The New World Order

Reactiescore
2.508
Ey! We lezen gewoon me hoor, let op je woorden :p:D
 

DeletedUser71298

Guest
Waarom is R-R allemaal noobs aan het rekruteren. Zijn ze zo wanhopig aan het worden of wat :p?
Alsof wij er iets aan kunnen doen dat iedereen tegen sagra wilt vechten ^^
En waarvan moet R-R wanhopig worden?
33ef243fda.png
 

DeletedUser71298

Guest
Hehe ja post maar alleen jullie stats als we nog 10 andere stammen hebben waar we oorlog mee hebben :p
Jij spreekt over r-r dus ja, ik post de stats tussen r-r en sagra. Lijkt me logisch.
Daarbij zijn jullie niet de enige stam die meerdere oorlogen tegelijk voert, R-R doet dit evengoed
 

DeletedUser70174

Guest
Lol, wees trots op DeKoster... Dat is hetzelfde als trots zijn dat je BB's kunt edelen man...
Een internaccount wat nog net niet zelf op bb is...
 

DeletedUser71298

Guest
Lol, wees trots op DeKoster... Dat is hetzelfde als trots zijn dat je BB's kunt edelen man...
Een internaccount wat nog net niet zelf op bb is...
Oh dus daarom zat hij zo te klagen in skypechats over dat hij werd weggeveegd ;)
 

DeletedUser71739

Guest
Hij klaagt en zaagt zoveel op andere werelden over casual 2. Wat wil je daarmee zeggen dan?
 

DeletedUser71298

Guest
Hij klaagt en zaagt zoveel op andere werelden over casual 2. Wat wil je daarmee zeggen dan?
Waarom klagen dat je weggespeeld wordt als je zogenaamd gestopt bent?
Het is dus niet echt geloofwaardig wat fireworks beweert
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71739

Guest
Waarom klagen dat je weggespeeld wordt als je zogenaamd gestopt bent?
Het is dus niet echt geloofwaardig wat fireworks beweert

Beetje naïef om alles maar gelijk aan te nemen vind ik. dekoster stond maanden onder vv
 

DeletedUser71298

Guest
Beetje naïef om alles maar gelijk aan te nemen vind ik. dekoster stond maanden onder vv
Alsnog blijft dan de vraag hoe weet hij dat wij hem aanvallen terwijl onder vv staat/stond en hoezo klaagt hij er dan over?
Lijkt mij dat een gestopte speler niet bepaald gaat kijken wie hem aanvalt, laat staan erover gaat klagen
 

DeletedUser74219

Guest
Alsnog blijft dan de vraag hoe weet hij dat wij hem aanvallen terwijl onder vv staat/stond en hoezo klaagt hij er dan over?
Lijkt mij dat een gestopte speler niet bepaald gaat kijken wie hem aanvalt, laat staan erover gaat klagen

Hij schijnt familie te zijn van jomanda dus tja dan weet hij dat wel he en klagen is toch het belangrijkste wat een mens moet doen.
Of was dat poar nemen
 
Reactiescore
205
Hehe kut Jeff.
Hij staat echt al maanden onder vv, konden er al tijden niks meer mee. Internen was de enige optie, alleen de ligging van de dorpen was niet bepaald lekker. Maar stats zijn stats, we hadden kunnen deffen als we de fout niet hadden gemaakt om het helemaal leeg te zetten :D
 

DeletedUser38277

Guest
Even een vraagje tussendoor he, voor @OracleOne. Wanneer ga je de resterende dorpjes van Herjan veroveren? Ik zie dat hij nog een paar dorpjes heeft :p
 
Bovenaan