The New World Order

DeletedUser71298

Guest
Het draaide om R-R tegen sagra en rise, wel de discussie blijven volgens boys

Ik was wel nieuwsgierig hoe de stats eruit zouden zien als de hele wereld tegenover RR stond. Tuurlijk maken we verliezen maar de clears en edels komen vanuit alle kanten binnen bij Sagra en ondanks dat staan we nog flink positief in de stats. RR schuilt weer achter al hun bg's die ons bezig moeten houden zodat hun een poging op het front kunnen wagen. Ga dus aub niet stoer lopen doen met jullie stats alleen en voeg daarbij jullie o zo belangrijke bg's gewoon aan toe, dan ben je pas een vent. Of ben je nog steeds teleurgesteld dat we geen gehoor gaven aan jou 'sollicitatie' voor Sagra?
Ja ik ben zo teleurgesteld in een geweigerde sollicitatie die nooit plaats gevonden heeft :)
 

DeletedUser71739

Guest
Wat is dat toch met Rise?

Leuk hoe je dat vol blijft houden terwijl het gewoon te lezen is. Hou jij jezelf altijd voor de gek?
 

DeletedUser16343

Guest
Kyro. die man ziet spoken maar goed laat hem maar hier nu en dan wat posten dan blijft dit forum tenminste nog wat actief want hij spreekt hier voor 6 stammen ofzo anders waren we hier over bier met eieren aan het praten nu we het er toch over hebben @morloch. waar blijft mijn bier !!!
 

DeletedUser74219

Guest
Tja blijkbaar schiet het met @OracleOne ook niet op met halen precies zelfde als @kyro .

Denk dat ik zelf ma meot lopen ik ga dadelijk eerst ff een uurtje op shift rammen .
En daarna nemen wij dr een Poar
 

DeletedUser77260

Guest
Zoveel praatjes over vies spel terwijl R-R bewijst hier de topper in te zijn.
Word tijd dat R-R snel word opgedoekt :cool:,

Wie was jij ook al weer? Jij kon volgens mij ook alle hulp gebruiken die je kan krijgen.. Hoe is het nou met 'die noobs van r-r wegspelen'?
 

DeletedUser74016

Guest
Het draaide om R-R tegen sagra en rise, wel de discussie blijven volgens boys

Ja ik ben zo teleurgesteld in een geweigerde sollicitatie die nooit plaats gevonden heeft :)

Volgens mij is het dit forum nog steeds Sagra vs R-R, Faith, BLR en DH. Als dat kleine deel van de discussie daar over gaat en jij haalt er stat bij, dan kunnen wij de stats van de hele oorlog er ook bijhalen toch?
 

DeletedUser71298

Guest
Wat is dat toch met Rise?

Leuk hoe je dat vol blijft houden terwijl het gewoon te lezen is. Hou jij jezelf altijd voor de gek?
Dan moet je toch echt eens terug naar school om te leren lezen.
Jij brengt het ter sprake, niet ik.
Jij begint over sagra joinen, niet ik.
Nergens staat ik wil sagra joinen, blijf dus niet zo draaien aub
Volgens mij is het dit forum nog steeds Sagra vs R-R, Faith, BLR en DH. Als dat kleine deel van de discussie daar over gaat en jij haalt er stat bij, dan kunnen wij de stats van de hele oorlog er ook bijhalen toch?
Klinkt logisch
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77389

Guest
Het draaide om R-R tegen sagra en rise, wel de discussie blijven volgens boys

Reageer nou maar gewoon op de berichten inplaats van onzin praten over dat het opeens over R-R tegen Sagra en Rise gaat. Zou 2 vragen aan je nog maar eens herhalen.

-Sinds wanneer hebben wij een bg met rise?

-Ligt het aan mij of staat Sagra ook aan deze kant positief? Waar zijn jullie 300 dorpen winst?
 

DeletedUser71298

Guest
Reageer nou maar gewoon op de berichten inplaats van onzin praten over dat het opeens over R-R tegen Sagra en Rise gaat. Zou 2 vragen aan je nog maar eens herhalen.

-Sinds wanneer hebben wij een bg met rise?

