Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat waren tijden joh. Dat er meerdere oorlogstopics per wereld waren waarin (goede) discussies gevoerd werd.
Dat je een hoop leesvoer had na een dag werken aan een klote deadline op de uni.
Die tijden zullen helaas nooit meer terugkomen denk ik.
"Lang verhaal met veel leugens en verkronkelingen, of alles onwaar is ga ik niet zeggen het klopt dat Tick inderdaad problemen had. Maar mede omdat overige accounts wel in stambelang denken en co's etc voor hun accounts regelden.
Voor de vorm keurig doorlezen, je nu al meer gecommuniceerd dan in je hele periode bij Tick. Je bent egoïstisch, gebruikt al je eigen def zelf en helpt rim spelers om zijn gratis interns te behouden ipv stam genoten te helpen die def nodig hadden.
Daarnaast geef je de massa aan op cameltoe. Ja die was van drama niveau. Echter is dit volledig besproken en hebben de opzetters van de massa hier leering uit getrokken. Dat is het nadeel van onervarenheid. Accounts die wel willen maar niet de ervaring hebben. Gelukkig zijn deze leergierig komen naar je toe met vragen en leren van hun fouten.
Tevens geef je meedere malen aan inactief te zijn en het te druk met RL maar weigert elke vorm van co en dergelijk. Voor z'n egoïstisch houding en geen inzet tonen hadden wij je al uit de stam kunnen zetten gezien het duidelijk was dat wij in een stam zitten. Maar ik hou er niet van ons accounts te zetten of op te geven. Dit kan je ook nagaan bij Puppet gezien mijn reacties op eerdere voorstellen van hun. Ik hou er niet van mensen te moeten achterlaten.
Maar ondanks meedere malen de vraag of je een co kon gebruiken weigerde hierop in te gaan. Dit resulteert dan ook in 0 uur vv die je gedaan hebt wanneer de stam je nodig had.
Toen de stam onrustig was deed jij rustig een schepje er boven op om nog eens je gelijk te halen. Over tai heb je gelijk gehad, dat heb ik je ook gezegd. Maar al die negativisme ben ik zo ongelofelijk klaar mee en velen met mij.
Je negeerde veelal een stam pm of maakte je er met 4 regels snel vanaf.
Ik speel voor plezier, gezelligheid & samen doelen bereiken. Dit vereist inzet en spelen naar stambelang en doorzettingsvermogen. Niet elke x de negatieve puntjes benoemen maar doorzetten op de positieve.
Zonder jouw verder was nooit mijn insteek geweest, helaas heb je dit zelf veroorzaakt door je andere kijk op het spel en je eigen gezicht nooit laten zien. Door negativisme continu de boventoon te geven in elke reactie of pm. Maar het geeft niet dat je boos bent, ik zeg 'je' want je naam om zo maar te noemen weten we nog steeds niet.
Edit: Merlijn ik mag terrecht boos zijn op jou naps regelen buiten stam leiding om, vervolgens ook liegen contact te hebben. Oude spelers op mij af sturen om info te winnen om net te doen alsof ze opnieuw willen spelen. Elke rim speler pmen en opzetten. Ga eens spelen met klasse. De enige klasse is de nap die je gaf na al dit gedoe daar nog steeds mijn respect voor. Maar je halve geruchten of zinnen continu lopen stoken zonder iets te willen zeggen kap daar gewoon mee wil je
Laten we gewoon lekker tw spelen zoals het hoort. Gezelligheid en op een normale manier met elkaar omgaan met wederzijds respect. Je hoeft niet met iedereen vriend te zijn maar respect is iets wat iedereen kan uitdragen. Veel TW plezier en proost op een goede strijd "
Hans|Dynamic Insanity, 17-7-2017, 19:02
Kijk dit is dus zoals Leaving Behind aanhaalt meer dan zwak. Je kan zo'n reactie op een skype chat zetten, maar dat maakt deze discussie monddood. Het enige zinnige dat ik hier op te zeggen heb, buiten dat hij simpelweg dingen zegt die ik compleet onderuit heb gehaald in mijn begintopic, is dat hij mijn standpunt bewijst. Tick bevat veel spelers die niks zeggen, ik weet dat er spelers zijn die er zo over denken als ik. Het punt is echter, dat ik mijn bek opengetrokken heb. Ik heb gezegd waar het op stond, de leiding van Tick kan niet tegen een volle klap met waarheid in hun gezicht. Kritiek wordt weggestopt, genegeerd en tja, gekickt. Dat Tick zijn mannetje hier niet staat bevestigd mijn visie enkel en alleen maar.
