helpen :D Verder peeta ist gewoon je eigen schuld dat je telkens veel inc krijgt. Je zet telkens een grote bek op dus dan krijg je wat je verdient, en nou ga je quiten :p Stoer :D



Die die heeft gehaald enkel door een boel def aan te vragen :D Dus respect omdat hij zo goed kan stacken? :p :eek:

Kom je weer met de bekrompen conclusies die gebaseerd zijn op niets? Jij bent echt zo iemand met verstand 0,0.
Deffen is niet enkel def aanvragen, mss is dat bij jou zo het geval, maar bij een deftige deffer is dit iig niet zo. Voorbereiding is al 75% van het werk ;)

Dat ik volgens jou een grote mond heb? Tja, kan ik er niets aan doen dat jij je altijd boos maakt over elke reactie van mij. Zoals ik al zei, verstand 0,0. Ik vraag me af waarom jullie Oriskany erbij moesten betrekken waardoor mijn front verdriedubbelde. Jorn had na 3maand nog steeds niet door dat hij def achter zijn treintjes die hij 's nachts stuurde, moest timen. Dusja, heb ik gefaald om w21? Niet echt neen. Heb ik het verschil kunnen maken? Dat niet nee.
 

DeletedUser

Guest
Kom je weer met de bekrompen conclusies die gebaseerd zijn op niets? Jij bent echt zo iemand met verstand 0,0.
Deffen is niet enkel def aanvragen, mss is dat bij jou zo het geval, maar bij een deftige deffer is dit iig niet zo. Voorbereiding is al 75% van het werk ;)

Dat ik volgens jou een grote mond heb? Tja, kan ik er niets aan doen dat jij je altijd boos maakt over elke reactie van mij. Zoals ik al zei, verstand 0,0. Ik vraag me af waarom jullie Oriskany erbij moesten betrekken waardoor mijn front verdriedubbelde. Jorn had na 3maand nog steeds niet door dat hij def achter zijn treintjes die hij 's nachts stuurde, moest timen. Dusja, heb ik gefaald om w21? Niet echt neen. Heb ik het verschil kunnen maken? Dat niet nee.

Had jij je voorbereid dan? :eek: Ik geloof niet dat jij je op deze massa had voorbereid faalhaas :D Verder staat er geen bekrompen conclusie, er staat enkel de waarheid ;)

En ik maak me niet altijd boos over al jou reacties hoor, je bent enkel te arrogant en je hebt een grote mond. Ben ik niet boos over hoor, maar wie faalt en dan arrogant doet en een grote mond opzet krijgt een vette massa over zich heen :D En tjah, je had het allang kunnen zien aankomen maar blijkbaar heb je geen glazen bol :D

En ookal zou jorn er geen def achter getimed hebben hij heeft 10 dorpen geedelt, das meer dan jij ooit op w21 hebt gepakt van ons :p Dus ja je hebt gefaald op w21 :D Bij 2 massa's weglopen en vaak je vv weggeven.. Dat vind ik zeker falen.. En het verschil heb je idd totaal niet kunnen maken :p Je hebt dus toch nog een heel klein beetje zelfkennis ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Had jij je voorbereid dan? :eek: Ik geloof niet dat jij je op deze massa had voorbereid faalhaas :D Verder staat er geen bekrompen conclusie, er staat enkel de waarheid ;)

En ik maak me niet altijd boos over al jou reacties hoor, je bent enkel te arrogant en je hebt een grote mond. Ben ik niet boos over hoor, maar wie faalt en dan arrogant doet en een grote mond opzet krijgt een vette massa over zich heen :D En tjah, je had het allang kunnen zien aankomen maar blijkbaar heb je geen glazen bol :D

En ookal zou jorn er geen def achter getimed hebben hij heeft 10 dorpen geedelt, das meer dan jij ooit op w21 hebt gepakt van ons :p Dus ja je hebt gefaald op w21 :D Bij 2 massa's weglopen en vaak je vv weggeven.. Dat vind ik zeker falen.. En het verschil heb je idd totaal niet kunnen maken :p Je hebt dus toch nog een heel klein beetje zelfkennis ;)

Ik ga gewoon niet meer reageren op jou voordat je jou conclusies eens kan staven met bewijzen.
 
Bovenaan