Tick tikt niet meer

Reactiescore
1.454
Volgens mij is LittleMe al helemaal weg (cwl). Ben een paar weken op vakantie, wordt ons account opeens geinternd (rofl)
 
Reactiescore
967
Volgens mij is LittleMe al helemaal weg (cwl). Ben een paar weken op vakantie, wordt ons account opeens geinternd (rofl)

Je was ook voor je vakantie al inactief en gezien ik de enige actieve over was zowat heb ik de knoop doorgehakt. Btw wel gevraagd of iedereen ermee eens was, waar niet door iedereen een reactie op kwam:(

Verder kun je nogsteeds met mij en Val verder hoor :cool:
 
Reactiescore
1.454
Op welk account dan :eek:
 

DeletedUser78643

Guest
Stabs tick is er groot mee geworden.

Het is een stam van liegers, bedriegers en draaikonten. De grootste loosers van deze wereld wat mij betreft.

Ik ben toch wel heel benieuwd.
Maar dat terzijde... hebben ze in trains nu nog niet genoeg leden? Nog steeds aan het recruteren?
 
Reactiescore
634
Beste,

Ik had mezelf beloofd om hier niet te reageren, maar doordat enkele spelers van Tick hun eigen onkunde niet willen inzien en nog steeds richting Coruscant wijzen ben ik genoodzaakt om dit wel te doen.

Doordat de leiding van Puppet ermee stopte of de stam had verlaten was er grote onrust binnen de stam er werd er gezocht naar mogelijkheden.

Als eerste werd Tick benaderd, omdat zij onze BG waren.
Helaas reageerde Tick 3 dagen niet op ons verzoek, waardoor er verder werd gekeken.

Er is veel gezegd en geschreven door Tick leden en hierbij is er flink wat modder gegooit richting Coruscant.
Uiteindelijk is het bewezen geworden dat dit allemaal onterecht was.

Dat er geen afspraken zijn gemaakt geworden m.b.t. tot eindiging van de BG heeft Tick aan zichzelf te danken en aan de leiders van Puppet die zomaar verdwenen.
Om het toch netjes te kunnen af ronden hadden wij als "ex- puppet leden" besloten om Tick 2 weken niet aan te vallen. Dit terwijl Tick bezig was met modder te gooien.

Dus Tick kan zich beste intern rondvragen waarom er niet op de verzoek van Puppet was gereageerd en over beëindigen van de BG beste contact opnemen met de leider van Puppet destijds.


Mvg,

Mark
 
Reactiescore
1.454
Op het moment dat je de vijand joint lijkt het mij ook niet meer dan normaal dat de gedupeerde modder gaan gooien. Het is jammer dat de die trying mentaliteit er niet meer echt inzit tegenwoordig, want dan was deze situatie nooit voorgekomen. Vat het niet verkeerd op, ik neem het jullie niet kwalijk dat je de overstap hebben gemaakt. Ik zou het alleen nooit doen; in mijn ogen gooi je dan je eigen waarden overboord.

Daarnaast is die NAP van 2 weken ook niet meer dan normaal, schrijf het dan gelieve niet op alsof jullie de goedheid zelf zijn geweest daardoor :)
 

DeletedUser78632

Guest
Coruscant for fairplay player 2017!
Zou spontaan een traantje weg pinken bij dit gebeuren.
Hoe komt het dat je pas NA die nap van 14 dagen durft te praten en dan nog wel om 3h snachts pfff... Je hebt er duidelijk wakker van gelegen :D
 

DeletedUser77843

Guest
Ik zit nog in Tick dus nog niet :eek:
Ik ben op mijn eentje een harde kern dus zal Tick zo lang blijven bestaan als ik er lig :cool:
 
Reactiescore
581
Ik zit nog in Tick dus nog niet :eek:
Ik ben op mijn eentje een harde kern dus zal Tick zo lang blijven bestaan als ik er lig :cool:
Pas je wel op... als je jezelf nog harder op je borst klopt, heb je straks nog drie weken last van je ribbenkast.
 

DeletedUser77843

Guest
Pas je wel op... als je jezelf nog harder op je borst klopt, heb je straks nog drie weken last van je ribbenkast.

Dan join ik wel de stam die ik op het AF altijd gehaat heb, hebben er hier nog ervaring mee ;)
 

DeletedUser74396

Guest
als je van plan bent om veel te internen dan ben je zeker welkom daar ;)
 
Bovenaan