En dat komt er. Ik had het eerder willen posten, maar dit topic werd gepost tijdens mijn werk, en ik ben net pas klaar, het gewone leven gaat voor (tw vult mijn maag niet )
Ik hoop voor 0:00 iets te kunnen posten, maar pin me daar niet op vast.
Tick! tikt niet meer. De zin waarmee jij je post begon, en inderdaad het topic waarmee The Angels of Death zijn vertrek aanduidde. Een topic dat aangaf hoe ver Tick! was afgegleden, hoe de stam op het randje van de afgrond stond. De tijd stond stil en het einde was nabij, of zoals ik zelf al tegen ons account had opgemerkt: Time ticks away... but nothing happens. Zoals gezegd, activiteit was laag, VV's werden amper gedraaid, 3 tot 4 VV's bij 1 account was niet ongewoon, en er gingen inderdaad dorpen verloren, maar werden ook weer gewonnen in de flow van het spel. Maar goed John ging vertrekken, en dat zou het einde zijn. In een gesprek werd hij echter overgehaald om nog 2 dagen te wachten, 2 dagen waarin een laatste poging zou worden gedaan de batterijen te vervangen en het tikken te starten, de schaapjes te hoeden en de ellende uit de leiding te halen.
Je begint met een hele voorgeschiedenis van je account, zelf speel ik nog niet echt lang op deze wereld, slechts anderhalve maand nog, dus ben hiervan niet echt op de hoogte, vergeef me daarin.
Wat betreft Cameltoe, ze bestaan inderdaad veel uit interns en bbs, hoe ze hier aankomen, geen flauw idee, ik was er toen niet, dus kan ik me ook niet over uitlaten. Je roept op tot een discussie met hen, wat tot nu toe een beetje stukgelopen is. Ook roep je over een stab die zij zouden hebben willen uitvoeren, als je hiervoor iets hebt wat gegronde reden geeft tot deze verdenking, of daadwerkelijk bewijs,zou ik je willen vragen dit te tonen. Anders kan ik ook wel roepen dat .Aftersky me wilt stabben, maar dat komt dus over als roepen dat het stortregent bij heldere hemel.
Wat betreft dat de Tick!-leden die toen nog Quiem (Tick! bestaat uit meer dan enkel de ex-Quiem leden) vormden op de hoogte hiervan waren wil ik de heer John van TAOD naar het getuigenbankje roepen om hier meer toelichting op te geven, gezien hij volgens jouw post hier meer over wist. Dit hele verhaal was in ieder geval niet bekend bij Dynamic Insanity, vandaar dat Hans ook het volgende aangaf: "Team cameltoe heeft nooit gestabt, als je dit aantoonbaar hebt zie ik het graag, maar dit heeft hij nooit gedaan, zijn spelers met classe, netheid en fair play" omdat wij ze tot nu toe enkel op die manier hebben meegemaakt. ook vraagt hij je hierin om evt bewijs voor je aantijgingen, net zoals ik doe eerder in mijn post, een vraag waarop je niet hebt gereageerd naar ons toe.
Gelukkig zijn wij ook van poetsen en niet lullen, al lullen we graag tijdens het poetsen. Kritiek is dan ook altijd welkom, want meer ogen zien meer. als we dingen horen uit verschillende invalshoeken kunnen we dingen sneller en nauwkeuriger aanpakken, en fouten verbeteren en voorkomen. Mijn excuses voor het ontbreken van charme, ik ben niet moeders mooiste, en heb autisme, dus mijn sociale skills kun je ook wel uit het raam gooien. Als het aan kwaliteit en goed functioneren ontbreekt, schroom niet om kritiek te geven,ben ook maar een mens, we maken ook fouten, maar met kritiek kunnen we reflecteren en verbeteren.
Wat betreft Tai chi kan ik je met 1 ding gelijk geven. Als leiding hadden we onze mening klaar, we waren tegen zijn join, ondaks de ligging zou zijn persoonlijkheid en grilligheid een te groot risico voor de stammoraliteit gaan vormen. Als account hebben wij dus ook tegen gestemd. en inderdaad je waarschuwde ons voor hem, net als ons account, al deden wij het in iets uitgebreidere bewoordingen. uiteindelijk hebben we ons laten overhalen door de meerderheid van de stam, om onze stem te veranderen mits Thomas zich aan bepaalde afspraken ging houden. Helaas weten we allemaal hoe het gelopen is en, niet binnen een week, maar exact 2 weken later (clicky) verliet Thomas Tick weer, het risico was genomen, maar was verkeerd uitgepakt. Dat dit niet besproken zou mogen worden is misschien ergens verkeerd uitgekomen, mogelijk in emotie om zijn leave heen. Dat er verzocht werd over "het weer" t praten in de stamchat was niet om zoiets te verdoezelen maar was een onderdeel als reactie om een vraag om meer activiteit in de stamchat, om tot verbroedering te komen en meer eenheid te smeden, de planning was tenslotte nog steeds tot het einde van de wereld als 1 groep te strijden, hoe hechter de groep des te beter het is.
