The V. tegen Para.

DeletedUser56594

Guest
Wat een onzin!!! Geen NAP waar is jullie para mentaliteit? Beuken Beuken Beuken!!!

nuubsss
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij gaat niemand bij jullie 'helemaal goed'. Wat een wanhopige faalactie.
 

DeletedUser56594

Guest
Wel +1 voor eaon!! Stuurt lekker veel fakes uit hetzelfde dorp op LC snelheid. Baas :cool:!
 
Reactiescore
4
Verander hun naam naar -RR-, Red Reports :D
 

DeletedUser57892

Guest
Ik wens morgen aan beide kanten good luck :)
op naar de hall of fame award
 
Reactiescore
57
Vechten Jonguuuuhh !!

:bijl::bijl::bijl::bijl::bijl::bijl::bijl::bijl: :licht::licht::licht: :ram::ram::ram::ram: :edelman::edelman::edelman::edelman:
 

DeletedUser56594

Guest
De 1e dag met incomings is bijna voorbij :).

Gvd op 10k verdediger van de dag gemist :(.

Succes aan beide partijen, en morgen wil ik wel de verdediger van de dag :mad::mad:
 
Reactiescore
4
Ik Wens The V. veel succes toe met het verlies,,
 

DeletedUser

Guest
Ik Wens The V. veel succes toe met het verlies,,

Waarom toch altijd zo onvriendelijk? ik vind het niet gek dat het AF zo rustig word en voor het over grote deel overheerst word door para spelers, met spelers zoals jou en flamewar is het hier gewoon niet prettig kletsen en discussiëren. Voorlopig heb ik meer groene en gele bollen als rode en dat geld voor meerdere V'tjes.

Jullie zijn ook gewoon mensen. Half gedeft, muur van 20 naar 11 en loopt nog een clear op.
http://nl20.tribalwars.nl/public_report/54003e2e2cfe8fae6d59c3641858a4ae
 

DeletedUser57892

Guest
Heb je gelijk in, beetje jammer van die impulsieve posten, inhoudsloze zooi, ik mis de oude discussies op w20 AF

@ Turgon dat was mijn schoonheids foutje :(

[12:30:43] Insane|J: eerste foutje gemaakt :(
[12:30:44] Insane|J: http://nl20.tribalwars.nl/public_report/8fe1fdae7685f94568214e95cdb177c0
[12:31:21] Jef: pff
[12:31:26] Jef: ook echt bij turgon:p
[12:31:29] Jef: (angry)
[12:31:34] Jef: godverdomme jeroen :p
[12:31:39] Insane|J: er stond dodged bij
[12:31:47] Insane|J: wrs def dat ik terug getrokken hebt uit een onnodig dorp
 
Reactiescore
57
Hihi, die jef is niet op zijn mondje gevallen :$
 

DeletedUser

Guest
lol, ik heb bij jullie aanvallen meer als 1 'foutje' gemaakt en ik poste dit bericht niet om je voor aap te zetten J. maar meer om mijn punt naar X-raider te maken.

Veel succes met verdedigen verder ;)
 
Bovenaan