The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser65474

Guest
Op de helft had ik een simulator gerund zonder het item, 30 clears zo het kosten. 300 later.. OP maar wel komisch, ik ben echt enorm benieuwd hoeveel er nog instaat, maar kan het niet meer scouten :p

Je weet dat je niet zo kan rekenen he? Gooi er maar eens een stack in die 10 clears kost en vervolgens vermenigvuldig je troepen van de verdediger met 5x en dan zul je zien dat je al de melding krijgt van 'dit kost meer dan 100 aanvallen'. Komt gedeeltelijk doordat het veel langer duurt voordat je muur lvl's afbreekt ;)

btw FU gefeliciteerd met jullie 2de plaats
 

DeletedUser77260

Guest
Je weet dat je niet zo kan rekenen he? Gooi er maar eens een stack in die 10 clears kost en vervolgens vermenigvuldig je troepen van de verdediger met 5x en dan zul je zien dat je al de melding krijgt van 'dit kost meer dan 100 aanvallen'. Komt gedeeltelijk doordat het veel langer duurt voordat je muur lvl's afbreekt ;)

btw FU gefeliciteerd met jullie 2de plaats

Zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde 300 clears later... nog niks.

Ik wist dat het erg lang zou duren, maar zo lang had ik niet verwacht.
 

DeletedUser81928

Guest
Sylar wordt het nieuwe defaccount van forged of wat is de bedoeling? Die kan dadelijk niemand aanvallen of aangevallen worden. Dat zal leuk worden!
 

DeletedUser71739

Guest
Het was anders een erg doorzichtig plan^^
Helemaal hoe Sylar de dorpen van Lb probeerde te verdedigen in Pm. Lachwekkend en ongeloofwaardig, hij had beter niet in gesprek kunnen gaan.
 

DeletedUser77389

Guest
Oeh wanneer komt de nieuwe oorlogsverklaring op het forum tussen forged en de vijand "STAB"?
De stam die je ook echt zelf gaat maken. Want dat geeft je ook echt zo'n goede naam of er moet nu iets met de naam van forged gebeuren :p.

Nee even oprecht. Ik vind het leuk dat forged op een leuke manier wilt ontwijken dat wij zogenaamd het spel verpest hebben door wat massa accounts naar cas2 te "halen" en nu toevallig heel meneer sylar nog maar 1 dag in forged zit en meteen de leider zijn plek/dorpen overneemt ;). Maar okay veel plezier met jullie nieuwe deff mattie.
 

DeletedUser81928

Guest
uhu,stab. Fustercluck heeft geen troepen ofzue, dat er nauwelijks od gescoord wordt.
 

DeletedUser74016

Guest
Nooit verwacht dat er een acc zou zijn met 2 mil OD en 1e staan in een wereld met bijna 20 mil punten.
 

DeletedUser71739

Guest
Herjan blijft de boel flashen. Ik heb een gokje gewaagt betreft Sylar en fuster bij iemand uit Forged. Deze ontkracht mijn theorie niet maar vond het wel een interessante.

Iedereen die denkt dat er een stab is binnen Forged na fuster is naïef, hier is natuurlijk geen sprake van.
 
Bovenaan