Zeker is er genoeg tijd gestoken om alles op de rails te houden, dit is tenslotte ook iets wat veel tijd kost, zoals je zelf op w56 hebt ondervonden als leiding in spared (verbeter me als jij dit niet bent, maar iemand anders die op seraphim speelt). Maar het sturen van Bedelmails waarin we uitleggen hoe zwaar ons leven wel niet is? Uit de 7 mails die eruit gegaan zijn naar de hele stam, wordt er slechts in 1 gesproken over gevoelens, en dat was waar hans en ik het hadden over het verminderde spelplezier in w54 ivm stamzaken, waar spelplezier het belangrijkste blijft voor onszelf, gezien dit toch een spelletje is, een tijdverdrijf. Als er al persoonlijke missfortuinen werden gedeeld door ons is dat in onze eigen accountchat, waar we elkaar wat beter kennen, niet met heel de stam.
ook het meerdere keren motiveren komt slechts 2 keer voor: de eerste keer als sollicitatie, die iedereen van Quiem maakte voor het joinen van Tick!, en de tweede keer vanuit ons om te peilen of een doorstart maken met Tick! nog wel zin had.
Er is inderdaad genoeg gespeeld, Zuid-Tick!, om het zo gemakshalve te noemen, zou een massa doen op cameltoe en Noord-Tick! op Rude. Hierin hebben wij inderdaad verzuimt het plan op cameltoe te controleren als leiding, en met ons hebben nog anderen, waaronder jij ook, toegeven dit niet te hebben gedaan, waarvoor je ons terecht de schuld kan geven, en wij ook terecht de schuld van nemen.
De massa ging dus niet goed, er werd geen resultaat geboekt. De planner ging plat op zijn bek, maar dat is vaak de beste manier van leren: fouten maken, en reflecteren wat er fout ging en hoe dit aan te pakken en te voorkomen.
Via PM zijn tussen onze accounts meerdere gesprekken geweest en ook enkele langere PM's, een PM zoals je in je spoiler hebt staan is echter niet bij Dynamic Insanity te vinden, wil je even vermelden aan wie je die geschreven hebt zodat we kunnen gaan kijken waarom die PM niet beantwoord is.
Wat betreft John, het spijt mij dat je niet tot een gelukkig huwelijk bent gekomen met ons stamzeikwijf, maar ik betreur ook dat je niet naar de leiding bent gekomen voor relatie-therapie om de geschillen te kunnen uitspreken of tot een alternatieve manier van communicatie tussen jullie beiden te kunnen komen. In plaats daarvan heb je gekozen voor een vechtscheiding waarin je hier op het AF op de man gaat spelen, door hem door het dlijk te halen doormiddel van bepaalde tw-momenten, een sneer naar zijn mentale gesteldheid, geslacht en leeftijd. In het hele stuk over john zit 1 zinnig stukje over onderlinge skype gesprekken, maar dit wordt volledig ondergesneeuwd.
Uiteindelijk komen we terug bij operatie vervang de batterij, er ging 1 pm van Niels eerder uit dan de rest van de pm's tijdens de bekendmaking van het nieuwe plan, en dit bracht de geruchtenmolen op gang voordat we zelf alles netjes konden afhandelen, een fout van onze kant, en een waaruit we in de toekomst lering gaan trekken.
Wat betreft de off-inventarisatie, na 36 uur is er inderdaad een herinnering uitgegaan naar de leden die nog niet ingevuld hadden, waren er op dat moment 3, waarvan er 1 invulde tijdens het verzenden. hierop kregen we netjes antwoordt dat het vandaag nog kwam, en wij gaven onze beweegreden voor de snelheid, gezien je zei solo te spelen werd er gevraagd of een co een mogelijkheid was, wat niet nodig was, en waarna je vroeg waarom de commotie om die inventarisatie nodig was, waarbij je verduidelijkte waarom je verlaat was, wij accpeteren het punt en de zaak is afgedaan, nergens komt je plek in tick zelfs in opspraak.
