Threat Unknown

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51023

Guest
Hallo AF lezers,

Sinds deze dag, geen idee wanneer het officieel is gemaakt?, zijn Amir en ik verwijdert van het account Threat Unknown.
Reden: Amir en ik hadden een ruzie :eek:
Gewoon paf boem: 3e co zei tegen de eigenaar (rare vent is dat die Midas): Amir en Niels (ik dus) hebben vaak ruzie, ik vind dit niet leuk, hun weg of ik weg. Die Midas natuurlijk, ja, hun weg! Geen overleg, verhaal aanhoren, nee gewoon wachtwoord veranderen.

Onacceptabel niet?

Ik verdikkie gewoon 1/3 van alle farms verstuurd, elke dag actief online, die Midas (eigenaar) nooit gezien?

Met dit bericht wil ik dus even laten zien wat het succes was van Threat Unknown in deze startfase (Amir en ik), en hoe Threat waarschijnlijk keihard naar beneden zal gaan als ze horen van iemand dat ze moeten "farmen"
Googlen en zien: een dorpje aanvallen voor grondstoffen. Oke denkt Midas: 500 LC erop...(zover hadden we 't al geschopt ja :p)

Threat Unknown zal dus in deze wereld flink gaan falen...

Hopelijkk begrijpen jullie me,
ik open dit topic gewoon voor 'n discussietje, en te laten zien waarom TU over een tijdje niks meer is...


MVG
Niels (waarschijnlijk ook namens Amir)

xxx
 
Reactiescore
0
1260654052470.jpg


2qnb2gh.gif
 

DeletedUser

Guest
Zozo, vandaag ging ik buiten en er lag sneeuw nuja niet dat dat zo erg is hoor want sneeuw is in het algemeen wel leuk.
Alleen is sneeuw ook glad en zeker met ijs enz je weet zelf je kan vallen zeker als je slechte schoenen aan hebt. Jaja zo
van die schoenen zonder grip he ^^ Dus wat deed ik naar buiten gaan en ik schoof uit. Ik was bijna gevallen maar gelukkig
had ik goede reflexen toen ben ik naar men honden geweest waar ook sneeuw lag logisch he want sneeuw valt over
een groot oppervlak en niet op een kleine vierkante meter.

Dus wat zei men vader tegen me ? Pas op dat je niet valt maarja het was al te laat ik viel en bam niet overleggen ofz met god
van wil je vallen enz nee hoor gewoon vallen :s

Maar men honden die schuiven niet dat is niet eerlijk want ik wandel veel verder dus ja ik snap het echt niet :confused:


Zie dit verhaal is net zo nutteloos als het jouwe maar dit is ook een discussie over waarom honden niet glijden en wij wel :mad:
 

DeletedUser

Guest
Ja, maar elke gek weet toch ook dat hij spijkers onder zijn handschoenen moet dragen. Dan glij je niet uit. Kijk maar eens onderde oren van een hond, daar zitten als je goed kijkt allemaal lijm dradendie vastkleven aan de sneeuw.
 

DeletedUser

Guest
Zozo, vandaag ging ik buiten en er lag sneeuw nuja niet dat dat zo erg is hoor want sneeuw is in het algemeen wel leuk.
Alleen is sneeuw ook glad en zeker met ijs enz je weet zelf je kan vallen zeker als je slechte schoenen aan hebt. Jaja zo
van die schoenen zonder grip he ^^ Dus wat deed ik naar buiten gaan en ik schoof uit. Ik was bijna gevallen maar gelukkig
had ik goede reflexen toen ben ik naar men honden geweest waar ook sneeuw lag logisch he want sneeuw valt over
een groot oppervlak en niet op een kleine vierkante meter.

Dus wat zei men vader tegen me ? Pas op dat je niet valt maarja het was al te laat ik viel en bam niet overleggen ofz met god
van wil je vallen enz nee hoor gewoon vallen :s

Maar men honden die schuiven niet dat is niet eerlijk want ik wandel veel verder dus ja ik snap het echt niet :confused:


Zie dit verhaal is net zo nutteloos als het jouwe maar dit is ook een discussie over waarom honden niet glijden en wij wel :mad:

Mijn hond glijdt wel
 

DeletedUser

Guest
Dit topic is volledig zinloos en word dus ook gesloten.
Je moet co's hebben die te vertrouwen zijn, dus wat hij deed is gewoon jullie vertrouwen beschamen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan