The New World Order

Reactiescore
2.191
Stacknoob, terwijl meneer zelf def had staan van frontspelers. :D Cas1 stond je safe gestacked maar ik ben een stacknoob:)
 
Reactiescore
2.191
Zullen we maar niet melden dat ik letterlijk co was (die wel meer deed op vv dan op Oracle). Hou je illusies maar jochie.
 

DeletedUser74557

Guest
Nope,dorpen zijn dorpen en 30 dorpen zijn behoorlijk wat dorpen he :D

Wie weet,misschien stijgt dat aantal binnenkort wel ;)

je bedoeld verminderd dat aantal wel :p

30 dorpjes wauw missen ze ook echt als kiespijn... elders edelen we er weer paar 100 terug. :p
 

DeletedUser71298

Guest
Zullen we maar niet melden dat ik letterlijk co was (die wel meer deed op vv dan op Oracle). Hou je illusies maar jochie.
Als jij nooit loggen maar wel een grote bek geven "co zijn" noemt dan denk ik dat jij degene bent met illusies ;)
Ag op Darchy deed je ook niet veel meer dan dat dus misschien dat het jou versie van co zijn is :)
 
Reactiescore
2.191
Als jij nooit loggen maar wel een grote bek geven "co zijn" noemt dan denk ik dat jij degene bent met illusies ;)
Ag op Darchy deed je ook niet veel meer dan dat dus misschien dat het jou versie van co zijn is :)

Tuurlijk. Ik deed op darchy genoeg alleen op laatst niet zoveel. Maarja ik kan ook super veel doen als 1. range in de weg zit en 2. zestien acc problemen mee. Vergeet je allemaal puur omdat het je beter uitkomt:)
 

DeletedUser77389

Guest
Jullie zijn wel 30 dorpen kwijt aan die flop, doet schijnbaar toch iets goed ;)

Lol dit zou wel heel slecht klinken, maar zijn wij 30 dorpen kwijt :eek:. Heb dat oprecht niet gezien tussen al die veroverde dorpen op Faith van ons :oops:.

Wordt denk ik te inactief met deze weerstand...
 

DeletedUser71298

Guest
Tuurlijk. Ik deed op darchy genoeg alleen op laatst niet zoveel. Maarja ik kan ook super veel doen als 1. range in de weg zit en 2. zestien acc problemen mee. Vergeet je allemaal puur omdat het je beter uitkomt:)
Wat deed jij op Darchy behalve klagen en geen spelers durven aan te vallen?
En wat heeft 16 (die niet eens meer in de stam zat) met Darchy te maken behalve dat jij constant zat te zeuren dat je die wou internen?
 
Reactiescore
2.191
Wat deed jij op Darchy behalve klagen en geen spelers durven aan te vallen?
En wat heeft 16 (die niet eens meer in de stam zat) met Darchy te maken behalve dat jij constant zat te zeuren dat je die wou internen?

Ben je nou echt zo'n mongool :D Ik kon niemand aanvallen door range. De spelers die ik kon aanvallen waren uiteindelijk op delete gegaan, tja :rolleyes:

Het idee was om 16 te internen, dat had Felicia al afgesproken en zou ook goed uitkomen voor totaal idee.
 
Reactiescore
660
En staat sagrada nog altijd zo onder druk van de tegenstanders?

:D
 

DeletedUser74557

Guest
Denk dat we wel verliezen hoor! bedoel Fener heeft wel 30 dorpen afgenomen, staan gelijk op omvallen
 

DeletedUser71298

Guest
Altijd een grote mond zo vanuit je safe zone, maar nu het bijna tijd is voor actie gaat meneer ervandoor hoor. Typisch.
Weet je wat typisch Is?
Maanden lang horen dat er zogenaamd geen spionnen geplaatst zijn maar toch van alles direct op de hoogte zijn, edelmassa's gooien omdat je niet op een normale manier kunt winnen, vijanden manipuleren zodat ze naps afsluiten, je gehele rekrutatiebeleid zo zetten dat alleen edelgiganten of spelers in de top 20 mogen joinen want ja iemand zou eens weerstand kunnen bieden, het moeten hebben van overlopers en account rippers, ben ik nog wat vergeten over de speelstijl van sagra?
Front heb ik al maanden dus hoe kom jij bij safezone?
Mijn front is groter dan iedereen in Faith of blr dus ik volg het niet.
Daarnaast heb ik al weet ik veel hoelang geen aanvallen gehad, weken/maanden geen groei behalve interns dus je kunt nou ook niet echt beweren dat ik actief speelde op cas2.
Dusja als een gefaalde stam mij gaat aanvallen op een wereld waar ik met moeite nog de zin bij elkaar moet rapen om überhaupt te loggen dan knal ik hem op delete. Ik gun jullie namelijk geen stats en op deze manier is de wereld alleen maar sneller klaar dus wat klaag je nou?
 
Bovenaan