Dynamic Insanity 24.06.17 11:04
Beste [player]Seraphim[/player],
Ongeveer 36 uur geleden is er een Off-inventarisatie op het forum gezet met de vraag om deze zo snel mogelijk in te vullen.
Nu is deze nog niet ingevuld door jullie account. Als stam hopen wij natuurlijk op een snelle response in belangrijke zaken als rekrutering, verdediging maar ook in offensieve topics als deze.
wij hopen dat jullie dit topic alsnog voor het einde van de dag kunnen invullen, en een verklaring kunnen/willen geven waarom deze iets verlaat is, en we hopen dat bij een volgend belangrijk topic er sneller gereageerd kan worden
Ik speel solo en heb niet altijd de tijd beschikbaar om zo snel mogelijk een forum lijstje te maken. Mijn account wordt gewoon in de gaten gehouden en alles loopt, maar als ik een paar dagen druk ben en geen tijd heb voor TW blijft het daar ook even bij.
Het is niet aanvallend bedoelt hoor, maar is het dan niet tijd om een co erbij te zoeken? Want 36 uur is 1,5 dag he, das vrij lang zeker omdat clears maar 10 dagen nodig hebben om vol te raken
Dus misschien een co'tje erbij?
Seraphim 25.06.17 10:36
Ik zal nooit een co erbij nemen.
Ik snap echter de commotie erom niet helemaal. Er is al een aanvalsplan voor Cameltoe (hetgeen waar de off-inventarisatie deze ronde voor gemaakt is voor de spelers in deze regio). Ik heb met speedslak kort gesloten hoeveel clears ik heb en wat ik kan realiseren en daar zou het plan op aangepast worden. Daarom zag ik de noodzaak er ook niet zo van om direct dat in te vullen. Anders was het waarschijnlijk ook eerder gebeurd.
Dynamic Insanity 25.06.17 12:35
Ik snap je punt, maar deze instelling wekt ergenis op in de stam. Het lijkt een wat lakse houding terwijl iedereen er vol voor wil gaan
Hopelijk begrijp je dat
Seraphim 25.06.17 13:20
Het heeft 0 te maken met laksheid en ik had eigenlijk gehoopt dat dat ondertussen te zien was.
Dynamic Insanity 25.06.17 13:24
Het is inderdaad nu duidelijk maar zo kwam het even over bij ons
Sommige spelers hebben er inderdaad moeite mee dat je je naam niet bekend maakt. Persoonlijk heb ik er geen problemen mee, maar er zijn argumenten te maken voor beide partijen. Jij houdt van je privacy en de anonimiteit en dat is je goed recht, maar voor een ander kan het onpersoonlijk overkomen dat ze er geen labeltje op kunnen plakken als marcel of jan, en dat kan teambinding in de weg staan.
Helaas weer een niet onderbouwd stukje moddergooien. Helaas heb ik over alle slechte plannen van aanpak geen kritiek ontvangen, dus kon ik deze helaas ook niet verbeteren.
Het siert je dat je om je medespelers denkt en hun namen niet wilt noemen, dat wil ik graag respecteren. Desalniettemin wil ik die spelers oproepen persoonlijk contact met mij te zoeken, zodat we om de tafel kunnen gaan zitten en kunnen gaan kijken hoe we deze problemen kunnen oplossen, de gevoelens een plaatsje kunnen geven, en hoe we een dergelijke sisutatie in de toekomst kunnen voorkomen. Dit is in mijn optiek ook 1 van de taken van de leiding, dus zulke gesprekken ga ik dan ook graag aan.
Verder wil ik kwijt dat er voor plaatsmaken voor Niels en Cameltoe niemand heeft hoeven weiken, het besluit om zonder je verder te gaan was al genomen voor de optie om 1 of beide heren te rekruteren uberhaupt werd bekeken, en niet om pure inactiviteit, maar om het gebrek aan stamcohesie, gebrek aan duidelijke communicatie op stam niveau of met je buren, zoals je zelf al aangaf. Het werkte niet samen met de stam, en dat heeft de doorslag gegeven.
In ieder geval is het plan opgezet en uitgevoerd, de nieuwe batterijen komen op gang en de eerste secondes van Tick! zijn weer getikt, en dat er nog vele nieuwe mogen komen, ondanks de lange weg die we nog moeten gaan.
Namens Dynamic Insanity en de leiding van Tick!