-Ligt het aan mij of staat Sagra ook aan deze kant positief? Waar zijn jullie 300 dorpen winst?

Lees normaal dan hoef je geen onnodige vragen te stellen ^^
 

DeletedUser71739

Guest
Dan moet je toch echt eens terug naar school om te leren lezen.
Jij brengt het ter sprake, niet ik.
Jij begint over sagra joinen, niet ik.
Nergens staat ik wil sagra joinen, blijf dus niet zo draaien aub

Klopt inderdaad dat er nergens staat dat je Sagra wilde joinen, letterlijk dan. Iedereen die tussen de regels door kan lezen zien heel goed waar je op uit was, verschuilen achter jou letterlijke onderbouwing heeft geen nut. Daarnaast zal ik blijven draaien tot je mans genoeg bent om het gewoon toe te geven. Leg het volgende ook eens voor me uit dan,

ayvo7o.jpg


Waarom was je zo bang dat het bekend zou worden bij de rest?

Maar als we nu even zeggen dat jij alleen uit was om herjan te pakken, lijkt dit niet een beetje op de bg tussen Sagra en Forged om cn1 in te maken? Hier was je fel op tegen toen maar toch wilde je dus weer in april 2017 een samenwerking met Sagra om giants en Faith op te ruimen. Faith de bg die alles voor jullie overheeft en jullie nooit zullen laten vallen.

332xxeg.jpg


Buiten dit alles om ben ik ook te weten gekomen dat Forged mij de verantwoordelijkheid geeft van de komst van de edelgiganten. Op deze manier is geprobeerd om iedereen tegen Sagra op te zetten, met succes, proficiat. Als de bg's even de statistieken bekijken van casual 2 zien ze wel wie eerst toegetreden is met edels en wie er later bij gekomen is. Gelukkig zijn er inmiddels aantal spelers uit jullie bg's die het inzien maar geen weg meer terug zien nu. Er komt een moment dat de waarheid de leugens achterhaald.

2r4ms5f.jpg


2qx0ojq.jpg


Zoals je kan zien beginnen ze het door te krijgen wat voor stam Giants/RR is, het tij kan nog wel eens gaan keren voor jullie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16343

Guest
Wie was jij ook al weer? Jij kon volgens mij ook alle hulp gebruiken die je kan krijgen.. Hoe is het nou met 'die noobs van r-r wegspelen'?

Ik was het die jou de pm stuurde en ik wil hem er ook wel even bij pakken je bent de enigste die eerlijk hebt gereageerd hoe je er overdacht en dat moet ook gezegd worden petje af hoe je eigen in stand houd ! Jij speelt teminste geen vies spel !
Welke kant je kiest is natuurlijk je eigen keuze ;)
 

DeletedUser71298

Guest
Klopt inderdaad dat er nergens staat dat je Sagra wilde joinen, letterlijk dan. Iedereen die tussen de regels door kan lezen zien heel goed waar je op uit was, verschuilen achter jou letterlijke onderbouwing heeft geen nut. Daarnaast zal ik blijven draaien tot je mans genoeg bent om het gewoon toe te geven. Leg het volgende ook eens voor me uit dan,

ayvo7o.jpg


Waarom was je zo bang dat het bekend zou worden bij de rest?

Maar als we nu even zeggen dat jij alleen uit was om herjan te pakken, lijkt dit niet een beetje op de bg tussen Sagra en Forged om cn1 in te maken? Hier was je fel op tegen toen maar toch wilde je dus weer in april 2017 een samenwerking met Sagra om giants en Faith op te ruimen. Faith de bg die alles voor jullie overheeft en jullie nooit zullen laten vallen.

332xxeg.jpg


Buiten dit alles om ben ik ook te weten gekomen dat Forged mij de verantwoordelijkheid geeft van de komst van de edelgiganten. Op deze manier is geprobeerd om iedereen tegen Sagra op te zetten, met succes, proficiat. Als de bg's even de statistieken bekijken van casual 2 zien ze wel wie eerst toegetreden is met edels en wie er later bij gekomen is. Gelukkig zijn er inmiddels aantal spelers uit jullie bg's die het inzien maar geen weg meer terug zien nu. Er komt een moment dat de waarheid de leugens achterhaald.

2r4ms5f.jpg


2qx0ojq.jpg


Zoals je kan zien beginnen ze het door te krijgen wat voor stam Giants/RR is, het tij kan nog wel eens gaan keren voor jullie.
En zo zie je maar weer dat het selectief plaatsen van screens een hele context kan veranderen
 

DeletedUser75302

Guest
Whuahaha,
Vooral trots zijn op de overwinning straks op Rise,
Eerst gezeik met bgtje met -AB- maken, jullie nieuwe stammetje "R-R" beginnen, de bange hoppers van -AB- uitnodigen en de restjes die niet bang zijn in de rug steken.

Oh ja, ik vond wel leuk dat een van jou leden zich nadrukkelijk uitspreekt angst voor Sagra te hebben, en daarom maar naar R-R te zijn vertrokken omdat R-R de oorlog met ons opende nadat ze ineens na een aanvraag van BG een nieuw stammetje openen en meteen de oorlog op ons gooien...
Zo kan ik ook wel punten scoren :rolleyes:

Angst zaaien en dan de bange punten geilers uitnodigen, wat een lachertje, we zien jullie straks wel sneller gaan dan jullie zijn gekomen :cool:
 

DeletedUser76756

Guest
Buiten dit alles om ben ik ook te weten gekomen dat Forged mij de verantwoordelijkheid geeft van de komst van de edelgiganten. Op deze manier is geprobeerd om iedereen tegen Sagra op te zetten, met succes, proficiat. Als de bg's even de statistieken bekijken van casual 2 zien ze wel wie eerst toegetreden is met edels en wie er later bij gekomen is. Gelukkig zijn er inmiddels aantal spelers uit jullie bg's die het inzien maar geen weg meer terug zien nu. Er komt een moment dat de waarheid de leugens achterhaald.

2r4ms5f.jpg


2qx0ojq.jpg


Zoals je kan zien beginnen ze het door te krijgen wat voor stam Giants/RR is, het tij kan nog wel eens gaan keren voor jullie.

De eerste edelgiganten zijn op de wereld gekomen door Forged. Ik zal even uitleggen hoe dat in zijn werk is gegaan.

Voor de duidelijkheid, we leven in de tijd vlak na de fusie tussen OVI en M. Dennis stuurde mij via skype een bericht dat er accounts met duizenden edels konden joinen. En dat de vriendin van OracleOne (Darchy dus) naar C2 wilde komen en op die manier duizenden edels zal meenemen. Door de fusie zat Forged hoog in leden aantal, en de inactieve accounts in Forged zouden interned moeten worden. Zo gezegd zo gedaan Darchy kwam op C2.

Paar dagen later in een skypechat waar ik, Dennis, Remco en Felicia in zaten was er de mogelijkheid om nog 2 edelgiganten de wereld op te krijgen. Remco zelf met Wereldspeler en Dennis zal beschikking krijgen over sylar2610. Op dat moment was Sagra vallende en stonden ze ruim 500 dorpen achter in de oorlog. Wij dachten hiermee de genadeklap uit te delen.

Zoals iedereen weet heeft Sagra ook gereageerd op deze actie van Forged, maar zoals we Sagra allemaal kennen moesten ze dit natuurlijk weer misbruiken kwamen ze gelijk met 5 edelgiganten aanzetten. De manier hoe men dit heeft gedaan is daarbij nog het ergste, niet de directe connecties van de stam gebruiken maar de indirecte manier door actief te zoeken na mensen die werelden hadden gewonnen. Iets wat ik op pagina 10 van het Hide and Seek 2.0 topic al eens heb gepost.
aacf3e4a92956e205d446ee5ecf2114e.jpg

Hiermee was het sneeuwbaleffect natuurlijk compleet, en heeft Dennis nog een paar extra accounts kunnen regelen. Waarvan Spijkie1 nog over is.

Wie is verantwoordelijk voor alles? De partij die begon, of de partij de het misbruikte.
Of in Jip en Janneke-taal: wie is de schuldige, Jantje die 3 snoepjes van Pietje stal, of Pietje die daarna 5 snoepjes van Jantje terug stal?
 
Bovenaan