This Is The End... (waarschijnlijk toch)

DeletedUser60360

Guest
Geachte spelers van wereld 21,

Misschien hoort dit ook wel thuis bij de aankondiging van Resist en Fruit om de wereld te stoppen, maar ik wil eigenlijk ook gewoon via hier eens iets zeggen.

Ik wil jullie allemaal alvast bedanken voor deze wonderlijke tijd die ik had en nogsteeds heb op deze wereld. Ik geniet nog elke dag van de unieke samenwerking en communicatie tussen alle spelers van deze wereld en ik ben telkens weer verheugd dat mijn manier van werken, wonder boven wonder, toch aan blijft slaan. Zij die mij kennen weten immers dat niet oorlog voeren, maar wel diplomatie mijn punt van uitblinken is...
Persoonlijk ben ik reeds lange tijd leider(Oprichter) van L.Z., mijn stam. Steeds krijg ik de steun die ik nodig heb van mijn leden en voor mij zijn het dan ook gelijken geworden. Net als waarschijnlijk velen blijkt het leidinggeven makkelijker als je moet leider zijn van je naasten. Zoals men zegt over de paus: eerste van de gelijken. Vanuit die visie is het niet alleen een eervolle taak om leider te zijn, maar ook een leuke taak waar ik dag na dag weer voldoening van krijg. Telkens respect geven en krijgen maakt dat er een unieke band ontstaat tussen de spelers, binnen en buiten de stam. Daarvoor en voor nog zo veel meer wens ik jullie te bedanken.
 

DeletedUser58227

Guest
Yo respect man! Misschien een ideetje dat ieder even persoonlijk een afscheid topic maakt?
 

DeletedUser

Guest
Hahahahaha :D:D Sorry hoor, maar met zo'n handtekening kan ik je echt niet serieus nemen :D
 

DeletedUser58227

Guest
Wanneer is die mod hier voor het laatst in actie gekomen? :)D)
 
Bovenaan