-maarten
PS: hans zijn skype reactie was misschien iets te kort door de bocht, mede door zijn prive-situatie, wat verder niet aan mij is om hier te bespreken. Ik hoop met dit relaas meer duidelijkheid op de zaak te kunnen werpen, een mooie discussie te kunnen openen en hans zijn reactie meer te hebben kunnen toelichten.
Hoezo zou je over je eigen vertrek uit een stam een topic gaan openen? 1 reden en dat is aandachtgeil. Als iedereen om een leave uit een stam een hele AF post gaat maken dan had Thomas van Tai Chi een hele bijbel tekst kunnen schrijven Xd. Snap het totale idee niet achter deze post. Niemand vraagt om een uitleg over een leave en iemand jankt er een heel dagboek neer van de gebeurtenissen binnen tick en er komt een discussie over oorlogtopic en bullshit? Zoals ik zei veeg hem van de kaart dan weet je die gelijk heeft want sterkste/slimste wint altijd.
Hoezo zou je over je eigen vertrek uit een stam een topic gaan openen? 1 reden en dat is aandachtgeil. Als iedereen om een leave uit een stam een hele AF post gaat maken dan had Thomas van Tai Chi een hele bijbel tekst kunnen schrijven Xd. Snap het totale idee niet achter deze post. Niemand vraagt om een uitleg over een leave en iemand jankt er een heel dagboek neer van de gebeurtenissen binnen tick en er komt een discussie over oorlogtopic en bullshit? Zoals ik zei veeg hem van de kaart dan weet je die gelijk heeft want sterkste/slimste wint altijd.
De vraag 'welk account binnen Tick is dit' was gericht op jouw post. Die was van dermate laag niveau dat ik graag wilde weten welk account door dat soort spelers werd bespeeld.
Hé vriend, ff dimmen hé, uit één post het maar hebben over dat 'soort' spelers is nogal kortzichtig hé. Ik ken hem, echt een kwaliteit speler, als je hem niet kent is dat zonde en zou je beter gewoon eens informeren wie het is en je enigzins inlezen.
Hé vriend, ff dimmen hé, uit één post het maar hebben over dat 'soort' spelers is nogal kortzichtig hé. Ik ken hem, echt een kwaliteit speler, als je hem niet kent is dat zonde en zou je beter gewoon eens informeren wie het is en je enigzins inlezen.
Ik bespeel Drie Muske, staat ook vrij duidelijk in mijn handtekening haha.
Ik nam echter aan dat je een speler binnen Tick! was, omdat Tai Chi op pagina 1 zei dat je op The Angel of Death speelde.
Zie nog steeds niet in waarom een speler hier geen topic over zou mogen openen. Dit laat zijn kant van het verhaal zien, opent de discussie erover en geeft dit forum nog een soort van leven, in tegenstelling tot die 5 wekelijkse spamposts in het praattopic. Een reactie dat dit alleen is om 'zijn zielige verhaal' te laten horen, slaat in mijn mening dan ook nergens op.
Ik snap best dat een speler zichzelf mag verdedigen en vind de manier van posten ook netjes qua opbouw etc. Echter vind ik het kansloos om jezelf te verdedigen terwijl niemand er over begint. Ik heb ook toen ik op TDS kwam de stam geleaved. Waarom zou ik daar een topic over maken als niemand daar over begint? Indien ik iemand zou stabbem dan verdedig ik mezelf toch ook niet eerst voordat ik er op aangesproken wordt. Misschien andere situatie dit maar ik vind het vreemd dat je je zelf verdedigd terwijl je geeneens aangevallen wordt op bepaalde punten dat is meer mijn idee. Wat er gebeurd is daar kan mij persoonlijk weinig schelen aangezien je binnen tick al even niet best loopt volgens mij.
Indien bijvoorbeeld Tai Chi een post had gemaakt waarin die de betreffende speler neerhaald zou ik geheel begrijpen dat er een grote post komt waarin je jezelf verdedigd alleen om zelf een verdedigende post te maken vind ik vreemd. Ieder zal daar anders naar kijken
Ik snap best dat een speler zichzelf mag verdedigen en vind de manier van posten ook netjes qua opbouw etc. Echter vind ik het kansloos om jezelf te verdedigen terwijl niemand er over begint. Ik heb ook toen ik op TDS kwam de stam geleaved. Waarom zou ik daar een topic over maken als niemand daar over begint? Indien ik iemand zou stabbem dan verdedig ik mezelf toch ook niet eerst voordat ik er op aangesproken wordt. Misschien andere situatie dit maar ik vind het vreemd dat je je zelf verdedigd terwijl je geeneens aangevallen wordt op bepaalde punten dat is meer mijn idee. Wat er gebeurd is daar kan mij persoonlijk weinig schelen aangezien je binnen tick al even niet best loopt volgens mij.
Indien bijvoorbeeld Tai Chi een post had gemaakt waarin die de betreffende speler neerhaald zou ik geheel begrijpen dat er een grote post komt waarin je jezelf verdedigd alleen om zelf een verdedigende post te maken vind ik vreemd. Ieder zal daar anders naar kijken
Sorry voor het late antwoord maar de stamnicht moest nog wat poetsen.
Ik vind het echt sneu voor je dat je mijn post als openingszin moet gaan gebruiken, Miss Seraphim. Kon je gewoon zelf niets beters verzinnen? Aangezien alles wat ik deed in jou ogen toch Ozo slecht was. Maar het enige dat ik hier zie zijn Quotes van mij. Anyway, ik vind het echt een eer om deze geweldige post te lezen. Kom mijn naam zo vaak tegen en ben zelfs de stamnicht van Tick. Waarvoor dank, echt waar.
Ik ga er vanuit dat je wilt dat ik inhoudelijk ga reageren op al die zinnetjes die je uit onze gesprekken plukten zonder het totaal verhaal erbij te zetten. Hier zal vast 1 of andere psychologische term en of ziekte aan vast hangen. Waarvoor ik je toch wel even wil vertellen dat je daar IRL echt moet mee oppassen.
Camel;
Je haalt daar ergens een skype gesprek aan over wat ik van Camel denkte. Geen idee waarom je dit zelfs aanhaalt en of wat je hiermee wilt bereiken. Als je mij dit even kan uitleggen wat je doel is met persoonlijke gesprekken rond te sturen zijn we toch alweer een stap verder.
Voor de rest dacht ik inderdaad zo over Camel. Alleen denk ik over wel meer spelers zo, zie een Trasecolare die pas vanaf 1.5m een deftige ODA/ODD groei kreeg. Kan nog wel heel lijstje maken.
Dus wat is je doel omtrent dit?
Je Quote daar ook een zin van Hans maar je kan nergens serieuze zaken voorleggen. Het enige dat je doet is een skype gesprekje van 5 zinnen wat uiteindelijk een gesprek van 2h was snel kopieren en zeggen kijk hoe de stamnicht erover denkt! Mijn mening? Je staat wankel op je beentjes en probeert op 1 of ander manier tegen elkaar op te zetten. Dit is je voorheen een paar x gelukt vandaar dat je ook de "pist" in mocht.
Janken over een massa waar dat jij als front account 30 cleartjes aan spendeerde is dan ook alweer schrijnend niet? Alweer een reden waarom je de pist in mocht. Je wist dat Camel zodanig stacked stond dus stak je liever je clears in andere dorpen dan in een gezamelijk stamactie.
Je zegt dat ik je persoonlijke klopgeest was. Hierbij vraag ik je dan ook toestemming om onze gehele skype chat openbaar te maken. Zodat de gehele wereld kan zien wie er de klopgeest was en wie er uiteindelijk misbruikt werd.
Je geeft aan dat ik je activiteit checkte. Verklaar nader?
Iedereen die mij kent als speler weet dat ik een serieuze samenwerking met mijn buren wil. Zeggen dat je alles solo aan kan en er gebeurd weken niets brengt dan ook de nodige irritatie's mee. Dit is dan ook alweer een reden waarom jij niet meer in Tick hoorde. 0 Samenwerking, 0 intentie om je te mengen in de stam en 0 intentie om ook maar iets te willen betekenen voor de stam en het enige dat je deed was de boel verder opblazen. Best zielig, i know..
Ik vind het best raar dat je na jou vertrek opeens met spelers binnen Tick gepraat hebt. Zowat iedereen, elke speler binnen Tick weet niet eens van het bestaan van je account af. Vraag je zelf maar af hoe dat komt.
Voor de rest ben je best goed in modder gooien en wat random dingen in elkaar te gooien. Zinnetjes te kopieren om mensen op een ander spoor te zetten. Maar ik lees wel als je ingaat op mijn verzoek.
Voor de rest ga ik nu als stamnicht verder poetsen want van lullen hou ik niet zo. Had jij misschien ook beter gedaan in plaats van te laten zien wat voor karakter je echt hebt.
Alvast een fijne nichterige dag nog Miss Seraphim!